Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 09 kwie 2010, 17:24
Glonojad pisze:Nie odsądzałbym WKD do Janek od czci i wiary.
Zależy, skąd. Jesli z Michałowic - to jeszcze. Jeśli prze Komorów - to nie bardzo. Przez Komorów długo by się jechało + nie obsłużyło Raszyna, a tramwaj załatwia obsługę Raszyna, więc ma stałe potoki...
Glonojad pisze:Janki wydają się bardzo dobrym miejscem na centrum przesiadkowe, ze sporym parkingiem P+R i pętlą autobusów podmiejskich.
Owszem, ale do tego potrzeba tramwajów
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Nitrome
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 sie 2009, 15:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Nitrome » 09 kwie 2010, 17:51
Wolfchen pisze:Glonojad pisze:Janki wydają się bardzo dobrym miejscem na centrum przesiadkowe, ze sporym parkingiem P+R i pętlą autobusów podmiejskich.
Owszem, ale do tego potrzeba tramwajów
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Nie, wystarczy bardzo mocna liczba w kierunku Janki-Pętla Okęcie, żeby obsłużyć resztę linii podmiejskich. Można ją nawet poprowadzić do pętli Wilanowska, do metra, tylko trzeba ją trochę opróżnić
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. Same tramwaje można nawet wywalić z Krakowskiej, od pętli do Hynka, a puścić Hynka i Marynarską do pętli Służewiec, a stamtąd istniejącą trasą do metra
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
.
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36662
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 09 kwie 2010, 17:52
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 09 kwie 2010, 18:28
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 kwie 2010, 18:38
Wolfchen pisze:.
Glonojad pisze:Janki wydają się bardzo dobrym miejscem na centrum przesiadkowe, ze sporym parkingiem P+R i pętlą autobusów podmiejskich.
Owszem, ale do tego potrzeba tramwajów
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Akurat do tego niekoniecznie. Ale do tego, żeby przy okazji ucywilizować ściek komunikacyjny przechodzący przez środek Raszyna i zniechęcić kierowców do jazdy Al. Krakowską i Grójecką - owszem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 09 kwie 2010, 18:48
Glonojad pisze:Akurat do tego niekoniecznie.
Hm, w Jankach przesiadka w częstą 7xx, która przy okazji obsługuje Raszyn i dalej przesiadka na Okęciu? Raczej samochód by wygrał w takim przypadku...
Glonojad pisze:Ale do tego, żeby przy okazji ucywilizować ściek komunikacyjny przechodzący przez środek Raszyna i zniechęcić kierowców do jazdy Al. Krakowską i Grójecką - owszem.
No właśnie ja bym do tego dążył
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 kwie 2010, 19:27
Wolfchen pisze:Glonojad pisze:Akurat do tego niekoniecznie.
Hm, w Jankach przesiadka w częstą 7xx, która przy okazji obsługuje Raszyn i dalej przesiadka na Okęciu? Raczej samochód by wygrał w takim przypadku..
Jakie 7xx? WKD!
(chociaż tego pomysłu z częstym 7xx bym też nie deprecjonował, to by pozwoliło uniezależnić komunikację po wsiach od korków na trasie raszyńskiej i zastosować np sieć dowozówek co 20 minut na małych autobusikach).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 09 kwie 2010, 19:51
Glonojad pisze:Jakie 7xx?
Dla Raszyna i tak musi być coś co 20 minut + zbiorcza rzecz jasna
Glonojad pisze:chociaż tego pomysłu z częstym 7xx bym też nie deprecjonował, to by pozwoliło uniezależnić komunikację po wsiach od korków na trasie raszyńskiej i zastosować np sieć dowozówek co 20 minut na małych autobusikach
Pytanie, czy ludzie byliby chętni na co najmniej dwie przesiadki?
Glonojad pisze:WKD!
Co pół godziny lub godzinę przez Komorów? Z godzina jazdy + brak WB... No i stosunkowo niska pojemność.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
ja0306
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
- Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni
Post
autor: ja0306 » 09 kwie 2010, 19:57
Dobrze, WKD nigdy nie jeździłem, podobno z WKD ma byc S7 SKM.
Linia do Janek to Stary Projekt i nie wiem czy kiedys powstanie.
Lepiej linia z Komorowa do Janek bo obsłuży Michałwiec, Przuszków i Komorów..
Następnym problemem jest komunikacja wewnętrzna Kobyłki Zielonki i Wołomina, poza jakimis literówkami i KM oraz N62 jest tak kiepsko na przystankach braki rozkładów jazdy, w ogóle chaos i niepełność linii w stosunku do głównych ciągów miast.
W Zielonce Bankowej linia jedna miała rozkłąd w DP co 40 minut w DŚ co 60 minut.
Kiedy te gminy Wołomińskie pójdą śladem choćby Lesznowoli albo Marek i Radzymina czy Ząbek?
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 09 kwie 2010, 20:01
ja0306 pisze:Lepiej linia z Komorowa do Janek bo obsłuży Michałwiec, Przuszków i Komorów..
Przy okazji nie będzie atrakcyjna dla Janek przez długi czas podróży i większą odległość taryfową... Ponadto Janki są okresowym generatorem, a WKD omija wtedy Raszyn.
ja0306 pisze:Następnym problemem jest komunikacja wewnętrzna Kobyłki Zielonki i Wołomina, poza jakimis literówkami i KM oraz N62 jest tak kiepsko na przystankach braki rozkładów jazdy, w ogóle chaos i niepełność linii w stosunku do głównych ciągów miast.
To trzeba załatwiać w lokalnych UM...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 kwie 2010, 20:18
Wolfchen pisze:Glonojad pisze:Jakie 7xx?
Dla Raszyna i tak musi być coś co 20 minut + zbiorcza rzecz jasna
Glonojad pisze:chociaż tego pomysłu z częstym 7xx bym też nie deprecjonował, to by pozwoliło uniezależnić komunikację po wsiach od korków na trasie raszyńskiej i zastosować np sieć dowozówek co 20 minut na małych autobusikach
Pytanie, czy ludzie byliby chętni na co najmniej dwie przesiadki?
Glonojad pisze:WKD!
Co pół godziny lub godzinę przez Komorów? Z godzina jazdy + brak WB... No i stosunkowo niska pojemność.
Jaka godzina jazdy? Przez jaki Komorów? Wzdłuż Salomea-Wolica... I dlaczego co pół godziny?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 09 kwie 2010, 20:24
Glonojad pisze:Jaka godzina jazdy? Przez jaki Komorów?
No, takie plany również były.
Glonojad pisze:Wzdłuż Salomea-Wolica...
To już brzmi logiczniej.
Glonojad pisze:I dlaczego co pół godziny?
Śródmieście oprócz tej linii do Janek musiałoby obsługiwać jeszcze pozostałe. A na zmiany w Centrum się nie zanosi...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 kwie 2010, 20:28
WKD twierdzi, że problemem dla częstotliwości jest liczba taboru, a nie przepustowość Centralnego WKD.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 09 kwie 2010, 20:31
Skoro tak, to nie mam więcej pytań.
Choć lokalizacja DWŚ WKD jest bardzo niefortunna. 10 minut piechotą do metra...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 kwie 2010, 20:54
Już nie przesadzajmy z fetyszyzacją tego metra. Naprawdę we wszystkie ważniejsze rejony miasta (a już na pewno śródmieścia) można dojechać z jedną przesiadka WKD.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.