Objazdy i inne okresowe zmiany tras
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36739
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No dobra, trochę uprościłem: generalnie (choć z wyjątkami) ten, kto tworzy rozkład, powinien także wrzucić plik z notatnika (tzw. płachtę) do systemu (czyli dokonać tzw. transmisji). Plik znajduje się wtedy w bazie, natomiast nie oznacza to jeszcze pojawienia się w necie - do tego jeszcze inna osoba musi dokonać obróbki (nie znam szczegółów).
PS Już dawno wymyśliłem, że ZTM powinien zrobić prezentację "od ołówka lub Excela do tabliczki na słupku" i pokazać ją na DTP
PS Już dawno wymyśliłem, że ZTM powinien zrobić prezentację "od ołówka lub Excela do tabliczki na słupku" i pokazać ją na DTP
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 12158
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Seryjka objazdów:
ZTM pisze: N21, N71, 102, 115
Utrudnienia w ruchu dla linii 102, 115, N21 oraz N71
od 09.07.2010 (piątek) od godz. 22:00 do 12.07.2010 (poniedziałek) do godz. 04:00
Linie 102, 115, N21 i N71 zostają skierowane na poniższe trasy objazdowe:
•Linia 102
(w obu kierunkach) od skrzyżowania ulic Wiatraczna/Dwernickiego ulicami: Wiatraczna – Chrzanowskiego – Mińska – Terespolska – Grochowska – Międzyborska (powrót: Grenadierów) i dalej własną trasą;
•Linia 115
(w obu kierunkach): od skrzyżowania ulic Stanisławowska/Mińska ulicami: Mińska – Chrzanowskiego – Wiatraczna i dalej własną trasą;
•Linie N21 i N71
(w obu kierunkach) od skrzyżowania ulic Wiatraczna/Dwernickiego ulicami: Wiatraczna – Chrzanowskiego – Mińska – Terespolska – Grochowska i dalej własnymi trasami.
Na trasach objazdowych obowiązują wszystkie napotkane przystanki dla linii dziennych jako stałe oraz jako „warunkowe” dla linii nocnych.
Zawieszeniu ulega funkcjonowanie przystanków:
•MIEDZYBORSKA 05 i 06;
•MYCIELSKIEGO 01 i 02;
•RKS ORZEŁ 01 i 02;
•PODSKARBIŃSKA 01, 52, 04 i 05.
Uruchamia się przystanek PRAGA PŁD.- RATUSZ 56 przy ul. Terespolskiej zaraz po skręcie z ul. Grochowskiej obowiązujący tylko dla linii nocnych N21 i N71 jako „warunkowy”.
Powodem zmian jest wymiana nawierzchni ulicy Podskarbińskiej na odcinku od ul. Grochowskiej do ul. Stanisławowskiej (w obu kierunkach)
ZTM pisze:Utrudnienia w ruchu dla linii 107 oraz 157
od 09.07.2010 (piątek) od godz. 22:00 do 12.07.2010 (poniedziałek) do godz. 04:00
Linia autobusowa 157 zostanie skierowana na trasę objazdową (w obu kierunkach)
•od skrzyżowania Stawki/al. Jana Pawła II: al. Jana Pawła II – Nowolipki - Smocza i dalej swoją trasą.
Zawieszone zostaje funkcjonowanie przystanków:
•STAWKI 04
•SMOCZA 01 i 02
•MIŁA 02.
natomiast uruchomiony zostaje tymczasowy przystanek zastępczy:
•NOWOLIPKI 53 – zlokalizowany w ul. Nowolipki przed skrzyżowaniem z al. Jana Pawła II (w kierunku ul. Andersa)
Linia autobusowa 107 zostanie skierowana na trasę objazdową:
w kierunku krańca ESPERANTO
•od skrzyżowania Nowolipki/Zamenhofa: Zamenhofa - Anielewicza i dalej swoją trasą do pętli ESPERANTO
w kierunku krańca URSYNÓW-PŁN.
•od skrzyżowania Anielewicza/Smocza: Anielewicza – al. Jana Pawła II - Nowolipki i dalej swoją trasą.
Zawieszone zostaje funkcjonowanie przystanku
•NOWOLIPIE 04
Na zmienionym odcinku trasy obowiązują wszystkie napotkane przystanki.
Powodem zmian jest remont nawierzchni jezdni ul. Smoczej na odcinku od ul. Stawki do
ul. Nowolipki (bez skrzyżowania z ul. Anielewicza).
ZTM pisze:Trasa objazdowa dla linii 111
od 09.07.2010 (piątek) od godz. 22:00 do 12.07.2010 (poniedziałek) do godz. 04:00
Linia 111 zostaje skierowana na poniższą trasę objazdową (tylko w kierunku krańca GOCŁAW):
od skrzyżowania ulic Abrahama/Meissnera/Bora-Komorowskiego ulicami:
•Bora-Komorowskiego – Fieldorfa – Umińskiego i dalej własną trasą.
