![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderator: JacekM
Mój rocznik był pierwszym w tym kierunku, który ukończył dzienne technikum o tym profilu. Skończyło nas 11 - dziesięciu poszło do KM.Czotyk pisze:Dowiadywałem się trochę i jeśli ktoś chce na maszynistę to najpierw trzeba mieć dyplom technika elektroenergetyka transporu szynowego a żeby go mieć trzeaba skączyć klasę o takim profilu (właśnie w kolejówce). Jest szkoła policealna ale wiadomo, płatna. A z tego co czytam KM chętnie przyjmuje tylko absolwentów z kolejówki więc nie wiem czy się uda dostać. Z drugiej jednak strony załkadając, że do KM przychodzi ok. 10 absolwentów przez 5 lat to 50 a więc 1/6 kadry której potrzebują. Może się zmieniło na lepsze i mam szansę
Ja akurat mam ten dyplotm. Ale bez przesady, nie trzeba. Wystarczy dowolny technik. Przyjmujesz się do pracy na warsztacie i jak jest akurat kurs, to po prostu idziesz. Tam tak kompletnie losowi ludzie się dostają, że szkoda słów. Dyplom przyda się, gdybyś chciał próbować dostać się na kurs z ulicy, ale tak jest o wiele ciężej.Czotyk pisze:A ja bardzo chciałbym zostać maszynistą. Niestety nie poszedłem na maszynistę i teraz bardzo żałuję bo mam kilka lat w plecy. Dowiadywałem się trochę i jeśli ktoś chce na maszynistę to najpierw trzeba mieć dyplom technika elektroenergetyka transporu szynowego a żeby go mieć trzeaba skączyć klasę o takim profilu (właśnie w kolejówce). Jest szkoła policealna ale wiadomo, płatna. A z tego co czytam KM chętnie przyjmuje tylko absolwentów z kolejówki więc nie wiem czy się uda dostać. Z drugiej jednak strony załkadając, że do KM przychodzi ok. 10 absolwentów przez 5 lat to 50 a więc 1/6 kadry której potrzebują. Może się zmieniło na lepsze i mam szansę
To teraz możesz dreptać do tego samego pana w TWDrivter1234 pisze:Przepraszam bardzo, ale swojego czasu to dreptałem średnio co miesiąc ścieżki do P. Pęsika z PKP CARGO ale za każdym razem otrzymywałem odpowiedź że nie ma przyjęć.