Sygnalizacja świetlna (skrzyżowania bez tramwajów!)
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36869
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Chcielibyśmy, by to była tylko demagogia...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Nie wiem kto namieszal przy grojecka/bitwy, ale od paru dni popoludniu zrobilo sie wesolo.
Dluzsza faze dostala grojecka na wprost, chociaz jako jedyny kierunek o tej porze ta relacja nie byla zakorkowana, mowiac szczerze byla w sumie dosc puta.
Przez pierwsze 10-15 sek fazy zawijali sie wszsycy zaintersowani ze swiatel a potem pusto nikt nie jedzie, a na poprzecznych kierunkach korek. No to teraz jest jeszcze bardziej pusto na grojeckiej a na calej reszcie korek jeszcze wiekszy.
Banacha do ZiW stoi cala i korek pewnie wylewa sie na ZiW w strone rakowca.
Bw do Rzs (w strone grojeckiej!!) stoi cala jak nigdy.
Korek do lewoskretu grojecka bitwy ciagnie sie po horyzont.
Niby plus jest taki ze na bitwy w strone RZS korka nie ma wcale (a byl zawsze) ale to tylko kwestia jego przewalenia prezd skrzyzowanie z grojecka.
Chcialbym poznac motywacje tych zmian, od kogo mozna sie tego dowiedziec?
Dluzsza faze dostala grojecka na wprost, chociaz jako jedyny kierunek o tej porze ta relacja nie byla zakorkowana, mowiac szczerze byla w sumie dosc puta.
Przez pierwsze 10-15 sek fazy zawijali sie wszsycy zaintersowani ze swiatel a potem pusto nikt nie jedzie, a na poprzecznych kierunkach korek. No to teraz jest jeszcze bardziej pusto na grojeckiej a na calej reszcie korek jeszcze wiekszy.
Banacha do ZiW stoi cala i korek pewnie wylewa sie na ZiW w strone rakowca.
Bw do Rzs (w strone grojeckiej!!) stoi cala jak nigdy.
Korek do lewoskretu grojecka bitwy ciagnie sie po horyzont.
Niby plus jest taki ze na bitwy w strone RZS korka nie ma wcale (a byl zawsze) ale to tylko kwestia jego przewalenia prezd skrzyzowanie z grojecka.
Chcialbym poznac motywacje tych zmian, od kogo mozna sie tego dowiedziec?
Ja mogę powiedzieć tyle, że ta "wydłużka" wraca jak bumerang. Nie wiem na co i po co, ale co jakiś czas cykl jest zmieniany na taki długi. To się pojawiło parę lat temu, kiedy była moda na wydłużanie wszystkiego.ness pisze:Nie wiem kto namieszal przy grojecka/bitwy, ale od paru dni popoludniu zrobilo sie wesolo.
Dluzsza faze dostala grojecka na wprost, chociaz jako jedyny kierunek o tej porze ta relacja nie byla zakorkowana, mowiac szczerze byla w sumie dosc puta.
Chcialbym poznac motywacje tych zmian, od kogo mozna sie tego dowiedziec?
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26932
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
@ness
Inżynier Ruchu M. St. Warszawy
Biuro Drogownictwa i Komunikacji*
ul. Solec 48
00-382 Warszawa
jeśli postał tylko nowy, dłuższy cykl, bez zmiany układu faz i/lub dopuszczalnych relacji na poszczególnych wlotach, to jest on nielegalny.
* - przynajmniej nominalnie
Inżynier Ruchu M. St. Warszawy
Biuro Drogownictwa i Komunikacji*
ul. Solec 48
00-382 Warszawa
jeśli postał tylko nowy, dłuższy cykl, bez zmiany układu faz i/lub dopuszczalnych relacji na poszczególnych wlotach, to jest on nielegalny.
* - przynajmniej nominalnie
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Sygnalizacja niespełniająca obecnych norm jest nielegalna niezależnie od tego, czy zaprogramowano ją wczoraj, czy 10 lat temu. Okres przejściowy dopuszczający stare znaki/sygnalizacje upłynął 31 grudnia 2008.
A tak naprawdę to podejrzewam, że tam się sygnalizacja przestawia na jakiś uproszczony tryb awaryjny przy uszkodzeniu czujników albo czegoś tam.
A tak naprawdę to podejrzewam, że tam się sygnalizacja przestawia na jakiś uproszczony tryb awaryjny przy uszkodzeniu czujników albo czegoś tam.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26932
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Owszem, ale w Warszawie "utarło się", że istniejące programy mogą (bo muszą) sobie działać, a wszystkie nowe muszą być legalne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
u nas zawsze jakieś specyficzne podejście do przepisów występuje (po drugiej stronie jest ścisły legalizm w sprawie zielonych strzałek).Glonojad pisze:Owszem, ale w Warszawie "utarło się", że istniejące programy mogą (bo muszą) sobie działać, a wszystkie nowe muszą być legalne.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26932
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie wiem, czy moce przerobowe projektantów (faktycznych i nominalnych) są wystarczające by to wszystko szybko zrobić, o mocach ekonomicznych na wdrożenie tego nie wspominając.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W nocy? Żeby tym bardziej zachęcać do jazdy na czerwonym? Na dzień to na każdą porę dnia ten program jest niewłaściwy. Może to jednak jakiś defekt, bo zupełnie nie widać celowości tego.MichalJ pisze:No ale wystarczy, że się zegar zepsuje/przestawi i już wychodzą takie kwiatki. To może być też np. program na godziny nocne albo coś w tym rodzaju.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26932
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na nocne zazwyczaj są programy krótkie, bo one mają niższą przepustowość ale mniejsze straty czasu.MichalJ pisze:No ale wystarczy, że się zegar zepsuje/przestawi i już wychodzą takie kwiatki. To może być też np. program na godziny nocne albo coś w tym rodzaju.
Drapko, zmieniłem nieco koncepcje swojej wypowiedzi w stosunku do cytatu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.