Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 01 lip 2010, 19:10

Coś krótko pracujesz...
Na tyle długo, ze pamietam kilka pociągów odwołanych przez kurpów z powodu "braku możliwości odcięcia SHP w EN57-19XX" - nie wiedzieli gdzie się odcina... Albo "braku możliwośc popełnienia" jako fachowiec zapewne wiesz z czym to sie wiąże i jako podpowiedź podam Ci hasło klucz przewód B10 :)
19XX już jeździły w Tłuszczu i niczym nie różnią się od poczciwej "babci"0038
Natomiast nikt z Grochowa i Ochoty nie bedzie umiał ujezdżać "babci"0038 =D>
Niczym się nie różnią, no jak dla Ciebie to niczym wstawki hamulcowe te same natomiast pod względem elektrycznym różnią się i to dość, ale skąd możesz o tym wiedzieć. Po za tym maszyniści z Grochowa jezdzili na zaworze Knorra jak ty wymieniałeś jescze wtryskwiacze w gagarinach albo w SM-kach.

abubu
Posty: 144
Rejestracja: 11 sie 2009, 20:20

Post autor: abubu » 01 lip 2010, 20:21

fidzio pisze:
Coś krótko pracujesz...
Na tyle długo, ze pamietam kilka pociągów odwołanych przez kurpów z powodu "braku możliwości odcięcia SHP w EN57-19XX" - nie wiedzieli gdzie się odcina... Albo "braku możliwośc popełnienia" jako fachowiec zapewne wiesz z czym to sie wiąże i jako podpowiedź podam Ci hasło klucz przewód B10 :)
Jesienią ma być kurs dla maszynistów. Może wybierz się na niego. Pojeździsz trochę na tym co jest tak idealnie dopracowane przez Grochów, porównasz z innymi i zaczniesz pisać do rzeczy.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 01 lip 2010, 20:27

Dariusz pisze:Natomiast nikt z Grochowa i Ochoty nie bedzie umiał ujezdżać "babci"0038 =D>
Założysz się że Grochów da sobie radę z tą 0038? Za dużo jeździ tam maszynistów pamiętających hamulec knorra
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 01 lip 2010, 20:34

abubu pisze:Jesienią ma być kurs dla maszynistów. Może wybierz się na niego.
Dobrze by było. Ja sie wybieram a Ty ? :) Po za tym jak pracowałem na wypadkowej na Grochowie to 3/4 taboru była robiona "obcego"

Dariusz
Zbanowany
Posty: 50
Rejestracja: 04 sty 2010, 17:24

Post autor: Dariusz » 02 lip 2010, 23:44

fidzio pisze: Na tyle długo, ze pamietam kilka pociągów odwołanych przez Kurpiów z powodu "braku możliwości odcięcia SHP w EN57-19XX" - nie wiedzieli gdzie się odcina...
Potwierdzam... były takie przypadki, gdy te EZT obsługiwała MD Ostrołęka. Po przejęciu przez KM już tych problemów nie było
fidzio pisze: Albo "braku możliwośc popełnienia" jako fachowiec zapewne wiesz z czym to sie wiąże i jako podpowiedź podam Ci hasło klucz przewód B10 :)
Nie koniecznie musi być ta przyczyna
fidzio pisze: Po za tym maszyniści z Grochowa jezdzili na zaworze Knorra jak TY wymieniałeś jeszcze wtryskwiacze w gagarinach albo w SM-kach.
ZONK
rufio198 pisze: Założysz się że Grochów da sobie radę z tą 0038? Za dużo jeździ tam maszynistów pamiętających hamulec knorra
Mnie nauka jazdy"babcią" zajeła 15 min.
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 lip 2010, 1:07

