Piątek, 6 sierpnia, pociąg 239 w składzie EN57-1560 i EN57-1666.rufio198 pisze:jak Emzi będzie miał chęć to dokładniej opisze
Odjazd z WWO godzina 23:00 czyli +22' później - obrót z pociągu 9422.
Na średnicy kilka zaników napięcia - w takich warunkach rzecz zupełnie normalna. Drzewo na Powiślu już sprzątnięte, sieciowy właśnie zjeżdżał na Wschodnią po torze 3S.
Włochy już posprzątane.
Pruszków - pod wjazdem +4' zanim SKM raczył zwlec się w tory postojowe.
Grodzisk Maz. - drzewo na torze 4 już sprzątnięte, sieciowy kończy naprawę sieci.
Jaktorów +4' użycie hamulca bezpieczeństwa.
Radziwiłłów Maz. +24' przebicie izolatora pantografu na EN57-1666, oczekiwanie na załączenie napięcia i uruchamianie taboru.
Przyjazd do Skierniewic godzina 0:52 czyli +54' później.
Sobota, 7 sierpnia 2010, pociąg 9202 w składzie jak wyżej.
Odjazd ze Skierniewic planowo czyli 5:50, przyjazd do WWO 7:22 czyli +12' później - wydłużony czas jazdy z powodu ciągnięcia na jedną sprawną jednostkę.
Zjazd na Grochów nadal nie był możliwy, skład zamiast na pociąg 207 przeszedł na jakiś do Sochaczewa żeby było w kierunku szopy macierzystej.
Grunt że się przyjechało