Zmiany obsługowe - październik 2010

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 paź 2010, 9:16

marekb pisze:Wysyłanie "Stalowej" na 502 [+722 ] w DŚ podczas gdy mogłaby obsłużyć dodatkowe brygady 123 czy 162 - to też "kwestia bilansu solówek i przegubów"? Może "kwestia bilansu przegubów"? :-k
Natomiast wysyłanie R-13 na 122, 152 czy 736 podczas gdy mogłaby obsłużyć 120, czy 212 to " kwestia bilansu solówek "
To wszystko kwestia budowania bilansu. W przypadku zmian powstają nierówności, które próbuje się łatać w pierwszej kolejności korektami na rozkładach, które i tak są zmieniane. (Inna rzecz, że Stalowa na Gwiaździstą ma bliżej niż Redutowa). Potem nie ma nigdy czasu na sprzątanie i czasami różne kwiatki potrafią wisieć dłuższy czas. A oprócz tego jest jeszcze kwestia limitów wozokilometrów, w których muszą się zmieścić i ajenci, i MZA. I na tej zasadzie rozdziela się brygady o długim i krótkim przebiegu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 01 paź 2010, 9:44

pawcio pisze:
marekb pisze:Wysyłanie "Stalowej" na 502 [+722 ] w DŚ podczas gdy mogłaby obsłużyć dodatkowe brygady 123 czy 162 - to też "kwestia bilansu solówek i przegubów"? Może "kwestia bilansu przegubów"? :-k
Natomiast wysyłanie R-13 na 122, 152 czy 736 podczas gdy mogłaby obsłużyć 120, czy 212 to " kwestia bilansu solówek "
To wszystko kwestia budowania bilansu. W przypadku zmian powstają nierówności, które próbuje się łatać w pierwszej kolejności korektami na rozkładach, które i tak są zmieniane. (Inna rzecz, że Stalowa na Gwiaździstą ma bliżej niż Redutowa). Potem nie ma nigdy czasu na sprzątanie i czasami różne kwiatki potrafią wisieć dłuższy czas. A oprócz tego jest jeszcze kwestia limitów wozokilometrów, w których muszą się zmieścić i ajenci, i MZA. I na tej zasadzie rozdziela się brygady o długim i krótkim przebiegu.
Wzk zawsze są +/-. I nic nie jest mnie w stanie przekonać, że np nie można byłoby w DŚ R13 dać na 123 i 162 po jednej brygadzie by wycofać zajezdnię z 502. Mało tego, to o ile dobrze pamiętam to od października Ostrobramska dostaje koelną brgadę w DŚ na 123 :!:
Ot takie niedopatrzenie w ZTM :-k
marekb

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 paź 2010, 10:03

marekb pisze:Wzk zawsze są +/-.
I to o te + (ajenci) i - (MZA) zawsze się rozchodzi.
marekb pisze:I nic nie jest mnie w stanie przekonać, że np nie można byłoby w DŚ R13 dać na 123 i 162 po jednej brygadzie by wycofać zajezdnię z 502.
Na 162 nie da rady. Siekierki-Siekierki to raczej brygady dla Ostrobramskiej. Na 123 wszystko da się zrobić, ale...
marekb pisze:Mało tego, to o ile dobrze pamiętam to od października Ostrobramska dostaje kolejną brygadę w DŚ na 123 :!:
Tyly tylko, że na 123 bardziej pasują sztywniaki, a nie przeguby.
Inna rzecz. Czemu Ci przeszkadzają dojazd R-13 na Centralny? Wszystkie zajezdnie mają tam porównywalnie daleko.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 01 paź 2010, 10:53

pawcio pisze:Inna rzecz. Czemu Ci przeszkadzają dojazd R-13 na Centralny? Wszystkie zajezdnie mają tam porównywalnie daleko.
Z ciekawości zrobiłem takie małe porównanie. Możliwe przekłamania.
  • DWC - R06 6,4km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Towarowa - Okopowa - al. "Solidarności" - Wolska - Redutowa - Nakielska)
    DWC - R07 5,7km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Chałubińskiego - Batorego - Wołoska - Woronicza)
    DWC - R10 9,3km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - aleja i most Poniatowskiego - Wał Miedzeszyński - al. Stanów Zjednoczonych - Ostrobramska - Rodziewiczówny)
    DWC - R11 7,2km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Kleszczowa - Krańcowa)
    DWC - R13 6,5km (Emilii Plater - Świętokrzyska - Marszałkowska - al. "Solidarności" - Szwedzka - Stalowa)
Jeszcze dorzucę Mobilis Ursus - 12km, Mobilis Że... wróć, Utrata - 10km, ale to poza konkursem.

