Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36689
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 23 lis 2010, 23:20
nowy90 pisze:Teraz jak 191 jeździ 2 razy częściej wspólne przesiadki jakby tracą sens...
Chyba "zyskują" chciałeś napisać?
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Teokryt
- Posty: 3846
- Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48
Post
autor: Teokryt » 23 lis 2010, 23:45
Ad 174 - jechałem 174 w strasznym ścisku aż do Mokotowa, najwiecej ludzi jednak jedzie na odcinku Nowy Świat - Rondo ONZ, potem też nie jest luźno.
-
Slon
- Posty: 10
- Rejestracja: 11 lis 2009, 0:37
Post
autor: Slon » 24 lis 2010, 1:19
nowy90 pisze:... W szczycie przy RZS zyskuje z 10 min przynajmniej. Likwidacja owszem ale jak coś będzie w zamian, przy okazji ten oberek przez Narutowicza mógłby zniknąc. ...
Zdrowa przesada z tym zyskiem przy RZS. Ok - pewnie czasami to te 10 min się zdarzy. Ale wydaje mi się, że bliżej temu do 3 no max. 5 min. (na pewno w szczycie A w obu kierunkach, a w B stronę Centrum).
A moim zdaniem likwidacja owego oberka spowoduje znaczne wydłużenie realnego czasu przejazdu w stronę Centrum (na pewno w popołudniowym szczycie). Przejazd przez Niemcewicza trwa dużo dłużej niż obecną trasą 517.
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36689
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 24 lis 2010, 1:23
Slon pisze:Zdrowa przesada z tym zyskiem przy RZS.
Ile razy tam byłem w szczycie (popołudniowym), wiadukty stały.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 24 lis 2010, 2:35
Bastian pisze:nowy90 pisze:Teraz jak 191 jeździ 2 razy częściej wspólne przesiadki jakby tracą sens...
Chyba "zyskują" chciałeś napisać?
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
A to tramwaje na Pl. Zawiszy nie mają przystanku
Przesiadka jest tak samo dogodna, co na pl. Zawiszy, tyle że tam jest jeszcze 127, 130 i 158.
A co do skrócenia trasy - też się nad tym zastanawiałem. Zawsze przez Pl. Narutowicza można skierować coś zwykłego.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 24 lis 2010, 6:51
nowy90 pisze:Przecież i tak jest pomysł żeby skróci 517 do pl Trzech Krzyży. no to zamiast skracac powrócmy do wersji z E-5:)
Ale to właśnie E-5 najbardziej ucierpiało po otwarciu SKM, dlatego zostało skasowane!
![](*,) ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
pawcio
- Posty: 25445
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 24 lis 2010, 7:22
ZaciszaniN pisze:A to tramwaje na Pl. Zawiszy nie mają przystanku
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Przesiadka jest tak samo dogodna, co na pl. Zawiszy, tyle że tam jest jeszcze 127, 130 i 158.
I wszystko do Ursusa, nie?
[ Dodano: Sro 24 Lis, 2010 ]
TGM pisze:422 wymazali.
A w 422 tłok jest z powodu 422, czy pokrywania się z trasą 131?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
yavorius
- Posty: 2355
- Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
- Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo
Post
autor: yavorius » 24 lis 2010, 8:54
BJ pisze:Masa ludzi jest od Służewca
Masa to mało powiedziane, o 7:30 bywa niezabieralne z przystanku MODZELEWSKIEGO.
BJ pisze:do Pól Mokotowskich
A ile ich jest, tych pól? Dwa? Cztery?
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 24 lis 2010, 9:19
yavorius pisze:BJ napisał/a:
do Pól Mokotowskich
A ile ich jest, tych pól? Dwa? Cztery?
Tyleż samo ile pobliskich Alej Niepodległości
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Popatrz, jaka franca!
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 24 lis 2010, 10:59
Bastian pisze:Slon pisze:Zdrowa przesada z tym zyskiem przy RZS.
Ile razy tam byłem w szczycie (popołudniowym), wiadukty stały.
Chyba nigdy nie stałem/nie widziałem korka na wiaduktach nad RZS. Korek w tym rejonie jest na pasach prowadzących w kierunku skrętu do tuneli (od strony TŁ) - swoją drogą ciekawą ideą mogłoby być skierowanie autobusów przez pętle
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 24 lis 2010, 11:13
Kleszczu pisze: swoją drogą ciekawą ideą mogłoby być skierowanie autobusów przez pętle
Chyba nikomu by to nie zaskodzilo, a wrecz przeciwnie. Tylko że pewnie trzeba by ze siedem instytucji mieć dogadane, bo podejrzewam, ze teren tam nie jest w 100% pod zarządem miasta.
Popatrz, jaka franca!
-
nowy90
- Zbanowany
- Posty: 220
- Rejestracja: 01 paź 2010, 15:26
Post
autor: nowy90 » 24 lis 2010, 11:32
no właśnie jedyna linia, która omija korki na RZS a właśnie ją chcą koniecznie uwalic... To ma byc jakaś próba przesadzenia Ursusa w samochody? Przecież jedna linia szybka na pewno będzie miec powodzenie, wszyscy nie będą biegac do kolejki..
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 24 lis 2010, 11:39
nowy90 pisze:no właśnie jedyna linia, która omija korki na RZS a właśnie ją chcą koniecznie uwalic... To ma byc jakaś próba przesadzenia Ursusa w samochody? Przecież jedna linia szybka na pewno będzie miec powodzenie, wszyscy nie będą biegac do kolejki..
Tylko, że ona - ta linia - nie jest szybka. Kiedy to wreszcie zrozumiesz
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
nowy90
- Zbanowany
- Posty: 220
- Rejestracja: 01 paź 2010, 15:26
Post
autor: nowy90 » 24 lis 2010, 14:47
No to skoro tak bezproblemowo można ją kasowac. Tylko ci niemądrzy pasażerowie jeżdżą nią i jeżdżą.. Czy oni nie wiedzą że ta linia jest do niczego i ma byc zlikwidowana?
-
ArturS
- Posty: 147
- Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
- Lokalizacja: Ursus
Post
autor: ArturS » 24 lis 2010, 15:24
Kleszczu pisze:nowy90 pisze:no właśnie jedyna linia, która omija korki na RZS a właśnie ją chcą koniecznie uwalic... To ma byc jakaś próba przesadzenia Ursusa w samochody? Przecież jedna linia szybka na pewno będzie miec powodzenie, wszyscy nie będą biegac do kolejki..
Tylko, że ona - ta linia - nie jest szybka. Kiedy to wreszcie zrozumiesz
Hmm, 35 minut w weekend, czy wieczorem w dzień powszedni z Centrum na Śmigielską to tak strasznie wolno? Tramwaj z przesiadką w 191 (a potem jeszcze jedna przesiadka) lub w 187 nie da mi lepszego wyniku, jak już 1, może 3 minuty co jest niczym w porównaniu do przejazdu bezpośredniego.
Pociąg plus przesiadka nie wychodzi dużo szybciej.