To wszystko kwestia budowania bilansu. W przypadku zmian powstają nierówności, które próbuje się łatać w pierwszej kolejności korektami na rozkładach, które i tak są zmieniane. (Inna rzecz, że Stalowa na Gwiaździstą ma bliżej niż Redutowa). Potem nie ma nigdy czasu na sprzątanie i czasami różne kwiatki potrafią wisieć dłuższy czas. A oprócz tego jest jeszcze kwestia limitów wozokilometrów, w których muszą się zmieścić i ajenci, i MZA. I na tej zasadzie rozdziela się brygady o długim i krótkim przebiegu.marekb pisze:Wysyłanie "Stalowej" na 502 [+722 ] w DŚ podczas gdy mogłaby obsłużyć dodatkowe brygady 123 czy 162 - to też "kwestia bilansu solówek i przegubów"? Może "kwestia bilansu przegubów"?
Natomiast wysyłanie R-13 na 122, 152 czy 736 podczas gdy mogłaby obsłużyć 120, czy 212 to " kwestia bilansu solówek "
Zmiany obsługowe - październik 2010
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wzk zawsze są +/-. I nic nie jest mnie w stanie przekonać, że np nie można byłoby w DŚ R13 dać na 123 i 162 po jednej brygadzie by wycofać zajezdnię z 502. Mało tego, to o ile dobrze pamiętam to od października Ostrobramska dostaje koelną brgadę w DŚ na 123pawcio pisze:To wszystko kwestia budowania bilansu. W przypadku zmian powstają nierówności, które próbuje się łatać w pierwszej kolejności korektami na rozkładach, które i tak są zmieniane. (Inna rzecz, że Stalowa na Gwiaździstą ma bliżej niż Redutowa). Potem nie ma nigdy czasu na sprzątanie i czasami różne kwiatki potrafią wisieć dłuższy czas. A oprócz tego jest jeszcze kwestia limitów wozokilometrów, w których muszą się zmieścić i ajenci, i MZA. I na tej zasadzie rozdziela się brygady o długim i krótkim przebiegu.marekb pisze:Wysyłanie "Stalowej" na 502 [+722 ] w DŚ podczas gdy mogłaby obsłużyć dodatkowe brygady 123 czy 162 - to też "kwestia bilansu solówek i przegubów"? Może "kwestia bilansu przegubów"?
Natomiast wysyłanie R-13 na 122, 152 czy 736 podczas gdy mogłaby obsłużyć 120, czy 212 to " kwestia bilansu solówek "
Ot takie niedopatrzenie w ZTM
marekb
I to o te + (ajenci) i - (MZA) zawsze się rozchodzi.marekb pisze:Wzk zawsze są +/-.
Na 162 nie da rady. Siekierki-Siekierki to raczej brygady dla Ostrobramskiej. Na 123 wszystko da się zrobić, ale...marekb pisze:I nic nie jest mnie w stanie przekonać, że np nie można byłoby w DŚ R13 dać na 123 i 162 po jednej brygadzie by wycofać zajezdnię z 502.
Tyly tylko, że na 123 bardziej pasują sztywniaki, a nie przeguby.marekb pisze:Mało tego, to o ile dobrze pamiętam to od października Ostrobramska dostaje kolejną brygadę w DŚ na 123
Inna rzecz. Czemu Ci przeszkadzają dojazd R-13 na Centralny? Wszystkie zajezdnie mają tam porównywalnie daleko.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Z ciekawości zrobiłem takie małe porównanie. Możliwe przekłamania.pawcio pisze:Inna rzecz. Czemu Ci przeszkadzają dojazd R-13 na Centralny? Wszystkie zajezdnie mają tam porównywalnie daleko.
- DWC - R06 6,4km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Towarowa - Okopowa - al. "Solidarności" - Wolska - Redutowa - Nakielska)
DWC - R07 5,7km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Chałubińskiego - Batorego - Wołoska - Woronicza)
DWC - R10 9,3km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - aleja i most Poniatowskiego - Wał Miedzeszyński - al. Stanów Zjednoczonych - Ostrobramska - Rodziewiczówny)
DWC - R11 7,2km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Kleszczowa - Krańcowa)
DWC - R13 6,5km (Emilii Plater - Świętokrzyska - Marszałkowska - al. "Solidarności" - Szwedzka - Stalowa)
JKTpl pisze:Z ciekawości zrobiłem takie małe porównanie. Możliwe przekłamania.pawcio pisze:Inna rzecz. Czemu Ci przeszkadzają dojazd R-13 na Centralny? Wszystkie zajezdnie mają tam porównywalnie daleko.Jeszcze dorzucę Mobilis Ursus - 12km, Mobilis Że... wróć, Utrata - 10km, ale to poza konkursem.
- DWC - R06 6,4km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Towarowa - Okopowa - al. "Solidarności" - Wolska - Redutowa - Nakielska)
DWC - R07 5,7km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Chałubińskiego - Batorego - Wołoska - Woronicza)
DWC - R10 9,3km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - aleja i most Poniatowskiego - Wał Miedzeszyński - al. Stanów Zjednoczonych - Ostrobramska - Rodziewiczówny)
DWC - R11 7,2km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Kleszczowa - Krańcowa)
DWC - R13 6,5km (Emilii Plater - Świętokrzyska - Marszałkowska - al. "Solidarności" - Szwedzka - Stalowa)
Dlatego, że trasa linii 502 przebiega w okolicy R10, daltego też :Ostrobramska" mogłaby kończyć i zaczynać w okolicy swojego oddziału. Bez dojazdu czy zjazdu z Centralnego. Dalczego w DŚ R13 nie mogłaby mieć dodatkowej brygady na 162. Już miała!! mogłaby rano po wyjeżdzie z zakładu zaczynać od Szwedzkiej i dalej na Siekierki. Wieczorem zjazd z Targówka.
