Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu
Moderator: JacekM
Od semafora na wiadukcie nad linią radomską aż do semafora przed Ochotą wszystkie semafory były ciemne. Opóżnienia od +10 do +15.Michał J pisze:Rano, na WKD nie działała blokada liniowa gdzieś od Alej Jerozolimskich do Ochoty. W efekcie czego, kolejki poopóźniane o ok. 5 - 10 minut.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Nie- promocja. Taka była potrzeba ruchowalukasek1 pisze:co sie stalo, ze dzis pociag KM do Ciechanowa 15.46 ze srodmiescia jechal srednica dalekobiezna? jakas awaria na zachodnim?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Promocja, ja ledwo zdąrzyłem z ochoty na centralny dotrzeć, bo tu nagle komunikat. Potrzeba ruchowa, ale powinien jeździć jak w rozkładzie. Chociaż mogłyby tak normalnie jeździć dalekobieżną, bo problemy są na wschodnim przez te krzyżówki dalekobieżnych i zjazd z podmiejskiej a tak to by sobie luźno przez centralny bez problemów jeździł, o ile dobrze pamiętam parę lat temu tak właśnie było.rufio198 pisze:Nie- promocja. Taka była potrzeba ruchowa
O 17:40 na Śródmieściu wybrzmiał komunikat, że ruch w kierunku Zachodnim został wstrzymany. Na peronie stał praktycznie pusty kibel. Kilka minut później w tunelu przed Powiślem mijał mnie Flirt jadący na Zachodni. Znakiem tego ruch został przywrócony. Co było przyczyną i jak długo trwał przestój nie wiem.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
prawdopodobnie spalone bezpieczniki czy coś innego z tych rejonów. Stałem obok całej tej przegrody z bezpiecznikami w pierwszej jednostce. Na korytarzach waliło spalenizną aż miło, dobrze, że w ogóle skład dojechał do śródmieścia, od powiśla to max 30-40km/h miał.Bernard pisze:Co było przyczyną i jak długo trwał przestój nie wiem.
Prawdopodobnie spalone opory rozruchowe jesli był to EN57 przed modernizacją lub po prostu awaria silnika trakcyjnego... że była to tzw. podwójna trakcja to po odłączeniu rozrzadu silników trakcyjnych sprawna jednostka przepchneła uszkodzoną do stacji końcowejtomzyl pisze:prawdopodobnie spalone bezpieczniki czy coś innego z tych rejonów. Stałem obok całej tej przegrody z bezpiecznikami w pierwszej jednostce. Na korytarzach waliło spalenizną aż miło, dobrze, że w ogóle skład dojechał do śródmieścia, od powiśla to max 30-40km/h miał.Bernard pisze:Co było przyczyną i jak długo trwał przestój nie wiem.
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki
Czyli norma, ale dobrze, że nie w szczycie albo w piątek...
http://infokolej.blog.onet.pl/12-30-War ... 01558480,n
http://infokolej.blog.onet.pl/12-30-War ... 01558480,n
O godzinie 11:45 pomiędzy Warszawa Zachodnią i Warszawą Wschodnią pękła szyna na torze numer 2. Ruch pociągów dalekobieżnych pomiędzy tymi stacjami (w kierunku wschodnim) jest prowadzony po torze podmiejskim numer 4 z pominięciem stacji Warszawa Centralna. Pociągi zatrzymują się na stacji Warszawa Śródmieście.
Dodatkowo o 12:15 na tym samym odcinku wystąpiła awaria SBL (Samoczynnej Blokady Liniowej) w torach podmiejskich 3 i 4 - pociągi zapowiadane są telefonicznie. Pociągi podmiejskie planowo kończące bieg na stacji Warszawa Wschodnia kończą bieg na stacji Warszawa Zachodnia, pociągi podmiejskie planowo kończące bieg na stacji Warszawa Zachodnia kończą bieg na stacji Warszawa Wschodnia (skrócenie relacji).
Pasażerowie na linii średnicowej korzystają z pociągów spółki Intercity bez dodatkowych opłat. (I)
Pomogę wam bo widzę ze sie meczycie - na jednej walnęła 1 para silników, a że ostatnio jest moda wypuszczać ezty z czynna 1 parą więc automatycznie zrobił się trup, na drugiej sprężarka zdechła. Do WZP spychał -jak mnie pamięć nie myli 465Dariusz pisze:Prawdopodobnie spalone opory rozruchowe jesli był to EN57 przed modernizacją lub po prostu awaria silnika trakcyjnego... że była to tzw. podwójna trakcja to po odłączeniu rozrzadu silników trakcyjnych sprawna jednostka przepchneła uszkodzoną do stacji końcowejtomzyl pisze: prawdopodobnie spalone bezpieczniki czy coś innego z tych rejonów. Stałem obok całej tej przegrody z bezpiecznikami w pierwszej jednostce. Na korytarzach waliło spalenizną aż miło, dobrze, że w ogóle skład dojechał do śródmieścia, od powiśla to max 30-40km/h miał.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95 ... warii.html
Opóźnienia pociągów z powodu awarii
Z powodu usterki technicznej na linii średnicowej wystąpiły utrudnienia w ruchu pociągów podmiejskich pomiędzy Warszawą Wschodnią a Zachodnią.
- Na trasie pomiędzy dworcami Warszawa Wschodnia i Zachodnia odbywa się telefoniczne powiadamianie o kursowaniu pociągów. Powodem jest brak zasilania tzw. blokady samoczynnej - wyjaśnił Jan Telecki z Zakładu Linii Kolejowych PLK. Prawdopodobnie w którymś miejscu doszło do przepięcia. Monterzy lokalizują usterkę, naprawa może im zająć do godziny.
W tym czasie pociągi podmiejskie kierowane są przez Dworzec Centralny, nie zatrzymują się między innymi na stacji Śródmieście, część z nich może mieć opóźnienia.
SKM 10:45 z Rembertowa jechała normalnie przez średnicę podmiejską ale bardzo powoli.
Natomiast na Ochocie ogłoszono komunikat, że pociąg do Czachówka pojedzie przez
centralny.
O 17:10 na wschodnim rozległ się komunikat: "Ruch w kierunku zachodnim z przyczyn technicznych został wstrzymany. O objazdach poszczególnych pociągów nadawane będą osobne komunikaty". I za chwilę "Pociąg do Żyrardowa z pominięciem stacji Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota odjedzie z toru przy peronie piątym". Znakiem tego ruch kierowano przez średnicę dalekobieżną.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Na średnicy jest wypadek śmiertelny. Poc 261 do Żyrardowa walnął w człowieka. Jazda przez Centralny- przynajmniej przez 2,5 h w kierunku Zachodnim.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Rozumiem że Ty wracasz z imprez przed porannym szczytem i równasz wszystkich do siebie. Mimo wszystko radziłbym jednak zmienić troche zdanie. Nie każdy baluje tak długo.
akurat w tym miejscu to juz od dość dawna aż sie prosiło o taki wypadek. Praktycznie non stop ktos łazi po torach w tym miejscu
akurat w tym miejscu to juz od dość dawna aż sie prosiło o taki wypadek. Praktycznie non stop ktos łazi po torach w tym miejscu
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach