Zmiany obsługowe - grudzień 2010

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Zmiany obsługowe - grudzień 2010

Post autor: ZaciszaniN » 28 lis 2010, 2:19

Od 1 grudnia:

:arrow: część brygad linii 114, 180 i 190 przechodzi do nowej grupy przetargowej M58 (Solarisy przegubowe Mobilisu) - łącznie 6 brygad w DP i DS
:arrow: kursy skrócone 114 również trafią do Mobilisu (na najnowsze SU12)
:arrow: "Stalowa" żegna się z 722, "Woronicza" z 414, a "Kleszczowa" ze 122
:arrow: wtyczki wchodzą na 509 (2c + 3d) i 511 (3d)

No i się zastanawiam, gdzie to zapowiadane zwiększenie planu :-k
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lis 2010, 8:21

Samych wtyczek masz 8 sztuk.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 9:26

ZaciszaniN pisze:Od 1 grudnia:

:arrow: część brygad linii 114, 180 i 190 przechodzi do nowej grupy przetargowej M58 (Solarisy przegubowe Mobilisu) - łącznie 6 brygad w DP i DS
:arrow: kursy skrócone 114 również trafią do Mobilisu (na najnowsze SU12)
:arrow: "Stalowa" żegna się z 722, "Woronicza" z 414, a "Kleszczowa" ze 122
:arrow: wtyczki wchodzą na 509 (2c + 3d) i 511 (3d)

No i się zastanawiam, gdzie to zapowiadane zwiększenie planu :-k
a co to za wtyczki wchodzą na 509 i 511 ze stalowej? czy z mobilisu? i solo? czy przegubowe?

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 28 lis 2010, 9:54

jeszcze redutowa żegna się ze 136, wtyczki będą na 509 z R-13 i ITS, 511 z R-13 i 114 z mob.

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 10:01

Dęboszczak pisze:jeszcze redutowa żegna się ze 136, wtyczki będą na 509 z R-13 i ITS, 511 z R-13 i 114 z mob.
a te wtyczki na 511 i 509 to solo czy przegubowe? chyba moje poprzednie pytanie dotyczące wtyczek z mobilisu było głupie bo nie słyszałem zeby ajent mógł wystawiac wtyczki, jak sie okazuje jednak moze skoro na 509 beda wtyczki ITS, natomiast chyba nie na przeguba skoro ITS wysyła juz komplet przegubów w miasto.

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 lis 2010, 10:26

A na 190 jaka zajezdnia zmniejsza ilość brygad? Stalowa :-k Ile Mobilis na początek będzie miał brygad na 190?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 28 lis 2010, 10:40

marko80 pisze:chyba moje poprzednie pytanie dotyczące wtyczek z mobilisu było głupie bo nie słyszałem zeby ajent mógł wystawiac wtyczki
A czemu niby ajent nie mógłby wystawiać wtyczek? Czym się różni wtyczka ajenta od wtyczki MZA?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 lis 2010, 10:58

Dęboszczak pisze:wtyczki będą na 509 z R-13 i ITS, 511 z R-13.
Kuźwa i jeszcze im (Białołęce zach.) dorzucają autobusów, to już szczyt bezczelności...

Paweł D.
Posty: 5621
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 28 lis 2010, 11:05

SławekM pisze:Kuźwa i jeszcze im (Białołęce zach.) dorzucają autobusów, to już szczyt bezczelności...
A propos. Czy 114 będzie miało zwiększoną częstotliwość jak obiecywano czy za krótkie (f) wozy wejdą duże i "sprawa się załatwi".

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 11:32

SławekM pisze:
Dęboszczak pisze:wtyczki będą na 509 z R-13 i ITS, 511 z R-13.
Kuźwa i jeszcze im (Białołęce zach.) dorzucają autobusów, to już szczyt bezczelności...
no własnie to chyba jest raczej niepotrzebne, mozna byłoby ( jezeli zwieksza sie plan przegubów ) wykorzystac te wozy inaczej np. zmienic obsługe niektórych brygad z solowej na przegubową na takich liniach jak: 512, 169 czy 127.

[ Dodano: |28 Lis 2010|, 2010 11:33 ]
Szeregowy_Równoległy pisze:
marko80 pisze:chyba moje poprzednie pytanie dotyczące wtyczek z mobilisu było głupie bo nie słyszałem zeby ajent mógł wystawiac wtyczki
A czemu niby ajent nie mógłby wystawiać wtyczek? Czym się różni wtyczka ajenta od wtyczki MZA?
Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek, tylko MZA, poniewaz ajent ma wyliczony plan brygadowy co do jednego wozu w zwiazku z tym jaki cudem ITS wystawi na 509 ponaplanowe wozy, czyli ponad plan brygadowy? Chyba ze ITS uwolni brygady ze 114 na ktore wejdzie mobilis, tylko ze to dziwne bo tej pory nie praktykowało sie wtyczek z brygad przeznaczonych dla ajentów.

alojz
Posty: 2718
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 28 lis 2010, 11:35

marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek, tylko MZA, poniewaz ajent ma wyliczony plan brygadowy co do jednego wozu w zwiazku z tym jaki cudem ITS wystawi na 509 ponaplanowe wozy, czyli ponad plan brygadowy?
:kaput:

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36871
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 lis 2010, 11:36

marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek, tylko MZA, poniewaz ajent ma wyliczony plan brygadowy co do jednego wozu w zwiazku z tym jaki cudem ITS wystawi na 509 ponaplanowe wozy, czyli ponad plan brygadowy?
1) MZA też ma plan co do sztuki.
2) Co, do cholery, mają wtyczki do planu brygadowego?! Najczęściej wtyczki są z planu!
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 11:39

Bastian pisze:
marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek, tylko MZA, poniewaz ajent ma wyliczony plan brygadowy co do jednego wozu w zwiazku z tym jaki cudem ITS wystawi na 509 ponaplanowe wozy, czyli ponad plan brygadowy?
1) MZA też ma plan co do sztuki.
2) Co, do cholery, mają wtyczki do planu brygadowego?! Najczęściej wtyczki są z planu!
tylko chodziło mi o to, że ITS musi z czegos zejsc ( prawdopodobnie ze 114 ) zeby wystawic wtyczki na 509 bo z tego planu sie nie da dać ponadplanowych wozów na 509, gdyż w ruchu jest 50 solo i 50 przegubów a 5 wozów musi pozostawac w rezerwie. I te wozy mozna byłoby wykorzystac inaczej niz dawac wtyczki na 509 to samo na 511.

Awatar użytkownika
maciek.dab859
Posty: 1022
Rejestracja: 14 sty 2008, 13:43

Post autor: maciek.dab859 » 28 lis 2010, 11:41

marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek, tylko MZA (...)
Mobilis miał rok temu dwie wtyczki na 181.
DAB - Dansk Automobil Byggeri A/S, Silkeborg

alojz
Posty: 2718
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 28 lis 2010, 11:42

marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek
Obrazek
Z Przegubowca:
http://www.przegubowiec.com/przegub/aktual/news1008.htm pisze:516: PKS Grodzisk pojawia się na porannej wtyczce D9,
marko80 pisze:poniewaz ajent ma wyliczony plan brygadowy co do jednego wozu w zwiazku z tym jaki cudem ITS wystawi na 509 ponaplanowe wozy, czyli ponad plan brygadowy
Standardowo ajenci mają 50 brygad. Teroretycznie mogą więc jeździć nawet na 50 wtyczkach.
Dodatkowo trzeba pamiętać o tym, że liczba brygad może być większa od 50 (za zgodą przewoźnika).

Zablokowany