Warszawiacy przesiadają się z samochodów do autobusów?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36689
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 lis 2010, 23:20

nowy90 pisze:Teraz jak 191 jeździ 2 razy częściej wspólne przesiadki jakby tracą sens...
Chyba "zyskują" chciałeś napisać? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 23 lis 2010, 23:45

Ad 174 - jechałem 174 w strasznym ścisku aż do Mokotowa, najwiecej ludzi jednak jedzie na odcinku Nowy Świat - Rondo ONZ, potem też nie jest luźno.
Obrazek

Slon
Posty: 10
Rejestracja: 11 lis 2009, 0:37

Post autor: Slon » 24 lis 2010, 1:19

nowy90 pisze:... W szczycie przy RZS zyskuje z 10 min przynajmniej. Likwidacja owszem ale jak coś będzie w zamian, przy okazji ten oberek przez Narutowicza mógłby zniknąc. ...
Zdrowa przesada z tym zyskiem przy RZS. Ok - pewnie czasami to te 10 min się zdarzy. Ale wydaje mi się, że bliżej temu do 3 no max. 5 min. (na pewno w szczycie A w obu kierunkach, a w B stronę Centrum).

A moim zdaniem likwidacja owego oberka spowoduje znaczne wydłużenie realnego czasu przejazdu w stronę Centrum (na pewno w popołudniowym szczycie). Przejazd przez Niemcewicza trwa dużo dłużej niż obecną trasą 517.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36689
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 lis 2010, 1:23

Slon pisze:Zdrowa przesada z tym zyskiem przy RZS.
Ile razy tam byłem w szczycie (popołudniowym), wiadukty stały.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 24 lis 2010, 2:35

Bastian pisze:
nowy90 pisze:Teraz jak 191 jeździ 2 razy częściej wspólne przesiadki jakby tracą sens...
Chyba "zyskują" chciałeś napisać? :>
A to tramwaje na Pl. Zawiszy nie mają przystanku :?: Przesiadka jest tak samo dogodna, co na pl. Zawiszy, tyle że tam jest jeszcze 127, 130 i 158.

A co do skrócenia trasy - też się nad tym zastanawiałem. Zawsze przez Pl. Narutowicza można skierować coś zwykłego.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lis 2010, 6:51

nowy90 pisze:Przecież i tak jest pomysł żeby skróci 517 do pl Trzech Krzyży. no to zamiast skracac powrócmy do wersji z E-5:)
Ale to właśnie E-5 najbardziej ucierpiało po otwarciu SKM, dlatego zostało skasowane! ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25445
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 lis 2010, 7:22

ZaciszaniN pisze:A to tramwaje na Pl. Zawiszy nie mają przystanku :?: Przesiadka jest tak samo dogodna, co na pl. Zawiszy, tyle że tam jest jeszcze 127, 130 i 158.
I wszystko do Ursusa, nie?

[ Dodano: Sro 24 Lis, 2010 ]
TGM pisze:422 wymazali.
A w 422 tłok jest z powodu 422, czy pokrywania się z trasą 131?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 24 lis 2010, 8:54

BJ pisze:Masa ludzi jest od Służewca
Masa to mało powiedziane, o 7:30 bywa niezabieralne z przystanku MODZELEWSKIEGO.
BJ pisze:do Pól Mokotowskich
A ile ich jest, tych pól? Dwa? Cztery? :>

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 24 lis 2010, 9:19

yavorius pisze:BJ napisał/a:
do Pól Mokotowskich

A ile ich jest, tych pól? Dwa? Cztery?
Tyleż samo ile pobliskich Alej Niepodległości :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 lis 2010, 10:59

Bastian pisze:
Slon pisze:Zdrowa przesada z tym zyskiem przy RZS.
Ile razy tam byłem w szczycie (popołudniowym), wiadukty stały.
:shock:
Chyba nigdy nie stałem/nie widziałem korka na wiaduktach nad RZS. Korek w tym rejonie jest na pasach prowadzących w kierunku skrętu do tuneli (od strony TŁ) - swoją drogą ciekawą ideą mogłoby być skierowanie autobusów przez pętle :idea:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 24 lis 2010, 11:13

Kleszczu pisze: swoją drogą ciekawą ideą mogłoby być skierowanie autobusów przez pętle
Chyba nikomu by to nie zaskodzilo, a wrecz przeciwnie. Tylko że pewnie trzeba by ze siedem instytucji mieć dogadane, bo podejrzewam, ze teren tam nie jest w 100% pod zarządem miasta.
Popatrz, jaka franca!

nowy90
Zbanowany
Posty: 220
Rejestracja: 01 paź 2010, 15:26

Post autor: nowy90 » 24 lis 2010, 11:32

no właśnie jedyna linia, która omija korki na RZS a właśnie ją chcą koniecznie uwalic... To ma byc jakaś próba przesadzenia Ursusa w samochody? Przecież jedna linia szybka na pewno będzie miec powodzenie, wszyscy nie będą biegac do kolejki..

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 lis 2010, 11:39

nowy90 pisze:no właśnie jedyna linia, która omija korki na RZS a właśnie ją chcą koniecznie uwalic... To ma byc jakaś próba przesadzenia Ursusa w samochody? Przecież jedna linia szybka na pewno będzie miec powodzenie, wszyscy nie będą biegac do kolejki..
Tylko, że ona - ta linia - nie jest szybka. Kiedy to wreszcie zrozumiesz :?:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

nowy90
Zbanowany
Posty: 220
Rejestracja: 01 paź 2010, 15:26

Post autor: nowy90 » 24 lis 2010, 14:47

No to skoro tak bezproblemowo można ją kasowac. Tylko ci niemądrzy pasażerowie jeżdżą nią i jeżdżą.. Czy oni nie wiedzą że ta linia jest do niczego i ma byc zlikwidowana?

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 24 lis 2010, 15:24

Kleszczu pisze:
nowy90 pisze:no właśnie jedyna linia, która omija korki na RZS a właśnie ją chcą koniecznie uwalic... To ma byc jakaś próba przesadzenia Ursusa w samochody? Przecież jedna linia szybka na pewno będzie miec powodzenie, wszyscy nie będą biegac do kolejki..
Tylko, że ona - ta linia - nie jest szybka. Kiedy to wreszcie zrozumiesz :?:
Hmm, 35 minut w weekend, czy wieczorem w dzień powszedni z Centrum na Śmigielską to tak strasznie wolno? Tramwaj z przesiadką w 191 (a potem jeszcze jedna przesiadka) lub w 187 nie da mi lepszego wyniku, jak już 1, może 3 minuty co jest niczym w porównaniu do przejazdu bezpośredniego.
Pociąg plus przesiadka nie wychodzi dużo szybciej.

ODPOWIEDZ