By zahaczyć o metro. Także po to, by ktoś, kto dojedzie z Górczewskiej metrem do Płockiej i chciał się przesiąść na al. Solidarności, miał tu razem 13 i 26, a nie tylko 26.bartoni722 pisze:Wszystko dobrze ale 13 i 32 ma jeździć Płocką.To 13 po co kierować Płocką.
[ Dodano: |23 Sty 2010|, 2010 14:27 ]
Jakie znów 103, skoro będzie tramwaj na Ostroroga?bartoni722 pisze:Autobusy won - może być ale 103 musi zawracać na Młynowie a postój na Sołtyka.
To poprosimy Teokryta o dorysowanie:Colony pisze:Szkoda, że nie uwzględniłeś Bastianie tramwaju do Łomianek.
27 METRO MŁOCINY - Zgrupowania Kampinos - Pułkowa - ŁOMIANKI
Do centrum mam nadzieję, że nie Ale podłączenie do obwodu zachodniego... W ogóle tramwaj w Ursusie - choć nieco inaczej prowadzony - to też nie mój pomysłmariow pisze:no ale 24 z Ursusa przez Dzwigową a potem w Aleje to już przesada - do centrum tym nikt nie pojedzie - pracowałoby mocno odcinkowo
Przy projekcie Wiatraka wciąż się gmera, a realizacja spadła z harmonogramu - w sumie na Powsińskiej to samo. Hmm...ness pisze:Czerniakowskiej-powsinskiej mi brakuje.
Miejsca jest tyle ze moznaby tam tgv puscic, szczegolnie na czerniakowskiej (gagarina-witosa).
Busy na brak popytu nie narzekaja, korki duze i napewno sie nie zmniejsza, o buspas bedzie ciezko.
W ogole kasacja trama do wilanowa to dla mnie jakas total zagadka jest.
Wypasiony kierunek pod trama (los 522 najlepszym tego dowodem).
Obwodnica pragi to chyba juz wiadome ze trama tam nie bedzie i nawet nie bedzie mozliwosci kiedys go tam dostawic z racji braku rezerwy szczegolnie przy wiatraku (bez roznicy ktory wariant przejscia przez wiatrak).
Jak chcesz przejechać przez Ordona, jadąc z Wolskiej w Połczyńską? Napisałem "z Kasprzaka w Połczyńską" i będę się tego trzymał. Nie twierdzę przecież, że te ulice się łączą bezpośrednio.slav pisze:Z Kasprzaka w Wolską czy z Wolskiej w Połczyńską?