Chodziła mi taka teoria po głowie, aczkolwiek nie miałem pewności.Premo pisze:A to nie są czasem uszkodzone jednostki które od początku miały służyć za magazyn części zamiennych
Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A dlaczego oczekiwany przetarg na 8EZT dla KM nie został ogłoszony jako opcja w przetargu na 16?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
http://www.bombardier.com/en/transporta ... 0d80010240#
Ciekawy pociąg. Dwa 7-członowce umożliwiają maksymalne wykorzystanie możliwości dworca Śródmieście. Jak by się odjęło piąty fotel z każdego rzędu to i 2000 osób wlezie w dwie jednostki .
v-max 140 km/h też odpowiednia
Ciekawy pociąg. Dwa 7-członowce umożliwiają maksymalne wykorzystanie możliwości dworca Śródmieście. Jak by się odjęło piąty fotel z każdego rzędu to i 2000 osób wlezie w dwie jednostki .
v-max 140 km/h też odpowiednia
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Siedzenia w układzie 2+3? eee. Drzwi też nie tak znowu dużo, a do tego sporo członów (przeguby, wózki, osie), chociaż to pewnie pomaga w zachowaniu skrajni. Na linię tłuszczańską albo legionowską dobry.
[ Dodano: |31 Sty 2010|, 2010 15:44 ]
Ale sześcioczłonowa wersja 425.2 byłaby moim zdaniem mniamuśna.
[ Dodano: |31 Sty 2010|, 2010 15:44 ]
Ale sześcioczłonowa wersja 425.2 byłaby moim zdaniem mniamuśna.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
A na cóż skład 200 m - ani go rozczepić w międzyszczycie, czy w weekend. Jednak ja się skłaniam za 423 w wersji 4członowej - 3x daje nam 202 m.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No skład dwóch ezetów po 100 metrów daje 200
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
powinno być
dzień roboczy: 180-200
weekend: 90*-100
jest i będzie (FLIRT, ELF)
dzień roboczy: 150 bo 225 się nie da
weekend: 150 bo nie chce się odjąć jednostki
* - 10 metrów w ramach zdrowszej konkurencji (znajdzie się wiele pociągów w konfiguracjach 4 wagonowych i 5+ członowych)
Ten paryski Bombardier ma wprawdzie 7 par drzwi, ale są one szerokie, a nie standardowe (EN57, ER75). I wersja 94m ma jeden człon extra-skrócony w miejscu 2 normalnych z wersji 112m. Na nasze potrzeby dałoby się zrobić wersję równo 100m bez żadnego problemu.
dzień roboczy: 180-200
weekend: 90*-100
jest i będzie (FLIRT, ELF)
dzień roboczy: 150 bo 225 się nie da
weekend: 150 bo nie chce się odjąć jednostki
* - 10 metrów w ramach zdrowszej konkurencji (znajdzie się wiele pociągów w konfiguracjach 4 wagonowych i 5+ członowych)
Ten paryski Bombardier ma wprawdzie 7 par drzwi, ale są one szerokie, a nie standardowe (EN57, ER75). I wersja 94m ma jeden człon extra-skrócony w miejscu 2 normalnych z wersji 112m. Na nasze potrzeby dałoby się zrobić wersję równo 100m bez żadnego problemu.
Jechałem EN71-101. Ogólnie wrażenia całkiem OK: likwidacja ścianek działowych przy drzwiach wyjściowych, przeszklone na górze i dole drzwi międzywagonowe, w środku dość cicho (miło byłoby gdyby wszystkie EN57 idące na NG tak były robione). Efekt psują drobiazgi - np klamki na drzwiach wyjściowych przykręcone na sztukę - bez odnowienia z obłażąca farbą po poprzednim EZ-cie, zamki w drzwiach międzywagonowych z przebijającymi napisami PKP.....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
W AKM z tymi drzwiami udało się chyba wygrać. Gorzej było w czoperach. Tylko dalej pewnie brakuje jakiegoś czujnika, który by nie zamykał drzwi jak ktoś stoi.. i brakuje prostej funkcji w sterowniku: jak się w trakcie zamykania dotknie klamki- zamykanie powinno zostać wstrzymane.
Tymczasem wczoraj po raz pierwszy od dłuższego czasu widziałem EW60 w trasie.
Tymczasem wczoraj po raz pierwszy od dłuższego czasu widziałem EW60 w trasie.
KM-y jak wypożyczają EZ-ty z PR-ów to chyba w ogóle nie robią im przeglądów. Dziś w jednostce z Opola udało się wysiąść dopiero trzecią parą drzwi, bo poprzednie dwie nie raczyły się otworzyć w sposób umożliwiający przeciśnięcie się. I to nie jest awaria, która wystąpiła w tym momencie, tylko skład tak jeździ jakiś czas - świadczyły o tym obdziery lakieru przy prowadnicach....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Bo z okazji zimy co i raz są takie sytuacje. W KM-owskich ezetach jest to samo.
A PK i PO muszą im robić - inaczej by nie jeździły
A PK i PO muszą im robić - inaczej by nie jeździły
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach