Wakacje 2010
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
zmieni sie władza np i powiem zupełnie co innego ze ma byc silna komunikacja autobusowa jako komplementarna z tramwajową i co wtedy? Takze lepiej tak odwaznie nie feruj wyroków, wszystko sie zmienia łącznie z Toba, dyr. Rutą i innymi postaciami w ZTM.Dęboszczak pisze:Jest tylko kwestią czasu kiedy 517 i 521 trafią na śmietnik historii
To marnowanie kasy i taboru, pożytku żadnego.
![:grin: :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nie mam emocjonalnego stosunku do 517, ale nieco mnie dziwi zapał likwidacyjny w stosunku do czegoś, w czym trudno o miejsce siedzące. Niestety to:
Jeśli przyspieszenie linii jest problematyczne - uzwyklić to (pewnie odcinkowo jeszcze większe potoki tylko będą). A co do reszty... niepunktualny to mediolan też jest, i też brygadożerny. O nieefektywności będzie można mówić, jak się ją zdefiniuje (nie znam definicji efektywnej linii autobusowej w Warszawie).
Powtarzam, nie mam do 517 nabożnej czci (wręcz przeciwnie - kojarzę to zawsze z tłokiem i... smrodem, no sorry, jedyna linia, w której mi zawsze śmierdzi), ale nie rozumiem dyskusji, w której coś obleganego poddaje się gilotynie, bo "nie pasuje do teorii".
Jeśli teoria mija się z rzeczywistością, to tym gorzej dla rzeczywistości...
jest żadnym wyjaśnieniem. Przecież jeśli to by było tak do dupy, to popyt by to odzwierciedlił, tymczasem nie - wciąż tłok. A w takim razie zapędy inkwizycyjne (o charakterze "a bo tak!") nie mają sensu.Odpowiedź jest prosta i była wałkowana wiele razy - bo jest nieefektywnym, pożerającym brygady, niepunktualnym, nierównomiernie obciążonym, przyspieszonym na siłę potworem.
Jeśli przyspieszenie linii jest problematyczne - uzwyklić to (pewnie odcinkowo jeszcze większe potoki tylko będą). A co do reszty... niepunktualny to mediolan też jest, i też brygadożerny. O nieefektywności będzie można mówić, jak się ją zdefiniuje (nie znam definicji efektywnej linii autobusowej w Warszawie).
Powtarzam, nie mam do 517 nabożnej czci (wręcz przeciwnie - kojarzę to zawsze z tłokiem i... smrodem, no sorry, jedyna linia, w której mi zawsze śmierdzi), ale nie rozumiem dyskusji, w której coś obleganego poddaje się gilotynie, bo "nie pasuje do teorii".
Jeśli teoria mija się z rzeczywistością, to tym gorzej dla rzeczywistości...
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
prawdziwy pożeracz brygad to cos zupełnie innego i nie jest to bynajmniej 517 a E-2. Linia własciwie jezdzi bo jest poprawna polityczna. Tasiemiec konca epoki PRL. 517 ma frekwencje i jest potrzebny. Można byłoby z E-2 cos zrobic polaczyc z czyms ewentualnie skrócic a nie puszczac przez całe miasto, gdzie na brygady musza sie zlozyc az 3 zajezdnie, punktualnoscia to cos równiez nie grzeszy, stoi w korkach a i z zapełnieniem róznie bywa.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Chryste, przecież tu się dyskutuje o przyszłej, raczej nieuchronnej, likwidacji linii 517, ale nie o likwidacji połączenia Śródmieście - DWZ - Reduta - Włochy! ![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
A takie linie jak 202,208 czy chociażby 210 czy co to tam przy Woronicza jeździ, kosztuje 15,9 melonów zł. za te pieniądze można kupić 15 U12 . ![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
![=; =;](./images/smilies/eusa_hand.gif)
a ile kosztuje utrzymywanie w ZTM zbędnych biurw? tylko nie bierz tego do siebie ale ogolnie mowiac. Zawsze zaczyna sie tam gdzie nie powinno, wszystkie urzedy, instytucje maja przerost biurw nad trescia a szukaja oszczednosci nie u siebie ale zupełnie gdzies indziej.Dęboszczak pisze:kursowanie linii 517 tylko na odc. wzdłuż tramwaju (naruciak - wileniak) kosztuje podatników rocznie 2,5 melona zł. za te pieniądze można kupić 2 nowe SU12, dlatego 517![]()
![]()
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Skąd to wyliczenie?Desert pisze:A takie linie jak 202,208 czy chociażby 210 czy co to tam przy Woronicza jeździ, kosztuje 15,9 melonów zł.
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
a nie na Ursus?Bastian pisze:likwidacji linii 517, ale nie o likwidacji połączenia Śródmieście - DWZ - Reduta - Włochy!
czy raczej komasacja 127, 158 i 517 w jedna linie z PTK przez Jerozolimskie prosciutko do Popularnej i dalej jak 127 do Wloch? Tylko to musialoby byc co 5 szczycie a to juz za duzo we Wlochach.
Ale pamietam tez ze padaly tu pomysly skrocenia do Narutowicza-DWZ-Reduta-Wlochy/Ursus, a tego tu juz akceptowac nie mozna.
Na pewno nie 208.Desert pisze:A takie linie jak 202,208 czy chociażby 210 czy co to tam przy Woronicza jeździ
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ponowię pytania... nie szkoda wam brygad na 158? Wywala się ciasną linię zastępując ją pustym muchowozem. No może nie aż tak pustym, ale w stosunku do 517 jest bardzo pusta. I pytam się jaki w tym sens... rozumiem, że to są tylko jakies ułomne fantazje kogoś z ZTM-u i ma za dużo brygad, musi je gdzieś rozdysponować.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A co w związku ze 158 proponujesz?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Polaczyc je ze 127. Prawa koncowka 127 out, brygady z niej na wzmocnienie czegos na wincentego-starzynskiego.
517 poki co wyciac do ptk.
382(182) podciagnac na razie do reduty.
Przyszlosciowo jak zrobia s8 + s2 do pulawskiej (niby za 2 lata) i tranzyt wypadnie z rzs czy lopuszanska/aleje, skasowac jeden pas do lewoskretu na rzs (dzis sa 2 plus tunel) i machnac buspas w relacji na wprost (na smiglowca to samo by sie przydalo).
Wtedy 382(182) gdzies na ursus, a przynajmniej na skorosze, 517 i 187 out.
517 poki co wyciac do ptk.
382(182) podciagnac na razie do reduty.
Przyszlosciowo jak zrobia s8 + s2 do pulawskiej (niby za 2 lata) i tranzyt wypadnie z rzs czy lopuszanska/aleje, skasowac jeden pas do lewoskretu na rzs (dzis sa 2 plus tunel) i machnac buspas w relacji na wprost (na smiglowca to samo by sie przydalo).
Wtedy 382(182) gdzies na ursus, a przynajmniej na skorosze, 517 i 187 out.