Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 22 lip 2010, 14:20

Podobno dzisiaj rano godzinne opóźnienia na nasielskiej i jazda 20 km/h przez las w Choszczówce.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Dzulikiewicz
Posty: 730
Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46

Post autor: Dzulikiewicz » 22 lip 2010, 15:20

EN57-1597 raczył się zajarać na Dw. Wschodnim ok. godz. 13:20. Na szczęście obsługa pociągu zdołała ugasić pożar gaśnicami i strażacy z wozów GBA i GCBA nie mieli w zasadzie nic do roboty.

Awatar użytkownika
eMeLPe
Posty: 848
Rejestracja: 01 lip 2009, 13:21
Lokalizacja: Pruszków Płd-Zach (ZP 4196)

Post autor: eMeLPe » 22 lip 2010, 21:57

Bernard pisze:[...]jazda 20 km/h [...]
Ostatnio norma na KM1 :-?
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85

KM WPR: 1, 2

abubu
Posty: 144
Rejestracja: 11 sie 2009, 20:20

Post autor: abubu » 23 lip 2010, 0:15

eMeLPe pisze:
Bernard pisze:[...]jazda 20 km/h [...]
Ostatnio norma na KM1 :-?
A co ma do tego KM, że PLK nic nie robi?
Nie mają czasu nawet żarówek wymienić w semaforach SBL.

Awatar użytkownika
8917
Posty: 1279
Rejestracja: 19 mar 2007, 19:48
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Post autor: 8917 » 23 lip 2010, 22:10

Kibel z Tłuszcza do Grodziska o 19:00 na Wschodniej miał już +70. Podobnie miał "Tour de Pologne" +50. Ktoś wie co się stało?
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 23 lip 2010, 23:05

8917 pisze:Kibel z Tłuszcza do Grodziska o 19:00 na Wschodniej miał już +70. Podobnie miał "Tour de Pologne" +50. Ktoś wie co się stało?
Wypadek z człowiekiem na poc 7739 w Wołominie. Dziewczyna wypadła z otwartych drzwi
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Walas
Posty: 17252
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 24 lip 2010, 10:13

rufio198 pisze:
8917 pisze:Kibel z Tłuszcza do Grodziska o 19:00 na Wschodniej miał już +70. Podobnie miał "Tour de Pologne" +50. Ktoś wie co się stało?
Wypadek z człowiekiem na poc 7739 w Wołominie. Dziewczyna wypadła z otwartych drzwi
No to niech dalej jeżdzą ludzie przy otwartych drzwiach.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
eMeLPe
Posty: 848
Rejestracja: 01 lip 2009, 13:21
Lokalizacja: Pruszków Płd-Zach (ZP 4196)

Post autor: eMeLPe » 24 lip 2010, 13:18

KM9216 ze Sk-wic wczoraj złapał +20, nadal jazda na widoczność dla kibli KM i Jugoli SKW...
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85

KM WPR: 1, 2

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 24 lip 2010, 15:11

eMeLPe pisze:KM9216 ze Sk-wic wczoraj złapał +20, nadal jazda na widoczność dla kibli KM i Jugoli SKW...
Poza 60 z powodu wysokich temperatur większych usterek wczoraj nie było. I od razu mówię - kończyłem wczorajsza dobę to bym coś wiedział. Chyba że masz dzień dzisiejszy na myśli. ;-)
Za to dziś rana - sieć się obniżyła po torze 3P szlaku WWO- Wawer. Ruch jednotorowy-dwukierunkowy po torze 4P.
Jak ewakuowałem się z pracy o 08:30 - sieć dalej była obniżona.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 25 lip 2010, 21:00

Dziś padło napięcie w trakcji na linii Otwockiej. Od początku było coś nie tak. Pociąg było widać z daleka, a na stację w Aninie wtoczył się 20 minut później ( planowo miał być o 9.04). Jechał z Międzylesia 6-7 minut. Oczywiście maszynista ruszył a pociąg stanął 50 metrów za PKP Anin. Przez 10 minut nikt się do pasażerów nie pofatygował. W końcu sami pasażerowie pofatygowali się do kierownika. On oczywiście rozłożył ręce,że możemy postać z godzinę ale mimo awantury nikogo nie chciał wypuścić. Pod groźba linczu zasugerował,że można otworzyć na siłę jakieś drzwi w składzie, co też wszyscy zrobili. Dwóch sokistów w przedziale służbowym cały czas starało się udawać że jest powietrzem :D Na szczęście usłużny kierowca 521 zatrzymał się przy składzie i wszystkich zabrał.
Mam pytanie: dlaczego kierownik ruszył składem ze stacji wiedząc że stanie zaraz za nią? Chciał przeżyć publiczny lincz ??

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 25 lip 2010, 21:26

Pytanie - od kiedy kierownik rusza składem?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 25 lip 2010, 22:53

Zastosowałem skrót myślowy: Kierownik decyduje, rusza maszynista, tak wiem. Ale ja jestem pasażerem , nie miłośnikiem komunikacji.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 26 lip 2010, 0:02

Mam pytanie: dlaczego kierownik ruszył składem ze stacji wiedząc że stanie zaraz za nią?
A wiedział? skoro napięcie się pojawiło, to też bym liczył, że dojadę do końca sekcji.

kebe

Post autor: kebe » 26 lip 2010, 12:11

EN-1800 w relacji Łuków - Warszawa Zachodnia zaczął dziś dymić ok 11:00 w okolicach przystanku Cisie. W Halinowie zadymiło się do tego stopnia, że pasażerowie zaczeli się dusić, a dym był bardzo gęsty. Załoga zatrzymała się w Halinowie szukając przyczyny i latając z gaśnicą. Okazało się, że zjarała się sprężarka. Dalej wolno dociągneli jeszcze skład do Sulejówka-Miłosnej gdzie kibel zakończył bieg a wszyscy przesiedli się do SKM.

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 26 lip 2010, 17:56

kebe pisze:EN-1800 Okazało się, że zjarała się sprężarka.
Hmm z tego co pamiętam to miała już sprężarkę śrubową a to oznacza drugą spaloną spreżąrkę tego typu z Sochaczewa w jednym tygodniu ! ( w 1597 tez sie sprezareczka shajcowała ). Wychodzą naprawy "na krótko" :)

ODPOWIEDZ