Komunikacja miejska w czasie budowy II linii metra
Moderator: Wiliam
Marketing i Przewozy w ZTMie sprawiają wrażenia, jakby pracowały dla kogoś zupełnie innego. Często niesłusznie dostaje się tym drugim. Ale nie ma co się dziwić, skoro sam ZTM jako instytucja nie ma nawet brzegowej strategii strategii działania na lata xxxx-yyyy, którą ma każda szanująca się firma. Podpieranie się Strategią Rozwoju Transportu to czysta demagogia, bo problem dotyczy wewnętrznego funkcjonowania ZTM, a dostosowywanie swoich działań do tego dokumentu zapisane w oddzielnym dokumencie firmy nijak się nie gryzie.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Również mi rzuciło się to w oczy. Jest to wręcz kłamliwa informacja (w odniesieniu do propozycji na stronie). Chyba, że jednak coś się zmieniło bo póki co 128 nawet nie będzie kursować z "wyraźnie wyższą częstotliwością" niż jedna z lwspomnianych inii a co dopiero mówić o dwóch!?Bastian pisze:Aczkolwiek to jest bardzo wątpliwe:
ZTM planuje zastąpienie dublujących się na długim odcinku Szczęśliwice – plac Zawiszy (plac Starynkiewicza) linii 157 i 512 jedną linią 128 z krótszą trasą i kursującej z wyraźnie wyższą częstotliwością
Poza tym już teraz (także w ferie) korki na Dobrej powodują prawie 10 min opóźnienia na np. 150 a co będzie jak zostanie zamknięta Świętokrzyska? 128 skończy jak 504 i także będzie już na starcie z pętli łapać ogromne opóźnienia jeżeli ZTM nie zrobi odpowiednio długich postojów a do tego potrzebne też jest miejsce na Mariensztacie.
Może to ma być wyraźnie wyższa częstotliwosc w stosunku do ostatniego wcielenia 128?dzidek pisze:Chyba, że jednak coś się zmieniło bo póki co 128 nawet nie będzie kursować z "wyraźnie wyższą częstotliwością" niż jedna z lwspomnianych inii a co dopiero mówić o dwóch!?
Popatrz, jaka franca!
- Solaris U10
- Posty: 2656
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Dokładnie to samo napisałem! I wiem, że jeszcze kilka osób wspomniało o koniecznej lepszej częstotliwości 128. Liczę, że jednak ZTM naniesie poprawkę przy częstotliwości 128 i połączenie 157 z 512 Rakowcowi w rzeczywistości się opłaci!Solaris U10 pisze:Ja już wysłałem wniosek o wyższą częstotliwość, zróbcie to i wy - 7/10/10 i możemy mieć piękną koordynację ze 175.
[ Dodano: |25 Lut 2011|, 2011 14:09 ]
Masz rację, nie pomyślałem o tymdrapka pisze:Może to ma być wyraźnie wyższa częstotliwosc w stosunku do ostatniego wcielenia 128?dzidek pisze:Chyba, że jednak coś się zmieniło bo póki co 128 nawet nie będzie kursować z "wyraźnie wyższą częstotliwością" niż jedna z lwspomnianych inii a co dopiero mówić o dwóch!?Wtedy nie byłaby to duża sztuka...
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36113
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Solaris U10 pisze:Ja już wysłałem wniosek o wyższą częstotliwość
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
geograf_OSU
- Posty: 644
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
Tylko kto odpowiada za taki balagan jak nie dyrektor. Ten pan juz mial tyle lat na zaprowadzenie wewnetrznego ladu oraz wypracowanie dlugoletniej strategii, ze powinien byc jakos z tego rozliczony i zastapiony przez czlowieka ze znajomoscia tematu zarzadzanie.Emdegger pisze:Ale nie ma co się dziwić, skoro sam ZTM jako instytucja nie ma nawet brzegowej strategii strategii działania na lata xxxx-yyyy, którą ma każda szanująca się firma. Podpieranie się Strategią Rozwoju Transportu to czysta demagogia, bo problem dotyczy wewnętrznego funkcjonowania ZTM, a dostosowywanie swoich działań do tego dokumentu zapisane w oddzielnym dokumencie firmy nijak się nie gryzie.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36113
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tylko że takich ze świecą szukać, tu tkwi dramat.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Rozbawił mnie ten komunikat na tym przystanku. Połączenie z Markami to priorytet dla Rakowiczan (o ile dobrze tak się pisze). Myślę, że zmiany idą ku lepszemu pod jednym warunkiem, że 128 będzie jeździło częściej niż jeździ obecnie 157 i 512. Inaczej nie będzie sensu. Nie należy też zapominać, że przez Rakowiec przejeżdżać ma także nowa linia 228, która zastąpi na 1/2 drogi wspomniane autobusy, a na ŻiW zrobi to 175.
Emdegger pisze:Marketing i Przewozy w ZTMie sprawiają wrażenia, jakby pracowały dla kogoś zupełnie innego. Często niesłusznie dostaje się tym drugim.
O proszę i kolejny artykuł dotyczący propozycji zmian. Widzę, że Ochota się mobilizuje. http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 90308.html