Porządki na południu (117, 519)

Moderator: Wiliam

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 02 lut 2011, 9:32

To już kwestia wtórna. Oby tylko nie dostało to numeru 118 ze wszystkimi konsekwencjami :)
Popatrz, jaka franca!

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 02 lut 2011, 10:02

Georg pisze:Tylko 422 mam nadzieję już niedługo pójdzie do piachu (kosztem zwiększenia częstotliwości 520). Więc nie będzie czego wydłużyć.
A co zamiast 422 na Powsińskiej? Czym pracownicy TVN będą dojeżdżać do pracy?
Samo 180 nie wystarczy. Linia z Powsińskiej do Centrum jest potrzebna.
- W czwartek planujemy próbę techniczną przed uruchomieniem nowej linii do Miasteczka Wilanów - zapowiedział wczoraj dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego Leszek Ruta. - Sprawdzimy, czy przegubowy autobus zmieści się na tymczasowej pętli w al. Rzeczypospolitej przy Świątyni Opatrzności Bożej. Wszystko wskazuje na to, że powinno nam się udać.
I co, dasię? A ktoś uparcie twierdził, że "niedasię". Moim zdaniem najlepszym autobusem tam byłoby 519, skoro już je skracają (i nad tą zmianą akurat dywagować nie będę, w odróżnieniu od 117). 519 będzie prostą, szybką linią do Centrum. A jak obserwuję sobie 217, to ono się robi coraz lepiej wykorzystane.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36639
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 lut 2011, 10:26

Piottr pisze:A jak obserwuję sobie 217, to ono się robi coraz lepiej wykorzystane.
Właśnie dlatego wolałbym 116. To byłoby nowe połączenie, nie "kanibalizujące" 217. Tym bardziej, że Wilanów ma 180.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8361
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 lut 2011, 11:19

Piottr pisze:Samo 180 nie wystarczy. Linia z Powsińskiej do Centrum jest potrzebna.
Nie wystarczy, bo będzie za ciasno, czy nie wystarczy, bo pracownicy TVNu nie lubią/nie chcą się przesiadać?
Piottr pisze:I co, dasię? A ktoś uparcie twierdził, że "niedasię".
Przecież jest mowa o próbach technicznych, a nie o konkretnej zmianie trasy - nic z tego jeszcze nie musi wyniknąć :/
Kierując 519 do ŚOP dałoby się ładny argument przeciw jej skróceniu dokonanego wcześniej - nie dosyć, że zabrali bezpośrednią linię, to jeszcze utrudnili przesiadkę do niej :/

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 02 lut 2011, 11:31

Urzędnicy rozważają jeszcze jedną możliwość - to linia 422, która teraz kursuje ul. Gagarina i Wisłostradą do Wilanowa, a po ewentualnej zmianie trasy skręcałaby ze Spacerowej w Belwederską przez ul. Sobieskiego i al. Rzeczypospolitej do pętli w Miasteczku.
:shock:
Kto wymyślił taką bezsensowną koncepcję :-s
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 02 lut 2011, 11:33

Kleszczu pisze:Kto wymyślił taką bezsensowną koncepcję
Kiedyś to się 410 nazywało i, jak pamiętam, bardzo po tym płakano :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 02 lut 2011, 11:41

drapka pisze:
Kleszczu pisze:Kto wymyślił taką bezsensowną koncepcję
Kiedyś to się 410 nazywało i, jak pamiętam, bardzo po tym płakano :)
Były inne czasy, inne uwarunkowania (np. dziś jest pilna potrzeba pogrzebania owego 422 - tak na Woli jak i na poludniu)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 02 lut 2011, 11:48

Kleszczu pisze:
drapka pisze: Kiedyś to się 410 nazywało i, jak pamiętam, bardzo po tym płakano :)
Były inne czasy, inne uwarunkowania (np. dziś jest pilna potrzeba pogrzebania owego 422 - tak na Woli jak i na poludniu)

