Po pierwsze jeżeli już Cie to tak bardzo interesuje (i mam zejść do dyskusji na Twoim poziomie) to mi to osobiście wisi czy się zatrzymuje w Sulejówku czy nie bo nie korzystam z tej stacji. Ale nie rozpatruje niczego wyłącznie pod siebie. A po drugie to już była szansa dla SKMki na Otwockiej, ale się nie sprawdziła, a prawa rynku są nie ubłagane. Dużo większe zyski osiąga na S2 Dlatego uważam, że o jakichkolwiek zmianach na S1 będzie można pomyśleć dopiero gdy będzie odpowiednia ilość taboru. Chyba, że zrobią coś na wzór S9, ale to nierealnerhemek pisze:Jasne. Jak uruchamiali do Sulejowka, to tez krzyczałes, ze nie jest gotowa? W czym Wy jestescie lepsi od Nas, ze macie miec czesta skm-ke a my nie ? Placicie wiecej za bilety? Bo mieliscie szczescie, ze byl remont tunelu? Tania demagogia.marcin89 pisze: Ja nie krzyczę w kółko ile to ludzi korzysta z kolei na trasie do Mińska... Popatrz na swoje wcześniejsze posty i bez takich uwag proszę. Po prostu uważam, że w chwili obecnej SKMka nie jest gotowa na takie "eksperymenty". Nie mówię NIE. Mówię po prostu, że nie w tej chwili...
Skoro jest niegotowa, to proponuje na 2 lata zawiesic kursy do Milosnej i dac na Otwock. W koncu Wy dwa lata ja mieliscie , teraz kolej na nas.
SKM S1 do Otwocka
Moderator: JacekM
Jasne, tylko dodaj, ze na S-1 NIGDY ( i tak jest do dzisiaj) SKM-ka naprawde nie kursowala. Wszystkie kursy byly skrocone tak nonsensownie, ze nikomu sie nie oplacalo wsiadac. Natomiast na S-2 Od razu puszczono linie w pelnym obiegu. I tylko to jest przyczyna, ze S-2 sie sprawdzila. I doskonale to wiesz, w swoim poscie uprawiasz wiec tania demagogie. Ba, uwazam ze prawdziwa SKM-ka na S-1 bedzie miala duzo wiekszy popyt niz na S-2.
Prawa rynku wtedy nie miały zastosowania bo przy zmianie trasy kierowano się tylko i wyłącznie polityką.marcin89 pisze:A po drugie to już była szansa dla SKMki na Otwockiej, ale się nie sprawdziła, a prawa rynku są nie ubłagane.
W dodatku na S1 nie było oferty z prawdziwego zdarzenia. W godzinach szczytu kursowała co godzinę i to w większości kursów do Wschodniego. Ale dla przykładu powiem że był kurs o 7:30 z Falenicy który dla osób wsiadających na Olszynce i Gocławku był często nieosiągalny.
Wawer z Józefowem i Otwockiem tym się różni od Rembertowa, Wesołej i Sulejówka że wzdłuż linii otwockiej znajdują się większe skupiska ludzi.
Polityka złym doradcą w pracy!
- 29 Ikarusów
- Posty: 182
- Rejestracja: 02 paź 2010, 12:18
- Lokalizacja: inąd
Ale ze stacji Rembertów korzystają np. również Ząbki pomimo posiadania linii KM do Wileniaka. A to dlatego, że mieszkańcy nowych osiedli na południu Ząbek mają niewiele dalej do Rembertowa niż do stacji w Ząbkach, a zyskują bezpośrednią przeprawę przez Wisłę.zofey pisze:Wawer + Otwock to więcej niż Rembertów + Wesoła + Sulejówek chyba.
- aleksandrowiak
- Posty: 61
- Rejestracja: 20 sie 2009, 17:05
- Lokalizacja: Wawer-Aleksandrow
- Kontakt: