Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
Gontar
- (Rav5202)
- Posty: 2283
- Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa - Witolin
Post
autor: Gontar » 02 mar 2011, 22:27
To chyba informacja pasażerska...
Na 719 są po południu BWLe chyba - 71, 72, 07x. Z czym się niby łączą te przeguby?
-
SG
- Posty: 1974
- Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
- Lokalizacja: ZEA Woronicza
Post
autor: SG » 02 mar 2011, 22:30
Powie mi ktoś po co na 171 tyle wtyczek?
W godzinach szczytu jeździ to jedno za drugim praktycznie puste. Zamiast wzmacniać niepotrzebnie 171 to można było by np 190 517 506.
-
Michi
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 gru 2010, 0:33
Post
autor: Michi » 02 mar 2011, 22:39
Rav5202 pisze:To chyba informacja pasażerska...
Na 719 są po południu BWLe chyba - 71, 72, 07x. Z czym się niby łączą te przeguby?
a to nie sa przypadkiem te solowki ktore tez na jakies 7xx jezdza, a pozniej robia na 719?
-
krecik133
- Posty: 97
- Rejestracja: 09 paź 2009, 14:15
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: krecik133 » 02 mar 2011, 22:55
Tak to sa BWLki 71 72 073 które jeżdzą na 714 a potem wieczorem lub rano na 719
-
Flash8222
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 02 mar 2011, 22:59
Tahamata pisze:Powie mi ktoś po co na 171 tyle wtyczek?
W godzinach szczytu jeździ to jedno za drugim praktycznie puste. Zamiast wzmacniać niepotrzebnie 171 to można było by np 190 517 506.
Było już wyjaśniane, poczytaj poprzednie strony.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 03 mar 2011, 8:42
Tahamata pisze:Powie mi ktoś po co na 171 tyle wtyczek?
W godzinach szczytu jeździ to jedno za drugim praktycznie puste. Zamiast wzmacniać niepotrzebnie 171 to można było by np 190 517 506.
Pewnie, wtyczki na linii co 20 minut.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Walas
- Posty: 17251
- Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Walas » 03 mar 2011, 8:47
Glonojad pisze:Tahamata pisze:Powie mi ktoś po co na 171 tyle wtyczek?
W godzinach szczytu jeździ to jedno za drugim praktycznie puste. Zamiast wzmacniać niepotrzebnie 171 to można było by np 190 517 506.
Pewnie, wtyczki na linii co 20 minut.
Ale jak by dołożyć wtyczki na 517 to by było co 10min.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
pawcio
- Posty: 25791
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 03 mar 2011, 8:50
O czym pasażerowie i tak by nie wiedzieli.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 03 mar 2011, 10:59
Glonojad pisze:Pewnie, wtyczki na linii co 20 minut.
Na 306 też chyba jakaś była?
Popatrz, jaka franca!
-
ITS A 218
- Posty: 3179
- Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
- Lokalizacja: stąd
Post
autor: ITS A 218 » 03 mar 2011, 11:53
drapka pisze:Glonojad pisze:Pewnie, wtyczki na linii co 20 minut.
Na 306 też chyba jakaś była?
Była swego czasu D5 i jechała jakoś po 7 z Instalatorów.
RELOBUS A38 ESTRADY
#9947
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 03 mar 2011, 17:00
Flash8222 pisze:Tahamata pisze:Powie mi ktoś po co na 171 tyle wtyczek?
W godzinach szczytu jeździ to jedno za drugim praktycznie puste. Zamiast wzmacniać niepotrzebnie 171 to można było by np 190 517 506.
Było już wyjaśniane, poczytaj poprzednie strony.
Przejrzałem, nie dopatrzyłem się uzasadnienia poza "nie można wpisać w rozkład, bo wtedy nie da się tego po cichu zabrać". Niemniej samego sensu wzmacniania 171 nikt nie wyjawił. Zasadniczo takt na tej linii to się nie zmienił, zmieniła się długość wozów na 36 metrów, oczywiście w szczycie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
pawcio
- Posty: 25791
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 03 mar 2011, 17:14
Było, może nie tu. Te wtyczki czekają na Zetkę na Puławskiej podczas wyłączenia tramwajowego już od przyszłego weekendu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 03 mar 2011, 17:49
Chodzi mi o to, że mogłyby czekać na Woronicza, nie muszą wyjeżdżać na miasto bo i tak 171 nie ratują w żaden sposób. Dla mnie to marnowanie brygad.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
fraktal
- Posty: 5683
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 03 mar 2011, 18:36
Szeregowy_Równoległy pisze:Chodzi mi o to, że mogłyby czekać na Woronicza, nie muszą wyjeżdżać na miasto bo i tak 171 nie ratują w żaden sposób. Dla mnie to marnowanie brygad.
MZA nie chce drastycznej zmiany planu od połowy miesiąca, stąd wtyczki. Tak ktoś kiedyś gdzieś mi mówił.
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 03 mar 2011, 18:45
Ale musiał być jakiś powód dania wtyczek akurat na tę linię, a nie inną.