Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie wiesz? Z Marek widać lepiej!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Już dostaję ciarek na samą myśl że wielkimi krokami zbliża się ponowny termin remontu torowiska i rozjazdów na Dw. Wileńskim. Wszak ostatni pamiętny remont był w 2001 lub 2002 roku, a TW zapowiadały iż żywotność zastosowanych szyn to 10 lat. Więc remont już tuż tuż. Znowu się będzie na całym placu robot plątało 5 robotników, z czego jeden będzie pracował a reszta będzie się patrzeć... i tak przez 3 miesiące.
I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
Zresztą TW mają doświadczenie w takich remontach, bo tylko TW potrafią tak wyremontować torowisko za gigantyczne pieniądze, że zamiast być ono wyciszone stało się bardziej uciążliwe dla okolicy (patrzy: most Poniatowskiego).
A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.
O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
Zresztą TW mają doświadczenie w takich remontach, bo tylko TW potrafią tak wyremontować torowisko za gigantyczne pieniądze, że zamiast być ono wyciszone stało się bardziej uciążliwe dla okolicy (patrzy: most Poniatowskiego).
A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.
O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
TW się nie wyrobią... jesteś za dużym optymistą.Wolfchen pisze:Przed, w czasie rozkopania Targowej będzie dogodna okazja.Frencher pisze:I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
A jak rozwalą Dw. Wileński zaraz po oddaniu stacji metra to z pewnością każdy będzie miał okazję dostrzec kolejną inwestycję TW.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
były raptem cztery weekendy pod rząd - robotników było więcej, ale wierz sobie w te bzduryFrencher pisze:A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.
idź na forum onetu i tam się dziel swoimi bzdurami. Wiesz jak wyglądają statystyki awarii Pes względem innych wozów? Wiesz jaki jest procent wykonania planu? Jak zwykle nic nie wiesz. Proszę oszczędź nam tych bzdur i zajmi się tymi swoimi Markami.Frencher pisze:O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
tak, tak - kolejna bzdura. Pomyślałbyś czasem. Czy w ogóle obiło Ci się o uszy to, że wyjścia ze stacji metra będą w nowym układzie do nowych przystanków, więc wcześniej potrzebna jest przebudowa?Frencher pisze:TW się nie wyrobią... jesteś za dużym optymistą.
A jak rozwalą Dw. Wileński zaraz po oddaniu stacji metra to z pewnością każdy będzie miał okazję dostrzec kolejną inwestycję TW.
Sorry - oszczędź nam tych farmazonów
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jesteś kłamcą. Żądam od moderatora wywalenia tego bełkotu (gdyż nie jest na temat)!Frencher pisze:Już dostaję ciarek na samą myśl że wielkimi krokami zbliża się ponowny termin remontu torowiska i rozjazdów na Dw. Wileńskim. Wszak ostatni pamiętny remont był w 2001 lub 2002 roku, a TW zapowiadały iż żywotność zastosowanych szyn to 10 lat. Więc remont już tuż tuż. Znowu się będzie na całym placu robot plątało 5 robotników, z czego jeden będzie pracował a reszta będzie się patrzeć... i tak przez 3 miesiące.
I znając złośliwość TW zachcą ten remont robić zaraz po oddaniu stacji metra Dw. Wileńska
Zresztą TW mają doświadczenie w takich remontach, bo tylko TW potrafią tak wyremontować torowisko za gigantyczne pieniądze, że zamiast być ono wyciszone stało się bardziej uciążliwe dla okolicy (patrzy: most Poniatowskiego).
A co do samego torowiska w al. Krakowskiej to już do klasyki przeszły weekendowe wyłączenia, gdzie do ZTM uruchamia komunikację zastępcza, a TW wysyłają 4 (słownie: czterech) robotników którzy przez 8 godzin dziennie ustawiają się po 2 w kilkusetmetrowych odstępach wykopują sobie dołki w torowisku, po czym je zakopują i idą w inne miejsce... ale tę pracę już nawet skrytykowała telewizja.
O liczbie awarii i wstrzymań w ruchu tramwajów świadczy choćby liczba wpisów w stosownym wątku... a jest to tylko marna część faktycznych utrudnień i awarii jakie występują każdego dnia. A awarie sztandarowego nabytku TW czyli pojazdów PESA to już klasyka. Jak się drzwi lub hamulce nie zepsują, to się zaraz wykolei.