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 01 paź 2010, 11:06

JKTpl pisze:
pawcio pisze:Inna rzecz. Czemu Ci przeszkadzają dojazd R-13 na Centralny? Wszystkie zajezdnie mają tam porównywalnie daleko.
Z ciekawości zrobiłem takie małe porównanie. Możliwe przekłamania.
  • DWC - R06 6,4km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Towarowa - Okopowa - al. "Solidarności" - Wolska - Redutowa - Nakielska)
    DWC - R07 5,7km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Chałubińskiego - Batorego - Wołoska - Woronicza)
    DWC - R10 9,3km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - aleja i most Poniatowskiego - Wał Miedzeszyński - al. Stanów Zjednoczonych - Ostrobramska - Rodziewiczówny)
    DWC - R11 7,2km (Emilii Plater - Aleje Jerozolimskie - Kleszczowa - Krańcowa)
    DWC - R13 6,5km (Emilii Plater - Świętokrzyska - Marszałkowska - al. "Solidarności" - Szwedzka - Stalowa)
Jeszcze dorzucę Mobilis Ursus - 12km, Mobilis Że... wróć, Utrata - 10km, ale to poza konkursem.

Dlatego, że trasa linii 502 przebiega w okolicy R10, daltego też :Ostrobramska" mogłaby kończyć i zaczynać w okolicy swojego oddziału. Bez dojazdu czy zjazdu z Centralnego. Dalczego w DŚ R13 nie mogłaby mieć dodatkowej brygady na 162. Już miała!! mogłaby rano po wyjeżdzie z zakładu zaczynać od Szwedzkiej i dalej na Siekierki. Wieczorem zjazd z Targówka.
Dodam, czemu Redutowa w DŚ rano ma dojazd na 160 na Centralny?
Efekt:
8 |[04] [12] [27] [42] [57]
pora, kiedy to raczej z Pragi takie coś by się przydało. A mamy z Centralnego :!:
Powiem, że te 2 brygady z DŚ z Redutowej na 160 bardziej bym widział na 190, czy 517 [kosztem zmniejszenia udziału Stalowej]. Pomijam fakt potrzeby M6/160 w DŚ.
Redutowa na 160 powinna być conajwyżej na dodatkach :!:
marekb

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 01 paź 2010, 11:09

marekb pisze:Dodam, czemu Redutowa w DŚ rano ma dojazd na 160 na Centralny?
A gdzie ma mieć?

105 R6
Posty: 110
Rejestracja: 09 sty 2006, 23:28

Post autor: 105 R6 » 01 paź 2010, 11:10

lata całe jakoś można było ogarnąć obsługę linii przez najbliższe zajezdnie, dopiero po rozwaleniu Inflanckiej powstało zamieszanie, którego to do tej pory nie mozna zlikwidować. Tak to jest jak awans w MZA dostaje pani Jadzia z magazynu przez zasiedzenie plus wyjazdy integracyjne połączone z libacją.
tv Polonia oddzial Warszawa i nie ma mocnych

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 01 paź 2010, 11:25

105 R6 pisze: Tak to jest jak awans w MZA dostaje pani Jadzia z magazynu przez zasiedzenie plus wyjazdy integracyjne połączone z libacją.
Ojej! A z kim pani Jadzia spożywa alkohol podczas libacji? Z konkubentem na wysokim stanowisku? Czy z koleżanką z wydziału personalnego? :-s
Popatrz, jaka franca!

