O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 07 gru 2009, 16:45

Adam G. pisze:pociągi odjeżdżające z Legionowa w stronę Tłuszcza biją rekordy frekwencji
No cóż, po prostu jednostka tłuszczowska zjeżdża do szopy handlowo a nie służbowo po obrobieniu obiegu na linii działdowskiej. Lepszy chyba zjazd jawny niż PT?
rufio198 pisze:Poza tym Bohunowi podejrzewam że bardziej chodziło o DP niż DS. W DS większych problemów z taborem - na obecna chwile - nie ma.
Tak. I przede wszystkim o godziny pomiędzy 5 a 10 i 15 a 20 bo wtedy jest najgorzej z taborem.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

kebe

Post autor: kebe » 07 gru 2009, 16:51

bohun pisze:No cóż, po prostu jednostka tłuszczowska zjeżdża do szopy handlowo a nie służbowo po obrobieniu obiegu na linii działdowskiej. Lepszy chyba zjazd jawny niż PT?
A po 13.XII będzie jakoś PT? Wg rozkładu zostają tam tylko 2 pary VT. Ciekawi mnie gdzie pójdzie od 13.XII EN57 0038? Na Wileński?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 07 gru 2009, 16:58

Tłuszcz na chwilę obecną wycofał się obsługi linii nr 9. Niemniej bardzo możliwe, iż niebawem wróci. Czas pokaże. A dalsze losy 0038 są mi nie znane ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 07 gru 2009, 19:04

tadeo pisze:dziwię się, że KM zaplanowały dla siebie rozkład jazdy zbyt trudny do wykonania własnymi środkami lokomocji.
a co w tym złego? Tak robi SKM W-wa, tak robią KM, tak robiło i IC w wakacje - a tak ten tabor stałby niewykorzystan. Również można znaleźć takie przykłady wśród przewoźników miejskich (OIDP chyba Kielce od Radomia wypożyczały).
I byłyby jęki, że rozkład znowu, jeszcze bardziej pocięty...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 gru 2009, 19:05

MeWa pisze:Również można znaleźć takie przykłady wśród przewoźników miejskich (OIDP chyba Kielce od Radomia wypożyczały
Owszem. Gorzów Wielkopolski od Zielonej Góry też wypożyczał Ikarusy ;)
MeWa pisze:I byłyby jęki, że rozkład znowu, jeszcze bardziej pocięty...
I tak jest pocięty :P
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 07 gru 2009, 21:02

rufio198 pisze:Fakt - tych pociągów zestawionych z ezt na odcinku Legionowo- Tłuszcz - Legionowo ( mam na myśli całą relację) jest aż 1 para ( 70320 i 66021)
ale ja nie miałem na myśli całej relacji ;)
bohun pisze:No cóż, po prostu jednostka tłuszczowska zjeżdża do szopy handlowo a nie służbowo po obrobieniu obiegu na linii działdowskiej. Lepszy chyba zjazd jawny niż PT?
patrz wyżej, ale oczywiście że to jest lepsze niż zjazd bez ludzi :)
noidea

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 08 gru 2009, 19:03

rufio198 pisze:Bez przesady. W MNT opanowali tą sztukę. Widziałem juz połączona 038 z innym kiblem.
038 jeździła z wynajętymi od PR jednostkami. M in. z słynną 001.
Adam G. pisze:Ma zielone kanapy zamiast zwykłych zielonych siedzeń, zamontowanych w reszcie jednostki. Myślałem, że przy wymianie siedzeń usuwa się pierwszą klasę, jeśli takowa była.
Trochę to dziwne. Bo zawsze myślałem ze ta jednostka miała wymienione wszystkie siedzenia

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 08 gru 2009, 19:25

A dlaczego miała by nie jeździć. Układ elektryczny po stronie wielokrotnej jest taki sam. Co do pneumatyki to nie ma przecież problemów w stosowaniu różnych systemów hamulca przecież zasada działania jest ta sama ( vide EU07-Wagony Bombardiera ) -> na eu jest Oerlikon a na wagonach Knorr

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 08 gru 2009, 19:34

fidzio pisze:A dlaczego miała by nie jeździć. Układ elektryczny po stronie wielokrotnej jest taki sam
Ale jak widać EN57 to nie dotyczy. Jednostki z Knorrem jeżdżą tylko w połączeniu z innymi jednostkami posiadającymi hamulec Knorra

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 08 gru 2009, 20:15

Premo pisze:
rufio198 pisze:Bez przesady. W MNT opanowali tą sztukę. Widziałem juz połączona 038 z innym kiblem.
038 jeździła z wynajętymi od PR jednostkami. M in. z słynną 001.
Tiaaaaaaaa - szczególnie wynajęte z PR w zielonych barwach KM.
Zresztą 001 była przydzielona do MNG a nie do MNT
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 08 gru 2009, 21:46

Premo pisze:Jednostki z Knorrem jeżdżą tylko w połączeniu z innymi jednostkami posiadającymi hamulec Knorra
A nie prawda (-X 038 wielokrotnie widziałem w połączeniach z różnorakimi innymi jednostkami. Najczęściej na linii ciechanowskiej, nawet tuż przed rewizją.
kebe pisze:A po 13.XII będzie jakoś PT? Wg rozkładu zostają tam tylko 2 pary VT. Ciekawi mnie gdzie pójdzie od 13.XII EN57 0038? Na Wileński?
bohun pisze:A dalsze losy 0038 są mi nie znane ;)
Pójdzie na pewno na Ostrołękę.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 08 gru 2009, 21:52

Pójdzie na pewno na Ostrołękę.
Tylko ZTCP tam wszystko co nie łączy się z Warszawą wróciło na szynobusy :-k
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 08 gru 2009, 21:59

bohun pisze:
Pójdzie na pewno na Ostrołękę.
Tylko ZTCP tam wszystko co nie łączy się z Warszawą wróciło na szynobusy :-k
Nie jest tak. Szynobusami planowo będą obsługiwane tylko poc. Nr 70321 i 70324. Cała reszta na jednostkach.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 09 gru 2009, 7:30

Premo pisze:Jednostki z Knorrem jeżdżą tylko w połączeniu z innymi jednostkami posiadającymi hamulec Knorra
Nieprawda

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 09 gru 2009, 16:44

Premo pisze:
Adam G. pisze:Ma zielone kanapy zamiast zwykłych zielonych siedzeń, zamontowanych w reszcie jednostki. Myślałem, że przy wymianie siedzeń usuwa się pierwszą klasę, jeśli takowa była.
Trochę to dziwne. Bo zawsze myślałem ze ta jednostka miała wymienione wszystkie siedzenia
Ja też tak myślałem, ale ewidentnie po jednej stronie ma fajne kanapy :)
noidea

ODPOWIEDZ