Czy jest możliwa dyskusja o obiegach i obsłudze połączeń bez złośliwości grochowskich / antygrochowskich?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 05 lip 2010, 18:34

fidzio pisze:Dzisiaj 1901 i 1910 zostały oddegowane do Tłuszcza, pozostaje czekać aż pare pociągów zostanie odwołane z powodu nieznajomości taboru :)
19stki jeździły już na "Kurpiu" na Ostrołękę w poprzednie wakacje, wówczas gdy kilka tłuszczowskich 16-tek było chyba na obtoczce na Grochowie...i żadnych problemów nie było.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

buttle
Posty: 11
Rejestracja: 12 kwie 2009, 0:03
Kontakt:

Post autor: buttle » 07 lip 2010, 22:53

Bolimek od zeszłego tygodnia na jednym kiblu, czy to efekt zakończenia dzierżawy PRowskich jednostek?

Efekt jest piorunujący :boohoo:

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8876
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 09 lip 2010, 13:22

Dodatkowe pociągi do Warszawy Gocławek

Szanowni Państwo,
informujemy, że od dnia 12 lipca 2010 r. na okres wakacji wybrane pociągi Kolei Mazowieckich zostały wydłużone do p.o. Warszawa Gocławek.

Zmiany dotyczą pociągów kursujących dotychczas w następujących relacjach:
• 9354 Grodzisk Mazowiecki – Warszawa Wschodnia (odjazd z Warszawy Śródmieście o godz. 7:58) – wydłużony od poniedziałku do piątku;
• 9404 Łowicz – Warszawa Wschodnia (odjazd z Warszawy Śródmieście o godz. 7:09) - wydłużony od poniedziałku do piątku;
• 9338 Grodzisk Mazowiecki – Warszawa Wschodnia (odjazd z Warszawy Śródmieście o godz. 10:36) - wydłużony od poniedziałku do piątku;
• 9206 Skierniewice – Warszawa Wschodnia (odjazd z Warszawy Śródmieście o godz. 8:02) – wydłużony w weekendy;
• 225 Warszawa Wschodnia – Skierniewice (odjazd z Warszawy Wschodniej o godz. 15:03) - wydłużony od poniedziałku do piątku;
• 213 Warszawa Wschodnia – Skierniewice (odjazd z Warszawy Wschodniej o godz. 10:30) - wydłużony od poniedziałku do piątku;
• 349 Warszawa Wschodnia – Grodzisk Mazowiecki (odjazd z Warszawy Wschodniej o godz. 14:22) - wydłużony od poniedziałku do piątku;
• 455 Warszawa Wschodnia – Sochaczew (odjazd z Warszawy Wschodniej o godz. 12:33) - wydłużony w weekendy.

Szczegółowy rozkład jazdy znajdziecie Państwo w zakładce „Rozkład jazdy pociągów”.
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... /1281.html
Skąd ta zmiana?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 09 lip 2010, 15:04

Problemy techniczne na stacji postojowej W-wa Grochów
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

TOMEK
Posty: 2496
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 18 lip 2010, 21:46

Mam szybkie pytanie :> pociąg 475 do Sochaczewa dzisiaj o 23:30 to będzie jedna jednostka czy dwie :?:

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 20 lip 2010, 19:34

Powinny być dwie a czy będzie jedna, dwie trzy a może żadnej to się dopiero okaże :)

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 20 lip 2010, 21:07

fidzio pisze:Powinny być dwie a czy będzie jedna, dwie trzy a może żadnej to się dopiero okaże :)
Tomek pytał się o pociąg w tą niedziele co była, a nie o dzisiejszy :D

TOMEK
Posty: 2496
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 21 lip 2010, 0:27

Były dwie, a pasażerów 50, z czego połowa wysiadła na stacji Włochy. Do Sochaczewa dojechało zaledwie troje pasażerów...

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 22 lip 2010, 14:27

Zastanawia mnie dla czego praktycznie za każdym razem pociągi jadące od Warszawy zatrzymują się przed Legionowem na wysokości Bukowca. Czasem nawet na kilka minut i przepuszczają inne pociągi z naprzeciwka. Czyżby winna jest przepustowość stacji czy jeszcze coś innego :?:
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

ODPOWIEDZ