Dodam, czemu Redutowa w DŚ rano ma dojazd na 160 na Centralny?
Efekt:
8 |[04] [12] [27] [42] [57]
pora, kiedy to raczej z Pragi takie coś by się przydało. A mamy z Centralnego
Powiem, że te 2 brygady z DŚ z Redutowej na 160 bardziej bym widział na 190, czy 517 [kosztem zmniejszenia udziału Stalowej]. Pomijam fakt potrzeby M6/160 w DŚ.
Redutowa na 160 powinna być conajwyżej na dodatkach
marekb
lata całe jakoś można było ogarnąć obsługę linii przez najbliższe zajezdnie, dopiero po rozwaleniu Inflanckiej powstało zamieszanie, którego to do tej pory nie mozna zlikwidować. Tak to jest jak awans w MZA dostaje pani Jadzia z magazynu przez zasiedzenie plus wyjazdy integracyjne połączone z libacją.
tv Polonia oddzial Warszawa i nie ma mocnych
A czym miałaby obsłużyć te "kolejne"? Na 160 chyba tylko U18 wchodzi w grę a z tym u nich już cienko.marekb pisze:Wogóle nie powinno być Redutowej na całkach na 160 R6 mogłaby pojawić się na kolejnych brygadach 190, czy wejść na 517
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Zamiast 160, Redutowa wziełaby 2 brygady 190 lub 517 od "Stalowej" -by "bilans" się zgodził. I tak w DŚ:chester pisze:A czym miałaby obsłużyć te "kolejne"? Na 160 chyba tylko U18 wchodzi w grę a z tym u nich już cienko.marekb pisze:Wogóle nie powinno być Redutowej na całkach na 160 R6 mogłaby pojawić się na kolejnych brygadach 190, czy wejść na 517
-160 całość za R13, wszystkie brygady zaczynają z TARGÓWKA [pierwszy kurs przesunięty na 4:50 by mógł wystartować z Centralnego o 5:19
- w przypadku przejęcia od R13 dwóch brygad 517, wozy zaczynają i kończą na URSUSIE
marekb
Sęk w tym, że brygady stalowe zaczynają i kończą na Targówku. To ci feler!marekb pisze:w przypadku przejęcia od R13 dwóch brygad 517, wozy zaczynają i kończą na URSUSIE
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Zawsze zostają brygady na 190, lecz jeżeli uprzemy sie na 517 na Redutowej, to:pawcio pisze:Sęk w tym, że brygady stalowe zaczynają i kończą na Targówku. To ci feler!marekb pisze:w przypadku przejęcia od R13 dwóch brygad 517, wozy zaczynają i kończą na URSUSIE
- całość 160 jest na "Stalowej" i wówczas następuje zwiększenie częstotliwości na Targówku, gdyż brygada "poredutowa" zaczynająca na Centralnym, zaczyna na Targówku
-dwie całki "postalowe" zaczynające na Targówku, zaczynają na Ursusie i wtedy np.
zamiast -linia 517 URSUS:
7 | 04 [29] 48
jest:
7 | 04 [19] [34] 49 [zagęszczenie kursowania, a na Targówku-przeciwnie; natomiast na Targówku w tym samym czasie mamy częstsze 160 ]
marekb
160/517 Redutowa przejmuje od Stalowej dwie brygady w DŚ na 517, w zamian traci 160 które przejmuje Stalowa.pawcio pisze:Jakoś niczego z tego wywodu nie zrozumiałem. Możesz jaśniej?
1. dwie redutowe brygady na 517 zaczynają i kończą na Ursusie przez co rano np. o 7 i 8 zwiekszona zostaje częstotliwość kursowania linii 517 na Ursusie do co 15 minut:
7 | 04 [19] [34] 49
8 | 04 [19] [34] [49]
a obecnie mamy :
7 | 04 [29] 48
8 | 08 [28] [48]
Natomiast na Targówku linia 517 rano rzadziej by kursowała, dwie brygady przechodzą na Redutową, która rozpoczyna od Ursusa. Wieczorem takt co 15 minut z Targówka byłby przeciągnięty do 19-20.
2. dwie stalowe dodatkowe brygady zaczynają i kończą na Targówku. Linia 160 kursuje co 15 minut już od godziny 7:00 [zamiast 8:00, co rekompensuje rzadsze 517 w tych godzinach]. Przejście dwóch brygad 517 na Redutową i dwóch na Stalową wiązało by sie z korektą rozkładu w godzinach rannych i wieczornych !!
Np: 160 z Targówka
| 4 |[50]
| 5 |[10] [30] [50]
| 6 |[10] [30] [47]
| 7 |[02] [17] [32] [47]
itd.
517 z Targówka
| 5 |[01] [35]
| 6 |[05] 35
| 7 | 05 [22] [45]
| 8 |[10] 30 [50]
| 9 | 10 30 [49]
itd
marekb