Optymalizacja wykorzystania linii średnicowej

Moderator: JacekM

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 11 wrz 2009, 20:37

Nie powinna być.
Ale wiesz jak jest. Najpierw robią, żeby było tak, a nie inaczej, a w praktyce coś nie teges ;)

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 17 paź 2010, 7:13

Czy poranne pociągi Warszawa-Mińsk/Siedlce i popołudniowe Siedlce/Mińsk-Warszawa nie mogłyby zaczynać/kończyć na Wschodniej? Przecież ich główną funkcją jest dowożenie/odwożenie z siedleckich i mińskich szkół i zakładów pracy.
Osobną kwestią jest żeby poranne pociągi do Siedlec zjeżdżały tam w równych odstępach, a nie tak jak teraz że jeden się wyłamuje i przyjeżdża 90 po poprzednim, a 30 przed następnym. On nawet teraz powinien być przeniesiony 30 minut wcześniej i ruszać ze Wschodniej jeśli to konieczne.
Popołudniu cała seria od 9814 do 9824, mam pewne wątpliwości czy każdy ten kurs jest potrzeby na Średnicy.
To samo dotyczy każdego innego kierunku. Także z drugiej strony.

Nie mówię że to rozwiązanie idealne. Jest gorsze dla pasażerów niż łączenie relacji, ale z tego co się orientuję to część pociągów musi być włączana/wyłączana z ruchu także w godzinach szczytu, a z nich część jedzie sobie przez Średnicę na pusto.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 17 paź 2010, 15:10

ale jak to sobie wyobrażasz? przecież te pociagi potem wracają w kierunku największego potoku pasażerskiego i zgarniają ludzi czy to z Ochoty czy Śródmieścia. tak więc i tak muszą na średnicę wjechać.....
PURA VIDA!

ODPOWIEDZ