Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 cze 2010, 20:35

Michał W. pisze:Aż dziwne, że na takiej trasie nie da się wygenerować odpowiedniego potoku pasażerskiego.
Z Płocka podróż koleją jest nieopłacalna...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

kebe

Post autor: kebe » 26 cze 2010, 20:54

Wolfchen pisze:
Michał W. pisze:Aż dziwne, że na takiej trasie nie da się wygenerować odpowiedniego potoku pasażerskiego.
Z Płocka podróż koleją jest nieopłacalna...
Zwłaszcza czasowo... Mazowia to sic! najszybsze kolejowe połączenie z Warszawą, którym jedzie się przy dobrych wiatrach 2h 45'. A w 1,5h-2h możesz do Płocka dojechać busem.

Ja mam dodatkowo traumatyczne przeżycia... bo wracając w zeszłym roku z Płocka do Legionowa.. szynobusem do Kutna z przesiadką na TLK i przesiadką do KM do Legionowa na ślub kolegi... wyrobiłem się w 6h - kradzież trakcji pod Sochaczewem i w Chotomowie #-o

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 cze 2010, 23:30

kebe pisze:Zwłaszcza czasowo...
Wczoraj na Popiełuszki widziałem PKS, na którym wisiała informacja o promocyjnej cenie dla uczniów i studentów na kurs z Wawy do Płocka - 10 złotych w jedną stronę. Taką cenę trudno przebić...

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 28 cze 2010, 16:08

person pisze:
kebe pisze:Zwłaszcza czasowo...
Wczoraj na Popiełuszki widziałem PKS, na którym wisiała informacja o promocyjnej cenie dla uczniów i studentów na kurs z Wawy do Płocka - 10 złotych w jedną stronę. Taką cenę trudno przebić...
A żeby w ogóle móc przebijać, trzeba jeszcze oferować sensowny czas przejazdu ;) Niestety, akurat ze względu na układ torów podróż koleją z Płocka do Warszawy musi być dłuższa niż jazda jakimkolwiek autobusem.
noidea

milosz
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2009, 19:42

Post autor: milosz » 28 cze 2010, 16:13

no niestety po lewej stronie Wisly brakuje wlasnie jednej linii kolejowej na pn zach. hehe po prawej 4, po lewej 3 obecnie hehe

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 cze 2010, 16:30

Adam G. pisze:A żeby w ogóle móc przebijać, trzeba jeszcze oferować sensowny czas przejazdu ;)
Czas przejazdu nie da nic, jeśli częstotliwość jest na poziomie jednej pary dziennie ;) A podwójna przesiadka i przejazd "skomunikowanymi" pociągami dwóch przewoźników dodaje tylko smaczku :P
milosz pisze:no niestety po lewej stronie Wisly brakuje wlasnie jednej linii kolejowej na pn zach. hehe po prawej 4, po lewej 3 obecnie hehe
Mam wrażenie, że bardziej prawdopodobne jest przeciągnięcie linii kolejowej z Modlina - odpada most na Wiśle i inne eko-pułapki... Ale i tak perspektywa takiej linii, to jakieś okolie 2030 - 2040 roku... :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 29 cze 2010, 10:48

Jedna para dziennie o rozkładzie Łukowianki potrafiłaby czynić cuda;)
(ale nie da się wszystkiego na raz wcisnąć na Centralny)

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 30 cze 2010, 18:51

Dzisiaj 1901 i 1910 zostały oddegowane do Tłuszcza, pozostaje czekać aż pare pociągów zostanie odwołane z powodu nieznajomości taboru :)

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 30 cze 2010, 20:26

Aż takich różnic to chyba tam nie ma, żeby doprowadzić skład do końca...

abubu
Posty: 144
Rejestracja: 11 sie 2009, 20:20

Post autor: abubu » 30 cze 2010, 20:33

fidzio pisze:Dzisiaj 1901 i 1910 zostały oddegowane do Tłuszcza, pozostaje czekać aż pare pociągów zostanie odwołane z powodu nieznajomości taboru :)
Powinieneś się cieszyć. Będziecie mieli dwie dopracowane 19.

kamil
Posty: 75
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:39

Post autor: kamil » 30 cze 2010, 21:49

fidzio pisze:Dzisiaj 1901 i 1910 zostały oddegowane do Tłuszcza, pozostaje czekać aż pare pociągów zostanie odwołane z powodu nieznajomości taboru
Nie bój nic,jeżdżą ;-)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 01 lip 2010, 10:19

fidzio pisze:Dzisiaj 1901 i 1910 zostały oddegowane do Tłuszcza, pozostaje czekać aż pare pociągów zostanie odwołane z powodu nieznajomości taboru :)
Dobra dobra - powiedz lepiej jak EW60 wracały z prób z Falenicy :D
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Dariusz
Zbanowany
Posty: 50
Rejestracja: 04 sty 2010, 17:24

Post autor: Dariusz » 01 lip 2010, 15:00

fidzio pisze:Dzisiaj 1901 i 1910 zostały oddegowane do Tłuszcza, pozostaje czekać aż pare pociągów zostanie odwołane z powodu nieznajomości taboru :)
(-X
Coś krótko pracujesz... 19XX już jeździły w Tłuszczu i niczym nie różnią się od poczciwej "babci"0038

Natomiast nikt z Grochowa i Ochoty nie bedzie umiał ujezdżać "babci"0038 =D>
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki

Awatar użytkownika
emzi
Posty: 39
Rejestracja: 18 gru 2008, 20:09
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: emzi » 01 lip 2010, 15:20

Ochota da sobie radę z 038 bo większość z nas pamięta jeszcze EW55 ;-)
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem.

Kolej. Connecting people :-D

Dariusz
Zbanowany
Posty: 50
Rejestracja: 04 sty 2010, 17:24

Post autor: Dariusz » 01 lip 2010, 15:31

sorry zapomniałem... fifidzio jest z Grochowa. Szacunek dla Ochoty...
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki

ODPOWIEDZ