SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 maja 2006, 14:42

Jeśli o mnie chodzi, to wszystko zależy od rozkładu. Ja w sumie chętnie zrezygnuję z kupowania drugiego miesięcznego (na KM), ale o ile mi pociągi będą w ogóle pasowały...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 22 maja 2006, 18:32

Obrazek
Od lipca Szybka Kolej Miejska do Pruszkowa

Krzysztofa Śmietana 21-05-2006 , ostatnia aktualizacja 20-05-2006 00:17

Miała być wielkim sukcesem prezydenta Lecha Kaczyńskiego, a okazała się propagandową klapą - teraz Szybka Kolej Miejska zmienia szefa i trasę. 3 lipca będzie wycofana z linii otwockiej, gdzie wozi głównie powietrze


Teraz Szybka Kolej Miejska zmienia szefa i trasę. 3 lipca będzie wycofana z linii otwockiej, gdzie wozi głównie powietrze. Czy SKM wyjedzie wreszcie na prostą? Do tej pory sypał się na nią grad krytyki m.in. za to, że na trasie z Falenicy do Dworca Zachodniego w wagonach, które nadal się psują, niemal przez cały dzień jest pusto. Kontrowersje wzbudzał też przetarg na sześć pociągów - na wniosek polityków Platformy Obywatelskiej prokuratura bada okoliczności wybrania dostawcy, nowosądeckiej firmy Newag.

Teraz wizerunek kolejki ma poprawić jej nowy szef. Został nim Michał Hamryszak, wcześniej m.in. był dyrektorem Zarządu Oczyszczenia Miasta. Dotychczasowy szef Jerzy Obrębski został w zarządzie spółki. - Kolejka potrzebuje rozwoju. Musi walczyć m.in. o dotacje unijne na nowy tabor. Dlatego potrzebowała dobrego menedżera. Pan Hamryszak spełnia te wymogi - mówi Paweł Przychocki, członek rady nadzorczej SKM.

Głównym zadaniem nowego szefa będzie przeniesienie pociągów na nową trasę z Pruszkowa przez centrum do Rembertowa. Tam będzie nią jeździć zapewne o wiele więcej pasażerów niż teraz do Falenicy. Jest już niemal pewne, że pociągi SKM zaczną dojeżdżać do Pruszkowa 3 lipca.

Tego dnia powinien się zacząć generalny remont tunelu średnicowego. W wakacje będzie zmodernizowana ta jego część, którą jeżdżą pociągi podmiejskie, w tym składy Szybkiej Kolei Miejskiej. - Do spółki PKP Polskie Linie Kolejowe [która jest właścicielem torów] wpłynął już wniosek, żeby skierować pociągi na nową trasę. W czasie remontu tunelu będą przejeżdżały przez Dworzec Centralny - mówi prezes SKM Michał Hamryszak.

Na polecenie prezesa spółki PKP Polskie Linie Kolejowe Krzysztofa Celińskiego (byłego szefa Metra Warszawskiego i szefa rady nadzorczej SKM) zaczął się remont zwrotnicy w Pruszkowie. Dzięki temu kolejka będzie tam mogła bez problemu zawracać. Szczegółowy rozkład jazdy mają ustalić Polskie Linie Kolejowe, które muszą pogodzić interesy różnych przewoźników.

W Zarządzie Transportu Miejskiego nie chcą jeszcze powiedzieć, jakie bilety trzeba będzie kasować w pociągach SKM poza Warszawą - od Pruszkowa do Ursusa. Najprawdopodobniej jednak takie jak w autobusach podmiejskich: jednorazowe za 4 zł i 80 gr albo 30-dniowe za 90 zł.

Po zakończeniu remontu tunelu, czyli najprawdopodobniej pod koniec września, pociągi SKM wrócą na ponad dwa miesiące na trasę do Falenicy. Na stałe mają zacząć jeździć z Rembertowa do Pruszkowa dopiero od 10 grudnia. Wtedy wchodzi w życie nowy rozkład kolei w całej Europie. Zgodnie z przepisami szefowie SKM przesłali już propozycje kursów na tej trasie spółce PKP Polskie Linie Kolejowe.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 maja 2006, 19:41

MeWa pisze:Po zakończeniu remontu tunelu, czyli najprawdopodobniej pod koniec września, pociągi SKM wrócą na ponad dwa miesiące na trasę do Falenicy
Rzeczywiście - świetna metoda, by zebrać frekwencję... ](*,) Znaczy co - tak, jak teraz, czy Pruszków - Falenica?

Raport dzisiejszy: tory już rozebrane. Teren pod tor południowy jest splantowany, ziemia w pryzmach złożona na miejscu toru północnego.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 22 maja 2006, 23:49

A może Pisuary podałyby koszty eksploatacji (miesięczne) tego SKM?. Trzeba mieć naprwdę dużo kasy by za 55 baniek kupić stare trupy i do cholery floty na utrzymanie tego badziewia. Całe szczęście niedługo nastąpi koniec SKMki:)

Awatar użytkownika
Rybiszcze
(Fischlein)
Posty: 146
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:22
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Rybiszcze » 23 maja 2006, 19:06

Pokaż mi tych, co kupują nówki sztuki...
Nie ma mnie...

