Niby gdzie? Średnica już wykorzystana jest (przynajmniej wg. PLK) na full. Chyba, że chcemy dodatkowe niepotrzebne kursy w międzyszczycie.humptyangel pisze:a może lepiej zagęścić rozkład? Zamiast tworzyć po fafnaście linii typu dyliżans może lepiej mniej ale o jakiejś zbożnej częstotliwości
Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
No tak, ale niektóre KM dalekich relacji typu Radom, Siedlce, Skierniewice powinny jeździć dalekobieżną, lepsza wy była wymiana jadąc przez centralną bo najwięcej ludzi...zwolniłoby się miejsce dla SKM na podmiejskiejkebe pisze:Niby gdzie? Średnica już wykorzystana jest (przynajmniej wg. PLK) na full. Chyba, że chcemy dodatkowe niepotrzebne kursy w międzyszczycie.humptyangel pisze:a może lepiej zagęścić rozkład? Zamiast tworzyć po fafnaście linii typu dyliżans może lepiej mniej ale o jakiejś zbożnej częstotliwości
Ale trudno nazwać to zachęcaniem do komunikacji... Przesiadaj się codziennie w drodze do pracy nie 2, tylko 3 razy...
A DWZ czy DWW nie są miejscami przyjaznymi dla przesiadkowiczów.
Ponadto, żeby takie działania były opłacalne, to SKM na każdej końccówce powinna kursować nie rzadziej, niż co kwadrans.
A DWZ czy DWW nie są miejscami przyjaznymi dla przesiadkowiczów.
Ponadto, żeby takie działania były opłacalne, to SKM na każdej końccówce powinna kursować nie rzadziej, niż co kwadrans.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
To już bardziej sensowne było by skierowanie pociągów z kierunku Siedlec na Warszawę Wileńską jak zbudują metro i wtedy wciśnięcie SKM w te luki.Wolfchen pisze:Ale trudno nazwać to zachęcaniem do komunikacji... Przesiadaj się codziennie w drodze do pracy nie 2, tylko 3 razy...
A DWZ czy DWW nie są miejscami przyjaznymi dla przesiadkowiczów.
Ponadto, żeby takie działania były opłacalne, to SKM na każdej końccówce powinna kursować nie rzadziej, niż co kwadrans.
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
A nie lepiej na Gdański? Większe pole manewru, lepsze skomunikowanie z patelnią. No i co tu ukrywać - kawał drogi z peronów Wileniaka do ZP Dworzec Wileński będzie, a z DWG będzie dosyć krótkie dojście tunelem.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
to na średnicy dalekobieżnej takie luzy są w szczycie?lukasek1 pisze:No tak, ale niektóre KM dalekich relacji typu Radom, Siedlce, Skierniewice powinny jeździć dalekobieżną, lepsza wy była wymiana jadąc przez centralną bo najwięcej ludzi...zwolniłoby się miejsce dla SKM na podmiejskiejkebe pisze: Niby gdzie? Średnica już wykorzystana jest (przynajmniej wg. PLK) na full. Chyba, że chcemy dodatkowe niepotrzebne kursy w międzyszczycie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]