Plac Bankowy to nie miejsce na wielką pętlę autobusową - tam przydałoby się zrobić normalny, ludzki plac. Zresztą sytuacja będzie o tyle skomplikowana, że jak powrócą tramwaje na Trasę W-Z, to po prostu na trambuspasie nie będzie tyle miejsca.mw158979 pisze:Nie wiem dla kogo patologicznej. Kilometrowo i czasowo wychodzi to samo. Frekwencyjnie - przejdz sie i zobacz jesli nie wiesz. Dodatkowo pomogly by nieco w sprawie przystanku na Bankowym przepelnionego pasazerami, ze przejsc normalnie nie mozna.Dęboszczak pisze:Linie strefowe na czas budowy II linii metra muszą zapewnić podaż w relacji Wileński- Ratusz nie ma tyle dodatkowych autobusów by można było je rozciąć. Ale jak skończy się zamieszanie przy Wileńskim 7xx skończą swój bieg przy Dw. Wileńskim lub ew. wrócą na trasę do Dw. Wschodniego. Nikt nie zgodzi się na stałe utrzymywać patologicznej sytuacji jeżdżenia liniami strefowymi do pl. Bankowego.
Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
A tu nikt oprocz Ciebie nie mowi o wielkiej petli. 2 stanowiska zmiescily by sie spokojnie miedzy jezdniami Solidarnosci, nieopodal obecnych przystankow.MeWa pisze:Plac Bankowy to nie miejsce na wielką pętlę autobusową - tam przydałoby się zrobić normalny, ludzki plac. Zresztą sytuacja będzie o tyle skomplikowana, że jak powrócą tramwaje na Trasę W-Z, to po prostu na trambuspasie nie będzie tyle miejsca.mw158979 pisze: Nie wiem dla kogo patologicznej. Kilometrowo i czasowo wychodzi to samo. Frekwencyjnie - przejdz sie i zobacz jesli nie wiesz. Dodatkowo pomogly by nieco w sprawie przystanku na Bankowym przepelnionego pasazerami, ze przejsc normalnie nie mozna.
Miejsca na pacie jest zupelnie duzo wylaczajac a) przystanek Metro R-A z ktorego te linie by nie korzystaly oraz b) przystanek Stare Miasto - na ktorym obecnie bylby problem, w przyszlosci - niekoniecznie, zalezy jak zostanie przebudowany.
"Glebszym miastem" w sensie korkow jest akurat obecna koncowka niz ta rozwazana. Trasa WZ jest teraz doskonale przejezdna, natomiast zakorkowanie Targowej prowadzi do malo przewidywalnych czasow przejazdu - wg obserwacji rozrzut jest nawet 5 minut i to na sasiednich kursach.JacekM pisze:To by mogło prowadzić do kolejnych precedensów wciągających linie strefowe wgłąb miasta.
Byle anomalia pogodowa i na liniach 718/738/805 wypada po 40% brygad na awarie - taka sytuacja miała miejsce kilka dni temu.MisiekK pisze:Autobusy po drodze koła, albo drzwi gubią? Sam jeżdżę ikarusami z R-13 - takimi samymi jakie obsługują Marki (to też autokefaliczny obszar Stalowej) i jakoś nie kwękam.Frencher pisze:Ludzie masowo żalą się do Burmistrza i tutejszego UM na stan taboru obsługującego linie 718/805 i od niedawna 738.
Jeżeli potrafisz podąć przykład dzielnicy Warszawy gdzie notorycznie nie realizuje się 40% kursów chętnie się dowiem. Jak widać Wam w ZTM to nie przeszkadza, wszak sprawa dotyczy tych gorszych... podgatunku człowieka w Waszym rozumowaniu
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Marki nie są dzielnicą Warszawy więc nie ma co porównywać
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
Linie z Marek, to powinny kończyć przy Dw. Wileńskim (oczywiście jak dociągną św. ). A później, to nawet i do Bródna można ściąć...mw158979 pisze:Nie wiem dla kogo patologicznej. Kilometrowo i czasowo wychodzi to samo. Frekwencyjnie - przejdz sie i zobacz jesli nie wiesz. Dodatkowo pomogly by nieco w sprawie przystanku na Bankowym przepelnionego pasazerami, ze przejsc normalnie nie mozna.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
A gdyby był tramwaj do Marek po Radzymińskiej...Wolfchen pisze:A później, to nawet i do Bródna można ściąć...
Choć jestem ciekaw, czy dużo ludzi przy M1 przesiada się z linii mareckich w np. 190
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
Kiedyś jak nie było 732 to sporo osób wysiadało i szlo do 112/126 ze względu na dojazd na Bródno.humptyangel pisze:Choć jestem ciekaw, czy dużo ludzi przy M1 przesiada się z linii mareckich w np. 190
Teraz też często ktoś wysiada, ale w skali ogólnej liczby osób jakie przewożą 718/738/805 są to liczby rzędu błędu statystycznego. Bo jak ktoś chce koniecznie dojechać autobusem do metra to wybiera dojazd do Targówka i tak dopiero w 160 albo 190. Pod M1 wysiadają ci, którzy nie przeżyją bez miejsca siedzącego.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Rozumiem, że Marki to miejscowość poza kołem podbiegunowym i takie sytuacje zdarzają się codziennie pomiędzy wrześniem, a majem?Frencher pisze:Byle anomalia pogodowa i na liniach 718/738/805 wypada po 40% brygad na awarie - taka sytuacja miała miejsce kilka dni temu.
Jak jest pieprznik pogodowy to identycznie jest w całej aglomeracji. Marki nie są pępkiem świata.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Jak dociagna to byc moze - przy czym to jest perspektywa wielu lat.Wolfchen pisze:Linie z Marek, to powinny kończyć przy Dw. Wileńskim (oczywiście jak dociągną św. ). A później, to nawet i do Bródna można ściąć...
A i tak moze sie okazac ze na Wilenski-Bankowy bedzie jakis nadpopyt i w sam raz bylo by cos wschodniego tam zakrancowac.
Co do scinania na Brodno bylbym ostrozny zeby nie powtorzyc "sukcesu" 708.