PorzÄ dki na poĹudniu (117, 519)
Moderator: Wiliam
A co zamiast 422 na Powsińskiej? Czym pracownicy TVN będą dojeżdżać do pracy?Georg pisze:Tylko 422 mam nadzieję już niedługo pójdzie do piachu (kosztem zwiększenia częstotliwości 520). Więc nie będzie czego wydłużyć.
Samo 180 nie wystarczy. Linia z Powsińskiej do Centrum jest potrzebna.
I co, dasię? A ktoś uparcie twierdził, że "niedasię". Moim zdaniem najlepszym autobusem tam byłoby 519, skoro już je skracają (i nad tą zmianą akurat dywagować nie będę, w odróżnieniu od 117). 519 będzie prostą, szybką linią do Centrum. A jak obserwuję sobie 217, to ono się robi coraz lepiej wykorzystane.- W czwartek planujemy próbę techniczną przed uruchomieniem nowej linii do Miasteczka Wilanów - zapowiedział wczoraj dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego Leszek Ruta. - Sprawdzimy, czy przegubowy autobus zmieści się na tymczasowej pętli w al. Rzeczypospolitej przy Świątyni Opatrzności Bożej. Wszystko wskazuje na to, że powinno nam się udać.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Właśnie dlatego wolałbym 116. To byłoby nowe połączenie, nie "kanibalizujące" 217. Tym bardziej, że Wilanów ma 180.Piottr pisze:A jak obserwuję sobie 217, to ono się robi coraz lepiej wykorzystane.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Nie wystarczy, bo będzie za ciasno, czy nie wystarczy, bo pracownicy TVNu nie lubią/nie chcą się przesiadać?Piottr pisze:Samo 180 nie wystarczy. Linia z Powsińskiej do Centrum jest potrzebna.
Przecież jest mowa o próbach technicznych, a nie o konkretnej zmianie trasy - nic z tego jeszcze nie musi wyniknąćPiottr pisze:I co, dasię? A ktoś uparcie twierdził, że "niedasię".
Kierując 519 do ŚOP dałoby się ładny argument przeciw jej skróceniu dokonanego wcześniej - nie dosyć, że zabrali bezpośrednią linię, to jeszcze utrudnili przesiadkę do niej
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Urzędnicy rozważają jeszcze jedną możliwość - to linia 422, która teraz kursuje ul. Gagarina i Wisłostradą do Wilanowa, a po ewentualnej zmianie trasy skręcałaby ze Spacerowej w Belwederską przez ul. Sobieskiego i al. Rzeczypospolitej do pętli w Miasteczku.
Kto wymyślił taką bezsensowną koncepcję
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Były inne czasy, inne uwarunkowania (np. dziś jest pilna potrzeba pogrzebania owego 422 - tak na Woli jak i na poludniu)drapka pisze:Kiedyś to się 410 nazywało i, jak pamiętam, bardzo po tym płakanoKleszczu pisze:Kto wymyślił taką bezsensowną koncepcję
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Kleszczu pisze:Były inne czasy, inne uwarunkowania (np. dziś jest pilna potrzeba pogrzebania owego 422 - tak na Woli jak i na poludniu)drapka pisze: Kiedyś to się 410 nazywało i, jak pamiętam, bardzo po tym płakano
Akurat pilna to jest potrzeba pogrzebania 118 ( w obecnym kształcie ) 210, 505 czy 517 ( na Targówku ). 422 mniej. A poza tym i tak po likwidacji 422 to jak podzielisz równo brygady między 131 i 520 to jaki będzie efekt? Raptem 1-2 kurs na godzinę więcej na obu liniach, czyli strata. Gadanie, że likwidacja 422 oznacza 131 co 7,5/7,5/10 i 520 co 5-7,5/10/10 jednocześnie to czysty populizm. W życiu tylu brygad się nie zbierze na zasilenie obu linii do takich częstotliwości.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Zgoda, że linie które wymieniłeś nadają się do zmian/likwidacji. Zasadniczo jednak uważam, że i 422 można śmiało do nich zaliczyć. Można natomiast zastanawiać się ewentualnie którą linię - 131 czy 520 - wzmocnić w pierwszej kolejności po likwidacji 422.XXXX pisze:Kleszczu pisze: Były inne czasy, inne uwarunkowania (np. dziś jest pilna potrzeba pogrzebania owego 422 - tak na Woli jak i na poludniu)
Akurat pilna to jest potrzeba pogrzebania 118 ( w obecnym kształcie ) 210, 505 czy 517 ( na Targówku ). 422 mniej. A poza tym i tak po likwidacji 422 to jak podzielisz równo brygady między 131 i 520 to jaki będzie efekt? Raptem 1-2 kurs na godzinę więcej na obu liniach, czyli strata. Gadanie, że likwidacja 422 oznacza 131 co 7,5/7,5/10 i 520 co 5-7,5/10/10 jednocześnie to czysty populizm. W życiu tylu brygad się nie zbierze na zasilenie obu linii do takich częstotliwości.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
No i tak będzie, nie myślisz perspektywicznie. W zamian za 422 na Sobieskiego uwalą 130, po czym po pół roku "zauważą", że z 519 różni się jedynie dwoma przystankami i też uwalą kierując 519 do Miasteczka. Dwie pieczenie na jednym ogniu.Kleszczu pisze:Były inne czasy, inne uwarunkowania (np. dziś jest pilna potrzeba pogrzebania owego 422 - tak na Woli jak i na poludniu)drapka pisze: Kiedyś to się 410 nazywało i, jak pamiętam, bardzo po tym płakano
Zdecydowanie 116. 519 niech zostanie w Wilanowie, żeby Powsin miał jednoperonowe przesiadki...Według dyrektora Ruty w grę wchodzi albo 116 (dziś zawraca na pętli przy Wiertniczej), albo 519 (po zapowiedzianym już wycofaniu z Powsina).
422 to pilnie do piachu, a na Znanej dać czarnucha... Po co tam w ogóle "czerwoniak"?Urzędnicy rozważają jeszcze jedną możliwość - to linia 422
To może być całkiem rozsądny pomysł. O ile go zrobią z głową rzecz jasna.Dlatego ZTM rozważa uruchomienie linii 317, która krążyłaby po Wilanowie i Mokotowie w dni powszednie
Połączyć te dwa muchowozy albo je zlikwidować...Domino2001 pisze:Przy okazji urzędnicy zastanawiają się, jak poprawić trasy 210 i 505, które dziś kursują najczęściej puste.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak jest! A za oszczędzone wozokilometry uruchomią w piwnicy kolejkę PIKO. Nie przesadzasz z tymi teoriami spiskowymi?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.