Komunikacja na Targówku

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 sty 2010, 22:26

Wolfchen pisze:
MeWa pisze:Czysta ekonomicnza potrzebność.
No nie wiem.
Wątpię, żeby były pieniądze i na to, i na to.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 11 sty 2010, 0:05

zaciszanin pisze:Po pierwsze ma być buspas na Moście Grota, a po drugie jakieś połączenie z Bródna Zachodniego przez Wislostrade na BUW i Tamke musi być, niezależnie od korków.
Buspas na moscie grota moze bedzie jak wyremontuja/przebuduja most grota czyli 2014-2015.
Najpewniej jednak go nie bedzie tak samo jak nie wiadomo co bedzie z trasa AK po przerobieniu jej na droge ekspresowa.
Kwestia wjazdow/wyjazdow z przystankow wlaczania sie do ruchu. Bardzo jestem ciekaw jak to rozwiaza (np przy os. potok).

Dlaczego musi byc bezposrednie przez korki w momencie kiedy beda lepsze alternatywy?
Po odpaleniu M2 118 bedzie wiekszym muchowozem niz aktualne jest nim na mokotowie.
Argumenty jakies sensowne plz.

Gdyby odpalono buspas na grocie totalnie by to dobilo wszystko wjezdzajace na niego z wislostrady (114 118 506).

@ emdg

185 po pierwsze nie ma i nie bedzie mialo w relacji na pln takiej konkurencji. Dokladniej nie bedzie mialo praktycznie zadnej sensownej.
Po drugie ucieka z wislostrady w krasinskiego czyli wczesniej. Nie zalicza mariensztatu.
Po trzecie ma sensowna trase z ktora nic nie trzeba robic tylko dorzucic tam troche taboru.
Ostatecznie jakby ktos mial fantazje mozna ja nawet podciagnac wariantowo do uksw na mlociny.
Zatoki na wysokosci dewajtis (na wislostradzie) czekaja :>

118 to linia na rok czy dwa potem do piachu (modernizacja grota + odpalenie mostu pln) albo spuszczenia znow na wydmuszke jak dzis.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2010, 11:12

Jak dla mnie, to 185 ma jedną, podstawową wadę - jest największą przyczyną utrzymywania bezsensownego przystanku tramwajowego "MOST GDAŃSKI" w imię potencjalnych połączeń przesiadkowych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 11 sty 2010, 11:18

Kula w plot.
Z tego bezsensownego przystanku korzysta wiecej pasazerow niz z parku traugutta czy wyb. helskiego.

W tym momencie przy jezdzacym co 15 min (niby) 185 na przystanku pod mostem sterczy troche osob do przesiadki.
Warunki nie zachecaja ale ludzie chca z tego korzystac.

Łukasz
Posty: 11097
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 sty 2010, 11:53

ness pisze:Kula w plot.
Z tego bezsensownego przystanku korzysta wiecej pasazerow niz z parku traugutta czy wyb. helskiego.

W tym momencie przy jezdzacym co 15 min (niby) 185 na przystanku pod mostem sterczy troche osob do przesiadki.
Warunki nie zachecaja ale ludzie chca z tego korzystac.
Ludzie mają korzystać z tego, co każe ZTM, czyli teoretyczne ideały.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2010, 11:54

ness pisze:Kula w plot.
Z tego bezsensownego przystanku korzysta wiecej pasazerow niz z parku traugutta czy wyb. helskiego.
Polemizuję. 1 jeżdżę dość często i wiem, co się na tej linii dzieje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 sty 2010, 13:54

ZaciszaniN pisze:Po pierwsze ma być buspas na Moście Grota
Tylko na docinku Marymont->Wisłstrada. 118 i 506 to nie pomoże.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ness
Posty: 1030
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 11 sty 2010, 14:24

Nie watpie ze jezdzisz, ale tez mi sie zdarza jedynka jezdzic (wieczor/ds).
W DP czesto wislostrada/slominskiego samochodem.

Przesiadka z trama w busa ma nawet nieglupie branie w DP.

Generalnie nie zaryzykowalbym twierdzenia ze most gdanski ma slabsze branie niz ktorys z tych 2 zp.
Imo jesli cos wylot to wlasnie tamte (i starzynski od strony zaby).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2010, 14:27

No cóż. W takim razie ewidentnie potrzebne byłyby jakieś pomiary - moim zdaniem wg frekwencji popularność ma się następująco: PARK > MOST GDAŃSKI > WYBRZEŻE. Wybrzeże dobija fakt, że ZOO cichaczem zamknęło tamtą bramę (bez żadnej informacji na wejściu od Ratuszowej, dranie) - przynajmniej w ładniejsze weekendy goście ogrodu by z niego korzystali.