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 23 maja 2006, 20:27

PKP PR wykorzystując Program Operacyjny UE. Niedługo się pojawią w łódzkim zakładzie PR

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 maja 2006, 20:59

Fischlein pisze:Pokaż mi tych, co kupują nówki sztuki...
Mogło to być SKM. Za 55 baniek mieliby akurat 5 ED-74, a rezerwę mogli sobie byli od SKM-3m wypożyczyć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 08 cze 2006, 11:00

SKM Warszawa pisze:Zmiany w kursowaniu pociągów
08.06.2006

Informujemy pasażerów, że w dniach 10 i 11 czerwca, z powodu robót torowych, niżej wymienione pociągi SKM odjeżdżające ze stacji Wwa Zachodnia w kierunku wschodnim, przejadą z pominięciem stacji: Wwa Ochota, Wwa Śródmieście, Wwa Powiśle i Wwa Stadion, zatrzymując się na stacji Wwa Centralna:

* poc. odjeżdżający ze st. Wwa Zach. wg rozkładu o godz. 9.28 - odjedzie o godz. 9.28,
* poc. odjeżdżający ze st. Wwa Zach. wg rozkładu o godz. 9.55 - odjedzie o godz. 9.58,
* poc. odjeżdżający ze st. Wwa Zach. wg rozkładu o godz. 10.18 - odjedzie o godz. 10.18,
* poc. odjeżdżający ze st. Wwa Zach. wg rozkładu o godz. 11.03 - odjedzie o godz. 11.05,
* poc. odjeżdżający ze st. Wwa Zach. wg rozkładu o godz. 11.28 - odjedzie o godz. 11.28,
* poc. odjeżdżający ze st. Wwa Zach. wg rozkładu o godz. 11.53 - odjedzie o godz. 11.53,
* poc. odjeżdżający ze st. Wwa Zach. wg rozkładu o godz. 12.28 - odjedzie o godz. 12.28,
* poc. odjeżdżający ze st. Wwa Zach. wg rozkładu o godz. 12.53 - odjedzie o godz. 12.53,
* poc. odjeżdżający ze st. Wwa Zach. wg rozkładu o godz. 13.28 - odjedzie o godz. 13.28.

Za utrudnienia przepraszamy.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 09 cze 2006, 5:48

MeWa pisze:och robicie z igły widły, niedługo i tak to usunę...
aż odechciewa się pisać...

[ Dodano: 09 Cze 06 12:17 ]
ZTM pisze:09.06.2006:
Czasowa zmiana trasy SKM
-------------------------
W dniach 10 i 11 czerwca 2006r. w godz. 9.30 - 13.30 pociągi SKM kursujące w kierunku stacji WARSZAWA FALENICA zostają skierowane od stacji WARSZAWA ZACHODNIA przez WARSZAWĘ CENTRALNĄ do stacji WARSZAWA WSCHODNIA z pominięciem przystanków:
WARSZAWA OCHOTA,
WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE,
WARSZAWA POWIŚLE,
WARSZAWA STADION.

Kursowanie linii SKM odbywać się będzie według specjalnego rozkładu jazdy.

Utrudnienia związane są z remontem torów w tunelu średnicowym.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 18 cze 2006, 20:31

ZTM pisze:Zmiana trasy SKM
Ze względu na odwołanie remontu torów w tunelu średnicowym, w dniu 18.06.2006 kursowanie pociągów SKM odbywa się po trasie podstawowej.
Usunięcie części wiadomości odnoszącej się do nieisniejącego posta. MeWa

cpk
Posty: 39
Rejestracja: 20 gru 2005, 17:23
Lokalizacja: Muranów

Post autor: cpk » 20 cze 2006, 19:22

Na stronie www.skm.warszawa.pl pojawił się nowy rozkład SKM na trasie Pruszków - W-wa Rembertów.

http://skm.warszawa.pl/Nowy%20rozklad/R ... uszkow.pdf
http://skm.warszawa.pl/Nowy%20rozklad/R ... bertow.pdf

Taktu nie ma, bo go być nie mogło, ale rozkład wygląda przyzwoicie jak na możliwości taborowe i konieczność dzielenia miejsca z IC/PR/niedobitkami KM - mniej więcej co pół godziny przez CAŁY dzień (także w szczycie :mrgreen: )

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 20 cze 2006, 19:25

E no doszło do 23 minut :mrgreen:
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 20 cze 2006, 19:36

Wreszcie sensowny rozkład. I ta linia S2 powinna pozostać. A S1 przywrócić gdy kupią nowe pociagi i już (oczywiście trasa W-wa Zachodnia - Otwock).

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 cze 2006, 19:42

Nareszcie :dance: Wreszcie nie będę skazany na korki i jazdę 127 do Centrum :grin: Rozkład nie najgorszy. Mogło być gorzej.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 20 cze 2006, 22:29

Może wreszcie chodzenie na PKP Ochota czy Śródmieście nabierze głębszego sensu :-k i w końcu lepszy dojazd do Factory (za często tam nie jeżdżę, ale pojechać tam to zawsze dramat był)
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

ODPOWIEDZ