Zmiany obsługowe - grudzień 2010

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 19:56

emyl pisze:Facet, no przecież napisałem właśnie o blokującym się 508. :twisted:
tak na prawde lepsze zapełnienie 508/511 uzyskuje na przystanku park kaskada, bo to wyglada tak ze ludzie wychodzacy z metra którzy widza ze 508 badz 511 juz odjechał z petli nie chcac czekac na nastepny gonia szybko na park kaskada i tam sie potrafi wlac troche luda. Ale np e-4 w B tez nie odjezdza załadowany jakos super.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 lis 2010, 19:58

Ja łażę na Kaskadę raczej dlatego, że tam mam wszystkie autobusy na jednym przystanku. Dochodzi tam jeszcze 186. Oprócz tego mogę sobie podjechać tylko na FSO przy pomocy 112/156/414, jako, że nie jadę na Tarchomin, a interesuje mnie przesiadka do siedemsetek.

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 20:01

własnie dlatego pisałem w innym watku ze te wozy wykorzystałbym inaczej. albo dał na 517 albo zrobil troche brygad przegubowych na 512/169. albo np ze dwie, trzy brygady przegubowe na 510, no rozne sa mozliwosci lepszego wykorzystania wozów, tylko wg ZTMu wszystko co jedzie do centrum marnuje sie przez stanie w korkach, choc wcale nie jest tak do konca.

Walas
Posty: 17251
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 28 lis 2010, 20:10

Na 510 powinny iść przeguby natychmiast. Bo z opowieści jednego kierowcy, który to jeżdził w tym tygodniu wiem, że solówki nie nadają się na tę linię. Ruszył z DWC ze sporym zapełnieniem i jak dojechał na Rondo Radosława to było czarno od ludzi i począwszy od Rondo Radosława aż do prawie samych Nowodworów stał na przystankach po 4-5min a opóżnienie rosło(ponoć po -60' wtedy mieli). Solówki na 510 to ](*,) .
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 28 lis 2010, 20:12

Walas pisze:Na 510 powinny iść przeguby natychmiast. Bo z opowieści jednego kierowcy, który to jeżdził w tym tygodniu wiem, że solówki nie nadają się na tę linię. Ruszył z DWC ze sporym zapełnieniem i jak dojechał na Rondo Radosława to było czarno od ludzi i począwszy od Rondo Radosława aż do prawie samych Nowodworów stał na przystankach po 4-5min a opóżnienie rosło(ponoć po -60' wtedy mieli). Solówki na 510 to ](*,) .
zatem policzmy jezeli załozymy ze 8 brygad wielkopojemnych chca dolozyc do 509 i 511 to gdyby obsadzic przegubami 510 to jak by to wygladalo. Akurat pasuje. 6 całek + 2 dodatki w B bo w A nie ma. Mozna chyba lepiej wykorzystac ten tabor.

[ Dodano: |28 Lis 2010|, 2010 20:28 ]
Walas pisze:Na 510 powinny iść przeguby natychmiast. Bo z opowieści jednego kierowcy, który to jeżdził w tym tygodniu wiem, że solówki nie nadają się na tę linię. Ruszył z DWC ze sporym zapełnieniem i jak dojechał na Rondo Radosława to było czarno od ludzi i począwszy od Rondo Radosława aż do prawie samych Nowodworów stał na przystankach po 4-5min a opóżnienie rosło(ponoć po -60' wtedy mieli). Solówki na 510 to ](*,) .
tylko to znowu mija sie z polityka ZTMu który ma na to argument."Chcesz jechac luzniej bierz 17 lub metro z centrum do marymontu a tak pakuj sie na co 3 minutowe 508 na wielkopojemnych" i argument wytracony z reki, mimo iz jest to argument w duzej mierze fałszywy, bo 510 podobnie jak 517 nie jest poprawne politycznie.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 lis 2010, 21:20

marko80 pisze:bo 510 podobnie jak 517 nie jest poprawne politycznie.
www.instantsfun.es/chanchan
Nadużywasz zwrotu "niepoprawne politycznie". Bez przesady... Nie opłaca się. Nie podoba się. Nie wygląda dobrze w statystykach. Może coś takiego raczej.

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 28 lis 2010, 22:12

Dęboszczak pisze:jeszcze redutowa żegna się ze 136
Chodzi o DS? Chyba w DP nie ma redutowej?
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 lis 2010, 7:41

ZaciszaniN pisze:Dla mnie to jest marnotrawstwo, a nie zwiększenie planu.
I tak to rozwiązanie tymczasowe do rozpoczęcia bałaganu z metrem i bogatym sezonem wyłączeniowym TW.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

bartoni722
Posty: 12177
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 29 lis 2010, 13:08

ZaciszaniN pisze:180
4 brygady.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 lis 2010, 13:30

wpuszczenie rano 3 wtyczek na 511 oznacza ze bedzie kursowac co 3 minuty, to zupełnie niepotrzebnie, czestotliwosc co 6-7 minut jak teraz jest wystarczajaca, nie mozna ciagle tylko upychac dodatkowych wozów na białołeke. Fakt ze rano czesto jest niezabieralne ale nie oznacza ze trzeba tu pakowac wtyczki skoro te wozy jezeli mowa o doraznym wykorzystaniu wykorzystac można lepiej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 29 lis 2010, 14:42

emyl pisze:(czy to wynika z przyblokowywania się na pętlach?)
Z pieprznika na Trasie AK i Modlińskiej - nietrudno to zgadnąć.
Walas pisze:Na 510 powinny iść przeguby natychmiast.