Rondo Starzyńskiego Wschód do wycięcia bezwzględnie, ale pasażerowie zeń korzystają wbrew pozorom (nawet o 21.20 w niedzielę) - może być ciężko.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 11 sty 2010, 18:00

ness pisze:185 po pierwsze nie ma i nie bedzie mialo w relacji na pln takiej konkurencji. Dokladniej nie bedzie mialo praktycznie zadnej sensownej.
Kurczę, ale skąd Ty chcesz do tego 185 przerzucać pasażerów? Pamiętam swoją drogą, jak na czas zamknięcia TK TGM wieścił, że 185 powinno być wzmacniane. Nic bardziej mylnego, za duże różnice w odległości. Ale pytam na wszelki wypadek, bo nie wiem skąd chcesz przerzucać - jeśli Bródno, to ja raczej pesymistycznie zapatruje się na pomysły pakowania pasażerów mogących korzystać z sieci tramwajowej do linii obsługującej najważniejszy w Warszawie ciąg dla korzystających z komunikacji indywidualnej.
ness pisze:118 to linia na rok czy dwa potem do piachu (modernizacja grota + odpalenie mostu pln) albo spuszczenia znow na wydmuszke jak dzis.
Modernizacja Grota oznaczałaby prędzej objazd (choć modernizacja wiaduktu na Andersa i zdjęcie 520 z Bielan nakazują myśleć, że mogę się mylić :P) niż posłanie do piachu.
pawcio pisze:118 i 506 to nie pomoże.
Tej drugiej, gdy już jej nie będzie na pewno.

Losy 118 będą w dużej mierze zależeć wcale nie tylko od Wileniaka, ale także od tego, w którą stronę pójdzie rozbudowa M2. Potok bródnowsko - studencki jest tu zrobiony tak, żeby jak najdłużej ze względu na potrzeby żaków był uniezależniony od metra, co tłumaczyłem wcześniej, pisząc jakie przydatne funkcje takie 118 może mieć.

Nie pomoże, Pawciu, 118 i 506, ale 112 czy 114 też raczej nie zbawi.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

8833
Posty: 238
Rejestracja: 25 lut 2009, 21:18

Post autor: 8833 » 11 sty 2010, 18:48

Do kogo należy pisać, by wymóc zwiększenie częśtotliwości i przedłużenie godzin kursowania na 406 :?:

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 11 sty 2010, 19:07

Po umówieniu się z radnym/radną UD Targówek, krótkiej rozmowie i przekonaniu do swoich racji oraz podpisie urzędnika na kierowanej przez Ciebie prośbie:

Zarząd Transportu Miejskiego – Pion Przewozów
ul. Dzielna 78
01-029 Warszawa

Natomiast słowo "wymóc" nie bardzo mi się podoba. Na Targówku są organizowane spotkania dotyczące komunikacji, ale już nie pamiętam, kiedy odbędzie się następne, sprawdzaj ich stronę. W Urzędzie jakiś czas przed zebraniem możesz swoją prośbę zgłosić do porządku obrad, inaczej nikt Ci nie da zabrać głosu lub polemizować. Próbuj ;)

Maila do ZTM-u zdecydowanie odradzam. Poczta i bez tego ma od cholery roboty.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

8833
Posty: 238
Rejestracja: 25 lut 2009, 21:18

Post autor: 8833 » 11 sty 2010, 20:19

Emdegger pisze:Po umówieniu się z radnym/radną UD Targówek, krótkiej rozmowie i przekonaniu do swoich racji oraz podpisie urzędnika na kierowanej przez Ciebie prośbie:

Zarząd Transportu Miejskiego – Pion Przewozów
ul. Dzielna 78
01-029 Warszawa
Acha. Więc ja to spróbuje załatwić przez Gminę Bemowo.

I jeszcze jedno pytnie. Jak jest z obciążeniem 406 na odcinku Dw. Gdański - Targówek :?: Czy rzeczywiście ludzie, tak jak myślał ZTM, jeżdżą 160 z Metro Ratusz na Targówek, zamiast 406 :?:
Bo to co się dzieje na odcinku Dw. Gdański - Bemowo jest straszne.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 sty 2010, 20:26

MeWa pisze:Wątpię, żeby były pieniądze i na to, i na to.
Tylko, ze tworzymy takim sposobem kompletny bezsens pt. przesiadki na trzy przystanki...
Łukasz pisze:Ludzie mają korzystać z tego, co każe ZTM, czyli teoretyczne ideały.
Ze sztandarowym przykładem P+R na Połczyńskiej :P
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 11 sty 2010, 20:36

8833 pisze:Do kogo należy pisać, by wymóc zwiększenie częśtotliwości i przedłużenie godzin kursowania na 406 :?:
Nie ma sensu. Lepiej pisać o mocniejsze 122. Właściwe połączenie Dw. Gdańskiego z Bemowem zapewnia linia 28.
W kontekście budowy II linii metra, raczej 406 do linii rozwijanych nie będzie się zaliczać.

ODPOWIEDZ