Moderator: Wiliam
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14828
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 24 lut 2011, 17:14
MichalJ pisze:Na pociąg to jednak wychodziłbym na konkretną godzinę.
Ciężko to zrobić, jeśli do tego pociągu trzeba jeszcze dojechać + to jest przewaga 508 - tam nie trzeba wychodzić na konkretną godzinę, bo czas oczekiwania w popołudniowym szczycie nie jest specjalnie długi.
MichalJ pisze:Na to nie ma szans, ale co 10 minut, jak już te lotniskowe pojadą...
Ale lotniskowe nie pojadą przez Gdański, więc będą dziury.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36946
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 24 lut 2011, 19:17
MisiekK pisze:Bastian pisze:Ja widzę dłużej, a nie krócej

Prawie godzina pociągiem+autobusem 214 - liczone od wejścia na stację do wysiadki na Nowodworach, a 45 minut metrem+autobusem508 od wejścia do metra i wysiadki na Nowodworach? Yyyyy? Możesz jaśniej?
Person spytał, czy pociągiem jest dłużej, nie? No to godzina to
jest dłużej, niż 45 minut. A ty piszesz "krócej"

Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: tarantula01 » 24 lut 2011, 20:27
Dziś próbowałem trafić w PKP o 17:11. Na Gdańskim przyjechałem jednak metrem ok. 17:09 i nie odważyłem się biec na stację. Pojechałem na Marymont, podbiegłem lekko do 508 i ok. 17:35 byłem przy UD Białołęka. Teoretycznie w tym czasie 214 powinno dojeżdżać Klasyków do Modlińskiej. Oba autobusy (508 od Białołęki-Ratusza, a 214 od Klasyków) mają porównywalny czas dojazdu do pętli Nowodwory. Trafienie idealnie w pociąg oznacza identyczny czas przejazdu z Dw. Gdańskiego do Nowodworów: pociąg-214 i metro-508. Zaryzykuję twierdzenie, że jeśli sytuacja na moście i Modlińskiej (Trasa T - Kowalczyka) będzie bardziej beznadziejna niż była dziś, to kombinacja pociąg-214 pozwoli szybciej dojechać mi do domu. Tylko trzeba trafić w pociąg. I tu wychodzi wyższość przesiadki na Marymoncie: nie trzeba znać rozkładu autobusu i trafiać w ten autobus. Jak nie 508, to 186, a potem jeszcze więcej linii. Ach przy E-8 pociąg-214 byłby bez szans (to co E-8 odstałby w ewentualnym korku, odrobiłby na odcinku Kowalczyka - Nowodwory).
Tak dla warszawskiej obwodnicy
www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
-
Solaris U10
- Posty: 2718
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Post
autor: Solaris U10 » 25 lut 2011, 8:44
Wolfchen pisze: Dodatkowo przypominam, że 214 urzadza praktycznie tylko mieszkańców okolic pętli NOWODWORY. A z 508 większość pasażerów wysiada jednak wcześniej.
Napiszę po raz kolejny - potencjalni pasażerowie tej linii to grupa, która ma do wyboru, czy podjechać do 508, czy w drugą stronę - tym w bezpośrednim zasięgu 508 się taka zabawa nie opłaci.
-
ashir
- Posty: 28112
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 25 lut 2011, 17:53
Puszczenie
214 co 10 minut to już niezła przesada.

-
person
- (geograf)
- Posty: 8985
- Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
- Lokalizacja: z szafy
Post
autor: person » 25 lut 2011, 17:57
masakra. stopien skomunikowania z pociagami rownie imponujacy....
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 25 lut 2011, 18:00
Żałosne. Może ktoś, kto jest za to odpowiedzialny powiedziałby wprost, skąd trzeba było zdjąć wozy dla obsługi tego badziewia?
noidea
-
Dantte
- Posty: 3488
- Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
- Lokalizacja: 8052
Post
autor: Dantte » 25 lut 2011, 18:04
Ha, ha, hahaha. Cóż, jeździ na Nowodwory, to może i jeździć co minutę...
Bardziej pasowałoby to do 1 kwietnia

wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
Lukasz436
- Posty: 2312
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
-
Kontakt:
Post
autor: Lukasz436 » 25 lut 2011, 19:32
Ale jazda z tym 214. Inne linie mogą tylko pomarzyć o takim rozkładzie.
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36946
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 25 lut 2011, 19:34
Tia...

Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
SU45-206
- Posty: 140
- Rejestracja: 17 lip 2008, 17:05
Post
autor: SU45-206 » 25 lut 2011, 20:08
Adam G. pisze:skąd trzeba było zdjąć wozy dla obsługi tego badziewia?
może z 510, przecież w porównaniu do 214 to ono nawet much nie wozi

-
Solaris U10
- Posty: 2718
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Post
autor: Solaris U10 » 25 lut 2011, 22:15
Kursy dostosowane do pociągów to maksimum co powinno na tej linii być (bo niby do czego w tych Płudach dowiozą pozostałe?).
-
Adam G.
- Posty: 5443
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: Adam G. » 25 lut 2011, 22:23
Solaris U10 pisze:Kursy dostosowane do pociągów to maksimum co powinno na tej linii być (bo niby do czego w tych Płudach dowiozą pozostałe?).
Do niczego, ale mamy piękny przykład obecnej polityki: uruchamiamy linię-gniota, którą nikt nie jeździ, ale jako że ideologicznie jest dobra to podbijamy jej częstotliwość do absurdalnie wysokiego poziomu. W końcu to dobry sposób na zachęcenie ludzi do korzystania z takiego połączenia. Jednocześnie wprost odwrotnie postępujemy z liniami, które ludzi wożą, lecz z ideologią się nie zgadzają. No bo kto będzie czekać na autobus, jeżdżący co 20 minut?

noidea
-
zzz
- Posty: 1060
- Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46
Post
autor: zzz » 25 lut 2011, 22:31
Adam G. pisze:Do niczego, ale mamy piękny przykład obecnej polityki: uruchamiamy linię-gniota, którą nikt nie jeździ, ale jako że ideologicznie jest dobra
Ta to chyba z ideologii nosa do zmian i koniecznosci uruchomienia 360. Silne plecy musza miec ci od nosa w ZTM. Wyobrazam sobie jak ci od nosa wielbiacego 214, przypomnieli jak reformatorzy im tlumaczyli ze linie powinny miec czestotliwosc conajmniej 10 minut i postanowili do nosa dolozyc wiedze fachowa....

-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27029
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 25 lut 2011, 22:51
A może to chodzi o "udowodnienie", że "częsta dowozówka do kolei nie napełni się tak jak np. 510"...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.