Wielkanoc - zasilenia, zmiany, ciekawostki

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 25 mar 2010, 22:47

Paweł D. pisze:
fraktal pisze:Na 180 jednak informacja pokrywa się ze stanem faktycznym, bo wszystkie kursy są niskopodłogowe. I od razu można zastosować nowy wzór rozkładu. :razz:
25 też ma nowy wzór rozkładu choć NP jest raz na dwie godziny.
marko80 pisze:A co Tobie nie spodobało sie w mojej wypowiedzi?
Jakoś ciężko doszukać się związku Twoich jesiennych domysłów z Wielkanocą.
Moj post miał zwiazek nie z wielkanocą a z ikarusami na W-Z. Oj widze ze Cie bardzo boli wycofanie aut z W-Ztki. :smile:

fraktal
Posty: 5655
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 mar 2010, 23:00

Paweł D. pisze:25 też ma nowy wzór rozkładu choć NP jest raz na dwie godziny.
Linie tramwajowe to zupełnie inna bajka, bo tam wzór rozkładu zmodyfikowano wcześniej niż przy liniach autobusowych. Trzeba było podać przykład 150. Tam nie ma wszystkich kursów niskopodłogowych, a nowy wzór rozkładu - owszem zawisł na przystankach.

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 25 mar 2010, 23:05

fraktal pisze:
Paweł D. pisze:25 też ma nowy wzór rozkładu choć NP jest raz na dwie godziny.
Linie tramwajowe to zupełnie inna bajka, bo tam wzór rozkładu zmodyfikowano wcześniej niż przy liniach autobusowych. Trzeba było podać przykład 150. Tam nie ma wszystkich kursów niskopodłogowych, a nowy wzór rozkładu - owszem zawisł na przystankach.
Moment, moment. Linie tramwajowe mają rozkłady z busmana. Natomiast autobusy dostają wg nowego wzoru, bez względu czy jest 100% czy mniej niskiej podłogi. Tramwajowe rozkłady specjalne też są wg tego najnowszego wzoru autobusowego.

fraktal
Posty: 5655
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 mar 2010, 23:09

Zapewne wiesz o co mi chodzi - o nowy sposób oznaczania kursów niskopodłogowych - przy liniach tramwajowych jak i autobusowych nie w pełni niskopodłogowych, ramka pozostaje.

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 25 mar 2010, 23:12

fraktal pisze:Zapewne wiesz o co mi chodzi - o nowy sposób oznaczania kursów niskopodłogowych - przy liniach tramwajowych jak i autobusowych nie w pełni niskopodłogowych, ramka pozostaje.
Tak, jest stosowny dopisek pod tabelką minutową. Jako legenda lub uwaga ogólna.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 26 mar 2010, 10:10

BJ pisze:Marko, zamknij się.

Powstrzymaj się od takich uwag =;
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 26 mar 2010, 11:19

marko80 pisze:No trasa W-Z i tak bedzie ogladac jeszcze ikarusy: 527, 718,738,805 jeszcze chwila i zaroi sie tam od ikarusów. Na jesieni wszystkie podmiejskie z radzymina, marek pojada na bankowy. Uwazacie ze dadza tam tylko niską podłoge bo beda kursowac W-Ztka, nie sądze. Nie bedzie skad brac niskiej podłogi.
Jeśli chodzi o zmiany jesienne, to linie skręcające przy pl. Bankowym będą prawdopodobnie kierowane dotychczasowym pasem dla aut, wzdłuż krawędzi chodnika, więc wysokość podłogi nie będzie miała wtedy znaczenia.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

dev
Posty: 676
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:17

Post autor: dev » 26 mar 2010, 17:07

O co chodzi z tym przepisem PAT?

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 26 mar 2010, 20:45

Pas po którym śmigają na WZ autobusy i tramwaje.

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 27 mar 2010, 9:01

Czy te ikarusy na 190 to będą czy nie? Czy na te brygady nie wyjadą solarisy??
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 mar 2010, 9:39

A mnie najbardziej cieszy wzmocnienie 517. :-)

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 27 mar 2010, 9:40

reserved pisze:A mnie najbardziej cieszy wzmocnienie 517. :-)
Mnie to cieszy 2361 na 170 :D
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 30 mar 2010, 16:11

Przegubowiec pisze:180 – 3 deskorolki z Kleszczowej oraz 6 dużych solarisów z Woronicza;
Nieprawda. Na 180 mogły być SU15. A tak szczerze mówiąc, to wystarczyłyby SU12 ;p.

Czy 3.04. też będą te same zasilenia?

Awatar użytkownika
kiermobilis
Posty: 36
Rejestracja: 30 mar 2008, 17:30
Lokalizacja: Warszawa Ursynów

Post autor: kiermobilis » 30 mar 2010, 19:14

levar pisze:Czy 3.04. też będą te same zasilenia?
Tak jak w ostatni weekend
Kierowca komunikacji nocnej w Warszawie. Mobilis Sp. z o.o / MZA R-1 "Woronicza"

Awatar użytkownika
PiotrekP
Posty: 3537
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 30 mar 2010, 20:03

ZTM pisze:1, 2 i 6 kwietnia nie wyjadą brygady obsługujące brygady „szkolne” oraz „efki” na: 168
WTF?

Zablokowany