Akurat pilna to jest potrzeba pogrzebania 118 ( w obecnym kształcie ) 210, 505 czy 517 ( na Targówku ). 422 mniej. A poza tym i tak po likwidacji 422 to jak podzielisz równo brygady między 131 i 520 to jaki będzie efekt? Raptem 1-2 kurs na godzinę więcej na obu liniach, czyli strata. Gadanie, że likwidacja 422 oznacza 131 co 7,5/7,5/10 i 520 co 5-7,5/10/10 jednocześnie to czysty populizm. W życiu tylu brygad się nie zbierze na zasilenie obu linii do takich częstotliwości.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 02 lut 2011, 11:53

XXXX pisze:
Kleszczu pisze: Były inne czasy, inne uwarunkowania (np. dziś jest pilna potrzeba pogrzebania owego 422 - tak na Woli jak i na poludniu)

Akurat pilna to jest potrzeba pogrzebania 118 ( w obecnym kształcie ) 210, 505 czy 517 ( na Targówku ). 422 mniej. A poza tym i tak po likwidacji 422 to jak podzielisz równo brygady między 131 i 520 to jaki będzie efekt? Raptem 1-2 kurs na godzinę więcej na obu liniach, czyli strata. Gadanie, że likwidacja 422 oznacza 131 co 7,5/7,5/10 i 520 co 5-7,5/10/10 jednocześnie to czysty populizm. W życiu tylu brygad się nie zbierze na zasilenie obu linii do takich częstotliwości.
Zgoda, że linie które wymieniłeś nadają się do zmian/likwidacji. Zasadniczo jednak uważam, że i 422 można śmiało do nich zaliczyć. Można natomiast zastanawiać się ewentualnie którą linię - 131 czy 520 - wzmocnić w pierwszej kolejności po likwidacji 422.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7765
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 02 lut 2011, 12:25

Kleszczu pisze:Można natomiast zastanawiać się ewentualnie którą linię - 131 czy 520 - wzmocnić w pierwszej kolejności po likwidacji 422.
131 (-X
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5261
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 lut 2011, 12:26

Kleszczu pisze:
drapka pisze: Kiedyś to się 410 nazywało i, jak pamiętam, bardzo po tym płakano :)
Były inne czasy, inne uwarunkowania (np. dziś jest pilna potrzeba pogrzebania owego 422 - tak na Woli jak i na poludniu)
No i tak będzie, nie myślisz perspektywicznie. W zamian za 422 na Sobieskiego uwalą 130, po czym po pół roku "zauważą", że z 519 różni się jedynie dwoma przystankami i też uwalą kierując 519 do Miasteczka. Dwie pieczenie na jednym ogniu.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14784
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 lut 2011, 12:34

Według dyrektora Ruty w grę wchodzi albo 116 (dziś zawraca na pętli przy Wiertniczej), albo 519 (po zapowiedzianym już wycofaniu z Powsina).
Zdecydowanie 116. 519 niech zostanie w Wilanowie, żeby Powsin miał jednoperonowe przesiadki...
Urzędnicy rozważają jeszcze jedną możliwość - to linia 422
422 to pilnie do piachu, a na Znanej dać czarnucha... Po co tam w ogóle "czerwoniak"?
Dlatego ZTM rozważa uruchomienie linii 317, która krążyłaby po Wilanowie i Mokotowie w dni powszednie
To może być całkiem rozsądny pomysł. O ile go zrobią z głową rzecz jasna. :-k
Domino2001 pisze:Przy okazji urzędnicy zastanawiają się, jak poprawić trasy 210 i 505, które dziś kursują najczęściej puste.
Połączyć te dwa muchowozy albo je zlikwidować...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 lut 2011, 12:35

Tak jest! A za oszczędzone wozokilometry uruchomią w piwnicy kolejkę PIKO. Nie przesadzasz z tymi teoriami spiskowymi?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5261
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 lut 2011, 12:51

Glonojad pisze:Tak jest! A za oszczędzone wozokilometry uruchomią w piwnicy kolejkę PIKO. Nie przesadzasz z tymi teoriami spiskowymi?
Nie. Nie pamiętasz ostatniego 416?

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 02 lut 2011, 13:01

TGM pisze:Nie pamiętasz ostatniego 416?
Ale ono tak nie za pełne jeździło...
Popatrz, jaka franca!

ODPOWIEDZ