Zawieszeniu ulega funkcjonowanie przystanków:
•ABRAHAMA 03;
•OS.ORLIK 01.
Na trasie objazdowej obowiązują wszystkie napotkane przystanki jako stałe.
Powodem zmian jest wymiana nawierzchni ul. Abrahama (jezdnia poludniowa) na odcinku od ul. Bora-Komorowskiego do ul. Fieldorfa.
ZTM pisze:Utrudnienia na Trasie Łazienkowskiej
od 09.07.2010 (piątek) od godz. 22:00 do 12.07.2010 (poniedziałek) do godz. 04:00
W związku z wymianą nawierzchni podjazdu z al. Armii Ludowej do ronda Jazdy Polskiej autobusy kursujące Trasą Łazienkowską od strony mostu Łazienkowskiego zostają skierowane na poniższe trasy objazdowe (tylko w jednym kierunku):
linia 138: UTRATA-SKŁAD - … - al. Armii Ludowej - plac Na Rozdrożu - al. Szucha - plac Unii Lubelskiej - Boya-Żeleńskiego - Waryńskiego - Puławska - … - BOKSERSKA;
linie 182, 187, 188, 382, 523: … - al. Armii Ludowej - plac Na Rozdrożu - al. Szucha - plac Unii Lubelskiej - Boya-Żeleńskiego - Waryńskiego - rondo Jazdy Polskiej - al. Armii Ludowej - … ;
linie 411, 415, 502, 514, 515, 520, 525, N25, N75: … - al. Armii Ludowej - plac Na Rozdrożu - al. Szucha - plac Unii Lubelskiej - Boya-Żeleńskiego - Waryńskiego - Metro Politechnika...
Zawieszeniu ulega funkcjonowanie przystanków: PL. NA ROZDROŻU 06 i MARSZAŁKOWSKA 02.
Uruchomiony zostaje dodatkowy przystanek PL. UNII LUBELSKIEJ 52 zlokalizowany na ul. Boya-Żeleńskiego po zjeździe pl. Unii Lubelskiej.
Na trasach objazdowych obowiązują następujące przystanki:
•PL. NA ROZDROŻU 03 - obowiązujący jako stały dla linii dziennych i warunkowy dla linii nocnych;
•PL. UNII LUBELSKIEJ 52 - obowiązujący jako stały dla linii dziennych (bez linii 222) i warunkowy dla linii nocnych.
ZTM pisze:Czasowa zmiana trasy linii 167
dn. 11.07.2010 (niedziela) od godz. 11:45 do godz. 18:15
Autobusy linii 167 zostają skierowane w obu kierunkach na trasę objazdową przebiegającą od skrzyżowania ulic Gościniec/Gwintowa/Polska ulicami:
•Polską – Antoniewską – Augustówka do krańca EC SIEKIERKI
Na trasie objazdowej dla ww. linii obowiązują wszystkie napotkane przystanki.
W czasie obowiązywania trasy zmienionej zawieszone jest funkcjonowanie przystanku
•SIEKIERKI-SANKTUARIUM 03.
Powodem zmian jest uroczysta inauguracja XXII Międzynarodowej Parafiady Dzieci i Młodzieży oraz zamknięciem dla ruchu ul. Gwintowej.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
To może pora to zmienićBastian pisze:Program, zarządzający rozkładami w formie elektronicznej, jest pod DOS-em i nie ma interfejsu, pozwalającego zaimportować dane bezpośrednio z Worda (ani Excela itp.)
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36739
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Sęk w tym, że nikt nic lepszego jak dotąd nie wymyślił. Busman też się nie umywa.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Frekwencja w zetce nie powala na kolana. Ludzie tylko patrzą z ciekawością, co to za autobus i tylko niewielu wsiada i to głównie tam, gdzie rzeczywiście są do korzystania z zetki zmuszeni. Ale w sumie to ja tam byłem tylko chwilę, może w kolejnych kursach było lepiej.Natomiast dzisiaj rano (około 8:15) przy pl. Grunwaldzkim minąłem dwie puste Zetki, natomiast w krótkim 510 widziałem ludzi przyssanych do szyb. Tja...
Sam wcześniej napisałeś, co wynaleziono najlepszego. W każdym razie co wynaleziono najlepszego dla tych, co to nie potrafią opanować prozaicznej funkcjonalności wymiany danych pomiędzy różnymi platformami. Tablica jest tablicą w każdym systemie. Nawet, jeśli system jest kartka papieru i ołówek.Bastian pisze:Sęk w tym, że nikt nic lepszego jak dotąd nie wymyślił. Busman też się nie umywa.
Jaka szkoda, że ZTM rozpisuje coraz to nowe przetargi na fikuśny sprzęt informatyczny, a ani jednego - na ołówki.
BP, NMSP.
Zapraszam na pokład!
