Połączenie Berestecka - Centrum przez Dworzec Zachodni

Moderator: Wiliam

W drodze z Centrum na Dworzec Zachodni wybierzesz:

AUTOBUS
99
63%
KOMUNIKACJĘ KOLEJOWĄ
57
37%
 
Liczba głosów: 156

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 gru 2009, 22:04

SU10 (może w perspektywie SU12). Zresztą nie ma co patrzeć na dzisiejsze 127 mówiąc o przyszłości tej linii =;
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 gru 2009, 22:13

ZaciszaniN pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:127 Włochy - Zachodni (10/15/10//12)
258 Śródmieście - Reduta (7,5/10/7,5//7,5)
:ziew:
Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego :roll: Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.
Tylko pytanie po co? Linia 127 ma nie być linią jadącą do Śródmieścia bo akurat rejony , które na Włochach obsługuje linia mają bliską odległość do PKP Włochy. Jeśli dobrze rozumiem R11 Kleszczowa to ma być lokalna linia wyjeżdżająca najdalej do sąsiedniej dzielnicy jaką jest Ochota. Relacje Śródmieście Berestecka (ew.Popularna) powinna obsłużyć zupełnie inna linia.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 gru 2009, 22:15

^^^ Zgadza się :)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 gru 2009, 22:15

dzidek pisze:Relacje Śródmieście Berestecka (ew.Popularna) powinna obsłużyć zupełnie inna linia.
Problemem może być brak krańca. Bo do Starodębów to chyba byłoby za daleko... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 gru 2009, 22:16

R-11 Kleszczowa pisze:SU10 (może w perspektywie SU12). Zresztą nie ma co patrzeć na dzisiejsze 127 mówiąc o przyszłości tej linii =;
To fakt! Dzisiejsze 127 jeden półkurs pokonuje w ... około 140 min :shock:

[ Dodano: |12 Gru 2009|, 2009 22:17 ]
Wolfchen pisze:
dzidek pisze:Relacje Śródmieście Berestecka (ew.Popularna) powinna obsłużyć zupełnie inna linia.
Problemem może być brak krańca. Bo do Starodębów to chyba byłoby za daleko... :-k
Kiedyś 130 jeździło do Krańcowej. Miejsce na pętlę jak znalazł. I tylko jeden przystanek od ZP Popularna.

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 12 gru 2009, 23:24

dzidek pisze:
Wolfchen pisze:Problemem może być brak krańca. Bo do Starodębów to chyba byłoby za daleko... :-k
Kiedyś 130 jeździło do Krańcowej. Miejsce na pętlę jak znalazł. I tylko jeden przystanek od ZP Popularna.
Czy w trakcie i po zakończeniu budowy węzła Łopuszańska będzie istniał skręt z Jerozolimskich w Krańcową?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 gru 2009, 23:43

wojtor pisze:
dzidek pisze: Kiedyś 130 jeździło do Krańcowej. Miejsce na pętlę jak znalazł. I tylko jeden przystanek od ZP Popularna.
Czy w trakcie i po zakończeniu budowy węzła Łopuszańska będzie istniał skręt z Jerozolimskich w Krańcową?
Owszem po modernizacji skrzyżowania będzie istniał skręt.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 13 gru 2009, 15:39

Dęboszczak pisze:
ZaciszaniN pisze: Nie wiem tylko, kto by takim 127 na włochowskiej trasie jeździł z Dw. Zachodniego :roll: Ta linia (choć niekoniecznie pod tym numerem) powinna mieć dobry punkt zaczepienia w Śródmieściu, np. na Pl. Trzech Krzyży.

A numer 127 powinien pozostać na Bródnie i obsługiwać trasę przez Trakt królewski do Ronda De Gaulle'a i dalej Jerozolimskimi na Dw. Centralny.
Ze 127 powinno się Bródno pożegnać na rzecz częstszej 500.
Z Suwalskiej i Łabiszyńskiej tym nie obsłużysz, a czwórka w dojeździe na TK to żadna alternatywa, tylko sentymentalna zawalidroga, która powinna pierwsza paść na pysk w ramach marszrutyzacji.

A ja wolę mieć dowieźć bezpośrednio tam, gdzie nie ma szyny (zgoda, niech 127 z Andersa spada, ja jestem za), niż mieć figę.

[ Dodano: |13 Gru 2009|, 2009 15:42 ]
Dęboszczak pisze:500 stoi "tylko" na odc. Wincentego - Park Traugutta.
I to jest "mało"? :shock: 127 na Trakcie byłoby linią punktualniejszą od 500.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 13 gru 2009, 18:47

Emdegger pisze: 127 na Trakcie byłoby linią punktualniejszą od 500.
](*,)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 gru 2009, 18:53

dzidek pisze:Kiedyś 130 jeździło do Krańcowej. Miejsce na pętlę jak znalazł. I tylko jeden przystanek od ZP Popularna.
No to kryterium uliczne i mamy sprawę z głowy. Zwłaszcza, że jak powstanie dwupoziomowe skrzyżowanie, korki się zmniejszą pewnie... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 gru 2009, 19:09

Się okaże. Zwłascza, że Salomei - Wolicy na razie nie widać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 13 gru 2009, 19:23

Emdegger pisze:
Dęboszczak pisze:500 stoi "tylko" na odc. Wincentego - Park Traugutta.
I to jest "mało"? :shock: 127 na Trakcie byłoby linią punktualniejszą od 500.
Sorki, ale nie zrozumiałem jak 127 może być punktualniejsze od 500, skoro stoi w jednym korku rano na moście Gdańskim właśnie z 500. Po za tym chyba zapomniałeś, że 500 kursuje tylko do R. Radosława.;)

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 13 gru 2009, 20:58

Wolfchen pisze:
dzidek pisze:Kiedyś 130 jeździło do Krańcowej. Miejsce na pętlę jak znalazł. I tylko jeden przystanek od ZP Popularna.
No to kryterium uliczne i mamy sprawę z głowy. Zwłaszcza, że jak powstanie dwupoziomowe skrzyżowanie, korki się zmniejszą pewnie... :-k
W tym miejscu zdecydowanie się zmniejszą.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 13 gru 2009, 23:28

Wolfchen pisze:No to kryterium uliczne i mamy sprawę z głowy. Zwłaszcza, że jak powstanie dwupoziomowe skrzyżowanie, korki się zmniejszą pewnie... :-k
Podobno to kryterium nie jest już możliwe do zrealizowania niestety. Nie wiem z jakiej przyczyny, ale ktoś z naszych w ZTMie pisał już o tym. Natomiast zawsze można posłać go nad torami wukadki Raków i zakrańcować przy samej stacji kolejki. Miejsca tam jest w nadmiarze. :-k
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

ODPOWIEDZ