Są w DS.
Walas pisze:Bo z opowieści jednego kierowcy, który to jeżdził w tym tygodniu wiem, że solówki nie nadają się na tę linię.
A ja z opowieści innego wiem, że woził od Arkadii powietrze.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

marko80
Posty: 2429
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 lis 2010, 15:38

i co z tego ze na 510 sa przeguby w DS? Powinny byc w DP, moge ci wymienic gdzie jeszcze sa przeguby w DS:) np na 512, 127, 169, 123 a w DP solo. DS generuje duzo mniejsze potoki pasazerskie.

[ Dodano: |29 Lis 2010|, 2010 15:54 ]
a tu juz bardziej dokładne zmiany z przegubowca:

Początek grudnia przyniesie długo oczekiwany debiut przegubowych Solarisów z Mobilisu. Pierwsza partia tych wozów pojawi się w dni powszednie na liniach 114 (brygady 11 i 013), 180 (1, 8, 13, 14 i 015) oraz 190 (10, 13 i 019), a w dni wolne od pracy na 114 (4, 6 i 12) i 190 (1, 3 i 5). Pojawienie się nowych wozów pociągnie za sobą więcej zmian obsługowych.

12-metrowe Solarisy z Mobilisu kursujące dotychczas w dni powszednie na 180 przeniosą się na dwa dodatki na 174 obsługiwane dotychczas przez Stalową, a także na dwa nowe dodatki linii 114 kursujące na skróconej trasie z Metra Młociny do UKSW (zwiększona częstotliwość na tym odcinku). Na 180 w dni powszednie pozostaną już same autobusy wielkopojemne, także w dni wolne zakłady Woronicza i Kleszczowa będą tu wysyłać tabor dłuższy niż dotychczas.

Zajezdnia Stalowa dość mocno odczuje pojawienie się nowych mobilisowych przegubów – zmniejsza swe udziały na liniach 114, 174 i 190 na rzecz tego przewoźnika, oddaje też obsługę dodatku na 718 Ostrobramskiej, która po krótkiej przerwie wraca do obsługi tej linii. Uwolnione w ten sposób wozy kursować będą jako wtyczki na liniach 511 (trzy solówki w szczycie porannym) i 509 (cztery całodzienne przegubowe) – na tej ostatniej pojawi się także w szczycie przegubowa wtyczka z ITS. Ponadto Stalowa żegna się z obsługą linii 502, oddając swoje dwie świąteczne brygady Ostrobramskiej (w tym łączoną z linią 722), a żeby nie była na tych zmianach stratna, to przejmuje 2 świąteczne brygady linii 123 z Ostrobramskiej i 3 brygady 166 z PKSu.

Początek zimy to już definitywne zakończenie sezonu wyścigów oraz wycieczek do Ogrodu Botanicznego, stąd też zawieszona zostaje linia 300, a na 139 przez cały tydzień kursować będą już tylko 10-metrowe Urbinetka (znikają dwa sztywniaki z Woronicza w ds, a także dwie brygady łączone 108+139). Niewielkie wykorzystanie linii 210 sprawia, iż w soboty i święta zamiast Urbinetek kursować będą Alpina, pojawi się też brygada łączona 210+139 (Alpino), a w dni powszednie 304+134 (Libero). W dni wolne na linii 179 zamiast grodziskiej Scanii pojawi się jedna solówka z Woronicza. Kleszczowa żegna się z obsługą linii 122, a Redutowa ze 136. W dni powszednie z Woronicza po pięciu miesiącach przygody na 414 rozstaje się z tą linią, przekazując 3 popołudniowe dodatki na Kleszczową, za co przejmuje obsługę 3 popołudniowych dodatków na 136. Woronicza odda także na Redutową dwie brygady na 175 w dni powszednie, otrzymując w zamian dwie na 116, które zaczynają i kończą pracę na … Chomiczówce.

195
Posty: 524
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 29 lis 2010, 16:01

marko80 pisze:Woronicza odda także na Redutową dwie brygady na 175 w dni powszednie, otrzymując w zamian dwie na 116, które zaczynają i kończą pracę na … Chomiczówce.
czemu tak dziwnie? beda platne te wycieczki na/z Chomiczowke/ki?

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 lis 2010, 16:17

Przegubowiec twierdzi, że Mobilis wchodzi z 10 brygadami od środy. To jak to jest? :-k

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 29 lis 2010, 16:37

195 pisze:
marko80 pisze:Woronicza odda także na Redutową dwie brygady na 175 w dni powszednie, otrzymując w zamian dwie na 116, które zaczynają i kończą pracę na … Chomiczówce.
czemu tak dziwnie? beda platne te wycieczki na/z Chomiczowke/ki?
Czy to są brygady 8 i 15?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Zablokowany