Bastian pisze: Obecne kierownictwo jest pierwszym od kilku kadencji, które ma wiedzę fachową na temat transportu, niezależnie od tego, jak ją wykorzystuje
Kiedy tutaj nie chodzi moim zdaniem o konkretną wiedzę z dziedziny transportu - tą powinni posiadać pracownicy odpowiedzialni za szczegóły poszczególnych działań. Kierownictwu wystarczy raczej umiejętność elementarnego logicznego myślenia, jak również umiejętność takiego lawirowania "w polityce" by umiejętnie odsuwać populistyczne decyzje (typu 210 czy 160 na WZ) pochodzące od ich przełożonych. Tego zaś obecnie tam brakuje.
Bastian pisze:Zapytaj jeszcze gdzie pracują, i za ile.
Kursowanie 210 kosztuje 400 tys. złotych rocznie, 360 pewnie ze dwa razy więcej. Wolałbym za te pieniądze znaleźć kogoś lepszego po prostu, niż patrzeć jak wyrzucane są one w błoto. A biorąc pod uwagę płae w urzędach państwowych rzędu maks. 10000 miesięcznie nie byłoby to trudne.
[ Dodano: |6 Lut 2011|, 2011 13:02 ]
Stockholmare pisze:Wystarczyłoby gdyby Wawkoma poczytali...
No, nie zapominaj, że Wawkom to też takie TGM-y będące miłośnikami naklejek na słupku. Chociaż prawda jest taka, że w miasteczku ja też bym widział 130 (tyle, że przetrasowane przez Wawelską) i częściej. Nie byłoby kanibalistyczne względem 217, bo dojazd czasowo do metra nieopłacalny, a jednocześnie powstaje istotna relacja na ciąg Sobieskiego (do cywilizacji znaczy) i pozwoli zwiększyć napełnienie tej linii na południe od Mangalii.