Dopóki te jawne brednie nie zostaną usunięte a winowajca (recydywista) ukarany, nie napiszę ani literki na forum. Miarka się przebrała.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dyskusja przeczytana i medale rozdane. Apeluję o spokój i podpieranie się argumentami w dyskusji z innymi, a nie wypisywanie wszystkiego co spłynie z główki na paluszki.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
Pisałem coś wyżej.... Następny kontynuujący ten off-top już od razu pójdzie na urlop. Do rzeczy państwo szlachta - do rzeczy....geograf_OSU pisze:laski nie robisz. Nie jestes wyrocznia, straty wielkiej nie bedzie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Chyba ruszyła linia w Wołominie (choć nie s twierdziłem tego organoleptycznie). Na stronie urzędu pojawił się rozkład:
Szpital-Zagościniec-Duczki-Szpital http://um.wolomin.pl/zalacz/2009/12/zagosciniec.pdf (skomunikowanie z pociągami jest dyskusyjne) 10 kursów, trasa trochę inna niż początkowo planowano
Szpital- Ossów-Turów-Szpital również 10 kursów
Szpital-Zagościniec-Duczki-Szpital http://um.wolomin.pl/zalacz/2009/12/zagosciniec.pdf (skomunikowanie z pociągami jest dyskusyjne) 10 kursów, trasa trochę inna niż początkowo planowano
Szpital- Ossów-Turów-Szpital również 10 kursów
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Pojeździ do wyborów, po wyborach będzie komunikat, że "z powodu niskiej frekwencji linie zawiesza się". Zawieszenie będzie miało charakter analogiczny jak w ZTMie = kasacja i temat będzie zakończony.florekf pisze:Chyba ruszyła linia w Wołominie (choć nie s twierdziłem tego organoleptycznie). Na stronie urzędu pojawił się rozkład:
Szpital-Zagościniec-Duczki-Szpital http://um.wolomin.pl/zalacz/2009/12/zagosciniec.pdf (skomunikowanie z pociągami jest dyskusyjne) 10 kursów, trasa trochę inna niż początkowo planowano
Szpital- Ossów-Turów-Szpital również 10 kursów
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Autobusy obsługujące nową linię kursować będą zarówno w dni powszednie jak i w soboty, niedziele oraz w święta.
Celem uruchomienia tej linii jest usprawnienie istniejącej obsługi komunikacyjnej mieszkańców Zielonki, poprzez stworzenie dodatkowego bezpośredniego połączenia z komunikacją miejską Warszawy.
Ceny biletów:
dla osób dorosłych:
- bilet normalny jednorazowy - 2,60 zł
- bilet miesięczny - 80 zł
dla dzieci, młodzieży szkolnej, studentów i emerytów bilet ulgowy:
- bilet jednorazowy - 1,30 zł
- bilet miesięczny - 40 zł
Rozkład jest tutaj :
http://www.zielonka.pl/uploads//pliki/p ... azdy_Z.pdf
Frencher miał rację, p. Syrówka będzie woził ludzi.
Linia będzie obsługiwana przez 5 autobsów.
Moim zdaniem z takim rozkładem jest szansa na frekwencję, mimo że ten jest podobny do obecnego rozkładu R. Jak będzie w rzeczywistości będzie dawał znać po uruchomieniu.
Celem uruchomienia tej linii jest usprawnienie istniejącej obsługi komunikacyjnej mieszkańców Zielonki, poprzez stworzenie dodatkowego bezpośredniego połączenia z komunikacją miejską Warszawy.
Ceny biletów:
dla osób dorosłych:
- bilet normalny jednorazowy - 2,60 zł
- bilet miesięczny - 80 zł
dla dzieci, młodzieży szkolnej, studentów i emerytów bilet ulgowy:
- bilet jednorazowy - 1,30 zł
- bilet miesięczny - 40 zł
Rozkład jest tutaj :
http://www.zielonka.pl/uploads//pliki/p ... azdy_Z.pdf
Frencher miał rację, p. Syrówka będzie woził ludzi.
Linia będzie obsługiwana przez 5 autobsów.
Moim zdaniem z takim rozkładem jest szansa na frekwencję, mimo że ten jest podobny do obecnego rozkładu R. Jak będzie w rzeczywistości będzie dawał znać po uruchomieniu.