Ruch pociÄ gĂłw w czasie remontu przejĹÄ na st. Ursus i WĹochy
Moderator: JacekM
Na TVN Warszawa podano że PLK ma zamknąc od 20 wrzesnia jeden tor podmiejski do Pruszkowa, wycofane zostanie iles tam pociagów a SKM byc moze skrócona do Zachodniego.
Zamknięcie dopiero po wakacjach bo liczyli na to ze pieniądze z Unii dostana ale niewyszło.
Nic dziwnego w takim wypadku że będa pociągi na SKM do Otwocka i trzeba będzie wzmocnic 517.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Wto 14 Wrz, 2010 ]
Zmiana nazwy tematu. MeWa
Zamknięcie dopiero po wakacjach bo liczyli na to ze pieniądze z Unii dostana ale niewyszło.
Nic dziwnego w takim wypadku że będa pociągi na SKM do Otwocka i trzeba będzie wzmocnic 517.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Wto 14 Wrz, 2010 ]
Zmiana nazwy tematu. MeWa
Warszawa-Pruszków: dwa miesiące utrudnieńRosa pisze:Na TVN Warszawa podano że PLK ma zamknąc od 20 wrzesnia jeden tor podmiejski do Pruszkowa, wycofane zostanie iles tam pociagów a SKM byc moze skrócona do Zachodniego.
Zamknięcie dopiero po wakacjach bo liczyli na to ze pieniądze z Unii dostana ale niewyszło.
Nic dziwnego w takim wypadku że będa pociągi na SKM do Otwocka i trzeba będzie wzmocnic 517.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1670612 ... omosc.htmlTVN Warszawa pisze:Kolejarze: o remoncie torów dowiedzieliśmy się od dziennikarzy
- Nic nie wiemy o remoncie torów do Pruszkowa - denerwują się władze Kolei Mazowieckich. Dopiero od dziennikarzy usłyszeli, że muszą przygotować zmiany w rozkładzie i zorganizować komunikację zastępczą. To reakcja na poniedziałkową informację TVN Warszawa o planach Polskich Linii Kolejowych.
O zapowiadanym na koniec września remoncie torów do Pruszkowa TVN Warszawa informowała w poniedziałek. Prace będą prowadzone w przejściach podziemnych w Ursusie i we Włochach. - Remont jest przewidywany w okresie od 20 września do 19 listopada. To w sumie dwa miesiące – ujawnił Jan Telecki, dyrektor warszawskiego oddziału Polskich Linii Kolejowych.
Nikt nic nie wie
Przewoźnicy są zaniepokojeni sposobem przekazania przez PLK informacji o remoncie, a właściwie jej brakiem. Jak przyznają władze Kolei Mazowieckich, o planach PLK dowiedziały się z mediów. - Po raz kolejny nie otrzymaliśmy od zarządcy infrastruktury, PKP PLK S.A., oficjalnej informacji na temat zmian w ruchu jazdy pociągów spowodowanych pracami remontowymi, pomimo, że informacje na ten temat zostały wczoraj podane do publicznej wiadomości - pisze prezes KM Artur Radwan w wysłanym do mediów oświadczeniu.
"Koniec remontu to nie koniec utrudnień"
Według niego, PLK wybrała bardzo zły termin na przeprowadzenie prac. - We wrześniu i październiku z naszych usług, oprócz osób codziennie podróżujących do pracy, korzystają również uczniowie i studenci. Zakończenie remontu po dwóch miesiącach – o ile nie powtórzy się scenariusz remontu tunelu średnicowego, którego termin zakończenia był kilkakrotnie przekładany w czasie – nie jest równoznaczne z zakończeniem utrudnień, bowiem rozpocznie się kolejny etap modernizacji linii Warszawa – Skierniewice. W tej sytuacji, planowane przez PKP PLK S.A., uruchomienie komunikacji zastępczej, w kontekście sytuacji na drogach dojazdowych do Warszawy w godzinach szczytu - w tym przypadku dla dojeżdżających Al. Jerozolimskimi, czy skrócenie obiegów SKM do stacji Warszawa Zachodnia, nie rozwiąże problemów tak dużych potoków podróżnych - czytamy w piśmie.
PRZECZYTAJ CAŁE OŚWIADCZENIE KOLEI MAZOWIECKICH
Zmiany poznamy we wrześniu
W czasie prowadzenia prac część pociągów w ogóle nie wyjedzie w trasę. Zmiany będą dotyczyć Kolei Mazowieckich i składów SKM. Dokładną listę zmian w rozkładzie mamy poznać we wrześniu. Trwają także rozmowy w sprawie uruchomienia komunikacji zastępczej.
mwap/mjc
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jakie są techniczne przeciwwskazania dla montażu dodatkowych rozjazdów przed remontowanymi punktami?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Serio pytam. Niedasie nie bierze się z niczego. Koszty, papierki, ludzie (obsada posterunku)?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A może rano tylko do Warszawy, a popołudniu tylko z Warszawy?
Realizacja:
- podsyły przez Łowicz i dalekobieżną
- po kilka trójkibli nocujących w Pruszkowie, Grodzisku, Żyrardowie i Skierniewicach
- autobusy dla poruszających się pod prąd
ps. Chciałbym takie rozwiązanie też w Mińsku bo co roku przez tydzień jest przestój... (niby ruch wahadłowy i autobusy, ale nie zdaje to egzaminu)
[ Dodano: |24 Sie 2010|, 2010 20:35 ]
@ rozjazdy
Zwrotnic jest w ogóle za mało. Brakuje w takich miejscach jak: Centralny (z jednej strony tylko są), Śródmieście, Wesoła, Dębe Wielkie... Nie znam budowy linii grodziskiej, ale pewnie ten sam problem.
Realizacja:
- podsyły przez Łowicz i dalekobieżną
- po kilka trójkibli nocujących w Pruszkowie, Grodzisku, Żyrardowie i Skierniewicach
- autobusy dla poruszających się pod prąd
ps. Chciałbym takie rozwiązanie też w Mińsku bo co roku przez tydzień jest przestój... (niby ruch wahadłowy i autobusy, ale nie zdaje to egzaminu)
[ Dodano: |24 Sie 2010|, 2010 20:35 ]
@ rozjazdy
Zwrotnic jest w ogóle za mało. Brakuje w takich miejscach jak: Centralny (z jednej strony tylko są), Śródmieście, Wesoła, Dębe Wielkie... Nie znam budowy linii grodziskiej, ale pewnie ten sam problem.