Tam jest miejsce na dwa pasy, więc chyba by musieli betonowe barierki powstawiać, żeby dzicz nie jeździła po powierzchni wyłączonej z ruchu. Tak czy siak niedobrze, że pod wpływem zomotoryzowanego lobby znów odchodzi się od bezpieczeństwa na rzecz mitycznej "płynności ruchu". Swoją drogą, jak już tak się zasadzamy na te zielone strzałki to może by uruchomić taką jedną na skręcie z Łazienkowskiej w Wisłostradę? Tam akurat ruch pieszych jest rzeczywiście znikomy, nie ma żadnej ścieżki rowerowej i nie ma kolizji ze zjeżdżającymi na prawy pas samochodami. To by pozwoliło 159 i 107 nadrobić stracony czas i uniknąc sytuacj rzeczywiście niebezpiecznych, które mają miejsce gdy dla tego prawoskrętu świeci się zielone - bo większosć dziczy nie wie, że sygnalizator kierunkowy nie upoważnia do zawracania i 107 i 159 skręcające w prawo znajduja się na torze kolizyjnym z zawracającymi na dziko z lewoskrętu Czerniakowska->Łazienkowska.Jarek pisze:Moim zdaniem strzałka to w tym miejscu konieczość. Pytanie, czy zlikwidowany zostanie jeden pas do skrętu, czy nastąpi "przymknięcie oka" przez IR.
[ Dodano: |15 Mar 2010|, 2010 09:11 ]
A jak roboty na Marynarskiej rozkręcą się na dobre, to nie wyrówna się na Poleczki?levar pisze:Czas na 148 to problem znany i lubiany, ale ZTM zdaje się go zupełnie nie dostrzegać .
[ Dodano: |15 Mar 2010|, 2010 09:14 ]
pawcio pisze: Podstawowym źródłem korekt przyspieszających czasów przejazdu jest ten temat.
Mam nadzieję, ze pragmatyka służbowa to uzwzględnia
[ Dodano: |15 Mar 2010|, 2010 09:19 ]
A może jakieś przesunięcia etatów, np. z wydziału ds. zwalczania zasad interpunkcji?pawcio pisze:W sekcji rozkładów jazdy naprawdę jest od cholery roboty i na ogół człowiek zastanawia się, jak by to użyć jakiegoś starego rozkładu, by rozkłady poszły do MZA na 23 a nie 28, a nie o tym, czy tu zdjąć minutkę czy tam.
[ Dodano: |15 Mar 2010|, 2010 09:22 ]
No więc nie jest idealnie, skoro wisi na vmax + paru zielonych, bo jak tych paru zielonych zabraknie (a zazwyczaj tak jest), to już jest czas w plecy. Ale, jak pisałem, wolę tak, bo mi idealnie pasuje godzina odjazdu i przyjazdu niż przeoranie rozkładu, po którym trafię o tej godzinie w środek półgodzinnej wyrwy.BJ pisze:Dokładnie!
Cała trasa idealnie na 0, ale to ze względu na Vmax na wielu odcinkach trasy i parę zielonych.