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Był. Niemniej w SIWZ nie wspomniano ni słowa o choćby jednym ołówku. Czyli ogólnie - jak już dowiedzieliśmy się - o technologii dostosowanej do poziomu składającego zamówienie.NR pisze:przecież jakiś czas temu był przetarg na materiały biurowe
Ja jestem dobrej myśli. Papier był. Pewno mają zapas ołówków.
I tylko z transferem danych jest jakiś drobny kłopot. Może zachodzą Przejściowe Trudności z Danymi w Bazie oraz ich Prezentacją na Słupku? Może problemy, które samemu się stwarza (i bohatersko później zwalcza) - rzeczywiście zasługują na oddzielną prezentację podczas DTP?
Zapraszam na pokład!
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
- Solaris U10
- Posty: 2710
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Przedwczoraj nie było jeszcze naklejek z "numerem" linii na przystankach, stąd może pewna dezorientacja, choć ja akurat trafiłem na pełny autobus na Popiełuszki.Frekwencja w zetce nie powala na kolana. Ludzie tylko patrzą z ciekawością, co to za autobus i tylko niewielu wsiada i to głównie tam, gdzie rzeczywiście są do korzystania z zetki zmuszeni. Ale w sumie to ja tam byłem tylko chwilę, może w kolejnych kursach było lepiej.
Dopóki nie było wiadomo do kiedy będzie objazd, to nie chciano układać specjalnych rozkładów (w przypadku 17-tki - uwzględniające również Służewiec). Ponieważ potwierdzono informację o zamknięciu przejazdu w następnym tygodniu, to zdecydowano o stworzeniu rozkładów.Pieniek pisze:To dopiero nazywa się refleks szachistyPetroniusz pisze:Specjalne rozkłady 17 i 27 pojawią się w poniedziałek na przystankach.
Ja byłem wczoraj i naklejki już były, nie wiem tylko, czy był rozkład na przystanku, ale z tego, co czytam, to chyba tak. Poza tym ja akurat głównie jechałem Marymoncką, ale na Popiełuszki też bez rewelacji, z tego co widziałem. Kilka osób siedziało na przykład na przystanku Popiełuszki kier. Rondo Babka i do zetki nie wsiadło. Pewnie nie chciało im się przesiadać w tramwaj, woleli pojechać 510 bezpośrednio al. Jana Pawła.Solaris U10 pisze:Przedwczoraj nie było jeszcze naklejek z "numerem" linii na przystankach, stąd może pewna dezorientacja, choć ja akurat trafiłem na pełny autobus na Popiełuszki.
Od dnia 19 lipca 2010 roku ruch na skrzyżowaniu i na wiadukcie im. gen. L. Okulickiego zostanie całkowicie wstrzymany. Przepuszczane będą tylko autobusy ZTM linii 716 i 717. Dla pozostałych uczestników ruchu objazdy zostaną poprowadzone ulicami: Al. Krakowska, Toruńska, J. Sowińskiego, J. Piłsudskiego, Bohaterów Wolności po stronie północnej Miasta oraz ul. J. Tuwima po stronie południowej. Najbliższy przejazd przez tory PKP możliwy będzie poprzez wiadukt w Pruszkowie bądź tunel w Ursusie. W Al. Jerozolimskich zostaną ustawione odpowiednie tablice informacyjne.
Zamknięcie skrzyżowania ulic Wojska Polskiego i Warszawskiej dla autobusów komunikacji miejskiej ma nastąpić od dnia 1 sierpnia 2010. Objazd linii 716 poprowadzony zostanie ulicami Toruńską i Al. Krakowską z wyznaczeniem tymczasowych przystanków na tych ulicach. Linia 717 zostanie skrócona i autobusy nie będą przejeżdżały przez wiadukt lecz będą kończyły swój bieg w okolicy ul. J. Tuwima. Szczegółowe lokalizacje przystanków będą możliwe do podania po uzgodnieniu ich lokalizacji przez Wykonawcę z Zarządem Transportu Miejskiego.
Zgodnie z zawartą umową przewidywany termin zakończenia prac przypada na dzień 20 sierpnia 2010 roku, po którym to terminie ruch powinien zostać przywrócony.
A CO Z N-85?
Zamknięcie skrzyżowania ulic Wojska Polskiego i Warszawskiej dla autobusów komunikacji miejskiej ma nastąpić od dnia 1 sierpnia 2010. Objazd linii 716 poprowadzony zostanie ulicami Toruńską i Al. Krakowską z wyznaczeniem tymczasowych przystanków na tych ulicach. Linia 717 zostanie skrócona i autobusy nie będą przejeżdżały przez wiadukt lecz będą kończyły swój bieg w okolicy ul. J. Tuwima. Szczegółowe lokalizacje przystanków będą możliwe do podania po uzgodnieniu ich lokalizacji przez Wykonawcę z Zarządem Transportu Miejskiego.
Zgodnie z zawartą umową przewidywany termin zakończenia prac przypada na dzień 20 sierpnia 2010 roku, po którym to terminie ruch powinien zostać przywrócony.
A CO Z N-85?