A mnie się wydaje, że informacji w kasie udziela osoba kompetentna. Ponadto nie mam możliwości zweryfikowania tych informacji, ponieważ PIC łaskawie nie zamieścił na swoich stronach internetowych żadnej wiążącej informacji na ten temat (co jest swoją drogą skandaliczne), a ponadto Hafas również podaje miejscówki.malyniak pisze:Mnie się wydaje, że rozumny człowiek powinien filtrować otrzymywane informacje przed ich dalszym rozpowszechnianiem. Więc bądź łaskaw liczyć sobie i porównywać co tam chcesz, skoro tak święcie wierzysz w miejscówki w TLKach obecnie będących pośpiechami w okr. 13.12-31.12.
O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Z jakichś źródeł (niekoniecznie pewnych) dowiedziałem się, że miejscówki mają być do końca roku, ale tylko na teelkach, które w starym rozkładzie były teelkami. Jeśli to prawda to faktycznie niezły burdel sie szykuje...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Iwan @ pmk pisze: W okresie od 13 do 31 grudnia czesc pociagow TLK bedzie objete
calkowita rezerwacja miejsc (w kl 1 i 2 taryfa M):
1100, 1101, 1217, 1310/1, 1314/5, 1316/7, 1318/9, 13410/1, 13414/5,
1412/3, 1512/3, 1716/7, 1718/9, 1810/1, 1812/3, 18410/1/2/3, 2810/1,
28410/1/2/3, 2116, 3110/1, 3114/5, 3116/7, 3118/9, 31410/1, 31414/5,
33410, 33411, 3710/1, 3810/1, 3816/7, 38410/1/2/3, 4112/3, 5112/3,
6711, 7116/7, 7118/9, 7310/1, 7610, 8110/1, 8112/3, 81410/1/2/3,
8210/1, 82410/1/2/3, 8310/1, 8316/7, 83410/1/2/3.
Pozostale pociagi TLK nie beda objete rezerwacja miejsc (taryfa D).
Od 1 stycznia we wszystkich pociagach TLK wprowadzona zostanie
fakultatywna rezerwacja miejsc w 1kl, natomiast wagony 2kl nie beda
objete rezwerwacja.
Co do taryfy po 1 stycznia - AFAIK bedzie to M.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niestety, za sam pomysł szkolenia biomasy można w PL stracić stołekWolfchen pisze:Tak, specjalnie to napisałem (ironicznie, żeby nie było)
Jednak bezsporne jest to, że biomasa jest wizytówką firmy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale "przeciętny pasażer" nie czyta PMK. Ciekaw jestem czy dostatecznie wyraźnie to jakoś zakomunikują. Może zrobimy jakąś akcję prowokacyjnąWolfchen pisze:No przecież podali numerkislupek pisze:Skąd pasażer ma wiedzieć, czy pociąg, którym jedzie jest objęty rezerwacją miejsc, jeżeli kupi bilet na relację?
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
Składy pociągów już są. Ale nadal nie ma nic o zamieszaniu z miejscówkami.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
IC inwestuje w nowy tabor?
http://rail.phototrans.eu/14,42892,0.html
http://rail.phototrans.eu/14,42892,0.html