Ale nie na Nowodwory ?Dęboszczak pisze:Nie zgodzę się Pl. Piłsudskiego jest dla tej linii optymalny, żadnego wydłużania dalej! A już na pewno nie na Bródno! Aż się prosi 195+503 jako jedna b. częsta linia w śladzie 503.Zebra pisze: Ale chyba zgodzisz się że przy ograniczeniach w ilości autobusów na Trakcie, krańcujące na Pl. Piłsudskiego 195 jest marnotrawstwem i powinno zostać wyciągnięte dalej na północ. Czy będzie to Bródno czy Tarchomin czy Zacisze czy Zielona Białołęka czy Żoliborz to już ma mniejsze znaczenie, ale warto jednak wykorzystać możliwość dowiezienia skądś na Trakt. Fatalną sprawą jest że 160 nie może jechać z Trasy W-Z przez Krakowskie, Królewską na Centralny.
Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
Dęboszczak pisze:Nie zgodzę się Pl. Piłsudskiego jest dla tej linii optymalny, żadnego wydłużania dalej! A już na pewno nie na Bródno! Aż się prosi 195+503 jako jedna b. częsta linia w śladzie 503.Zebra pisze: Ale chyba zgodzisz się że przy ograniczeniach w ilości autobusów na Trakcie, krańcujące na Pl. Piłsudskiego 195 jest marnotrawstwem i powinno zostać wyciągnięte dalej na północ. Czy będzie to Bródno czy Tarchomin czy Zacisze czy Zielona Białołęka czy Żoliborz to już ma mniejsze znaczenie, ale warto jednak wykorzystać możliwość dowiezienia skądś na Trakt. Fatalną sprawą jest że 160 nie może jechać z Trasy W-Z przez Krakowskie, Królewską na Centralny.
Bzdura, już teraz między szczytem A i B na odcinku DW GDAŃSKI - NOWODWORY są często miejsca siedzące. Więc o połączeniu 503 z 195 w jedną często kursującą linię nie ma mowy. Bardziej bym widział wyciągnięcie 195 na Bródno lub na Bemowo /Wola-Znana/ Jeżeli na Bródno, to 127 wycofujemy z Bródna, w zamian poprawa częstotliwości kursowania 169.
marekb
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Jakie Nowodwory?. Kraniec Pl. Piłsudskiegomarekb pisze:Dęboszczak pisze: Nie zgodzę się Pl. Piłsudskiego jest dla tej linii optymalny, żadnego wydłużania dalej! A już na pewno nie na Bródno! Aż się prosi 195+503 jako jedna b. częsta linia w śladzie 503.
Bzdura, już teraz między szczytem A i B na odcinku DW GDAŃSKI - NOWODWORY są często miejsca siedzące. Więc o połączeniu 503 z 195 w jedną często kursującą linię nie ma mowy. Bardziej bym widział wyciągnięcie 195 na Bródno lub na Bemowo /Wola-Znana/ Jeżeli na Bródno, to 127 wycofujemy z Bródna, w zamian poprawa częstotliwości kursowania 169.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O Jezu, zachowujesz się, jakbyś pierwszy dzień na forum pisał
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No i jak tak można z Nowodworów linie zabierać? Tego się nie robi. Tam można tylko linie doskładać. Jeszcze jakie nieszczęście z tego będzie...Dęboszczak pisze:???TGM pisze:Piknie Z Nowodworów na Natolin jako czarnuch. Przyczem czarnuch, który jeszcze na Ursynowie robi za lokalną dowózkę i kręci się jak g. w przeręblu .
Jaki czarnuch na trasie Nowodwory - Natolin? Skąd ta trasa?
195 Natolin - Pl. Piłsudskiego
Bez sensu jest wydluzanie 195 na Brodno !! Jak pisze Dęboszczak: 195 Natolin-Pl.Pilsudskiego a jak juz to Konwiktorska najdalej a czest. 7-8/10/10 (tak myslalem czy nie warto by zamienic krance 185 z 195 czyli: 185 na Natolin a 195 na Ursynow Zach. ... 503 z Nowodworów na Pl.3 Krzyzy!! A jesli juz laczyc koniecznie Brodno z Traktem Krolewskim to skierowac 127 przez trakt zakrancowac go hmm na Pl.3 Krzyzy -troche tloczno by bylo- i zmienic numerek na 227 a 127 z Nowych Wloch skrocic do Centrum