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 01 paź 2010, 12:31

JKTpl pisze:
marekb pisze:Dodam, czemu Redutowa w DŚ rano ma dojazd na 160 na Centralny?
A gdzie ma mieć?
Wogóle nie powinno być Redutowej na całkach na 160 :!: R6 mogłaby pojawić się na kolejnych brygadach 190, czy wejść na 517 :!:
marekb

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 01 paź 2010, 12:34

marekb pisze:Wogóle nie powinno być Redutowej na całkach na 160 :!: R6 mogłaby pojawić się na kolejnych brygadach 190, czy wejść na 517 :!:
A czym miałaby obsłużyć te "kolejne"? Na 160 chyba tylko U18 wchodzi w grę a z tym u nich już cienko.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 01 paź 2010, 12:43

chester pisze:
marekb pisze:Wogóle nie powinno być Redutowej na całkach na 160 :!: R6 mogłaby pojawić się na kolejnych brygadach 190, czy wejść na 517 :!:
A czym miałaby obsłużyć te "kolejne"? Na 160 chyba tylko U18 wchodzi w grę a z tym u nich już cienko.
Zamiast 160, Redutowa wziełaby 2 brygady 190 lub 517 od "Stalowej" -by "bilans" się zgodził. I tak w DŚ:
-160 całość za R13, wszystkie brygady zaczynają z TARGÓWKA [pierwszy kurs przesunięty na 4:50 by mógł wystartować z Centralnego o 5:19
- w przypadku przejęcia od R13 dwóch brygad 517, wozy zaczynają i kończą na URSUSIE :!:
marekb

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 paź 2010, 13:59

marekb pisze:w przypadku przejęcia od R13 dwóch brygad 517, wozy zaczynają i kończą na URSUSIE :!:
Sęk w tym, że brygady stalowe zaczynają i kończą na Targówku. To ci feler!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 01 paź 2010, 14:19

pawcio pisze:
marekb pisze:w przypadku przejęcia od R13 dwóch brygad 517, wozy zaczynają i kończą na URSUSIE :!:
Sęk w tym, że brygady stalowe zaczynają i kończą na Targówku. To ci feler!
Zawsze zostają brygady na 190, lecz jeżeli uprzemy sie na 517 na Redutowej, to:
- całość 160 jest na "Stalowej" i wówczas następuje zwiększenie częstotliwości na Targówku, gdyż brygada "poredutowa" zaczynająca na Centralnym, zaczyna na Targówku
-dwie całki "postalowe" zaczynające na Targówku, zaczynają na Ursusie i wtedy np.
zamiast -linia 517 URSUS:
7 | 04 [29] 48
jest:
7 | 04 [19] [34] 49 [zagęszczenie kursowania, a na Targówku-przeciwnie; natomiast na Targówku w tym samym czasie mamy częstsze 160 ]
marekb

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 paź 2010, 14:32

Jakoś niczego z tego wywodu nie zrozumiałem. Możesz jaśniej?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 01 paź 2010, 15:04

pawcio pisze:Jakoś niczego z tego wywodu nie zrozumiałem. Możesz jaśniej?
160/517 Redutowa przejmuje od Stalowej dwie brygady w DŚ na 517, w zamian traci 160 które przejmuje Stalowa.
1. dwie redutowe brygady na 517 zaczynają i kończą na Ursusie przez co rano np. o 7 i 8 zwiekszona zostaje częstotliwość kursowania linii 517 na Ursusie do co 15 minut:
7 | 04 [19] [34] 49
8 | 04 [19] [34] [49]

a obecnie mamy :
7 | 04 [29] 48
8 | 08 [28] [48]
Natomiast na Targówku linia 517 rano rzadziej by kursowała, dwie brygady przechodzą na Redutową, która rozpoczyna od Ursusa. Wieczorem takt co 15 minut z Targówka byłby przeciągnięty do 19-20.
2. dwie stalowe dodatkowe brygady zaczynają i kończą na Targówku. Linia 160 kursuje co 15 minut już od godziny 7:00 [zamiast 8:00, co rekompensuje rzadsze 517 w tych godzinach]. Przejście dwóch brygad 517 na Redutową i dwóch na Stalową wiązało by sie z korektą rozkładu w godzinach rannych i wieczornych !!
Np: 160 z Targówka
| 4 |[50]
| 5 |[10] [30] [50]
| 6 |[10] [30] [47]
| 7 |[02] [17] [32] [47]
itd.
517 z Targówka
| 5 |[01] [35]
| 6 |[05] 35
| 7 | 05 [22] [45]
| 8 |[10] 30 [50]
| 9 | 10 30 [49]
itd
marekb

Zablokowany