Nie powinna być.
Ale wiesz jak jest. Najpierw robią, żeby było tak, a nie inaczej, a w praktyce coś nie teges
Optymalizacja wykorzystania linii Ĺrednicowej
Moderator: JacekM
Czy poranne pociągi Warszawa-Mińsk/Siedlce i popołudniowe Siedlce/Mińsk-Warszawa nie mogłyby zaczynać/kończyć na Wschodniej? Przecież ich główną funkcją jest dowożenie/odwożenie z siedleckich i mińskich szkół i zakładów pracy.
Osobną kwestią jest żeby poranne pociągi do Siedlec zjeżdżały tam w równych odstępach, a nie tak jak teraz że jeden się wyłamuje i przyjeżdża 90 po poprzednim, a 30 przed następnym. On nawet teraz powinien być przeniesiony 30 minut wcześniej i ruszać ze Wschodniej jeśli to konieczne.
Popołudniu cała seria od 9814 do 9824, mam pewne wątpliwości czy każdy ten kurs jest potrzeby na Średnicy.
To samo dotyczy każdego innego kierunku. Także z drugiej strony.
Nie mówię że to rozwiązanie idealne. Jest gorsze dla pasażerów niż łączenie relacji, ale z tego co się orientuję to część pociągów musi być włączana/wyłączana z ruchu także w godzinach szczytu, a z nich część jedzie sobie przez Średnicę na pusto.
Osobną kwestią jest żeby poranne pociągi do Siedlec zjeżdżały tam w równych odstępach, a nie tak jak teraz że jeden się wyłamuje i przyjeżdża 90 po poprzednim, a 30 przed następnym. On nawet teraz powinien być przeniesiony 30 minut wcześniej i ruszać ze Wschodniej jeśli to konieczne.
Popołudniu cała seria od 9814 do 9824, mam pewne wątpliwości czy każdy ten kurs jest potrzeby na Średnicy.
To samo dotyczy każdego innego kierunku. Także z drugiej strony.
Nie mówię że to rozwiązanie idealne. Jest gorsze dla pasażerów niż łączenie relacji, ale z tego co się orientuję to część pociągów musi być włączana/wyłączana z ruchu także w godzinach szczytu, a z nich część jedzie sobie przez Średnicę na pusto.