Zmiany obsługowe - kwiecień 2011
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Z drugiej strony rozkłady chyba powinny zakładać, że autobus jedzie z prędkością przepisową, czyli najwyżej 50km/h? Jeśli 708 wymaga szybszej jazdy, to coś nie tak jest z rozkładem a nie z wozami.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Wtyczki będą na solówki, z powodu ciasnych skrętów w szczególności w rejonie Dw. Zachodniego (Tunelowa). Gdyby nie te przeszkody, nie byłoby wtyczek, a puszczonoby wielkopojemne wozy.bartoni722 pisze:Jest jakieś wskazanie na to, że to mają być niskopodłogowce? Miło by było w końcu tam IK280 uświadczyć.ZaciszaniN pisze: 103 - "Redutowa" wchodzi pięcioma wtyczkami - czterema całkami i dodatkiem (tylko 1 kwietnia!, następnie brygady przechodzą na Z-3)
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Mają być wozy krótkie.bartoni722 pisze:Jest jakieś wskazanie na to, że to mają być niskopodłogowce? Miło by było w końcu tam IK280 uświadczyć.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Zarząd Transportu Miejskiego
Pomiary rzeczywiście pokazały, że zasadne byłoby skierowanie na linię autobusów 15-metrowych. Okazuje się jednak, że nie mogą one bezpiecznie kursować na tej linii ze względu na parametry np. "zawrotki" przy Dworcu Zachodnim. Istnieje tam też problem z parkującymi samochodami. Rozwiązaniem, przynajmniej częściowym tego problemu będą "wtyczki", które skierujemy na tę linię. Ale stanie się to dopiero w maju, po zakończeniu remontu torów na Niepodległości. W czasie remontu wozy te musimy skierować do obsługi "Zetki". Gdy przybędzie autobusów w Warszawie na stałe, będziemy chcieli zwiększyć na stałe częstotliwość kursowania "stotrójki".
To jest odpowiedź.
Pomiary rzeczywiście pokazały, że zasadne byłoby skierowanie na linię autobusów 15-metrowych. Okazuje się jednak, że nie mogą one bezpiecznie kursować na tej linii ze względu na parametry np. "zawrotki" przy Dworcu Zachodnim. Istnieje tam też problem z parkującymi samochodami. Rozwiązaniem, przynajmniej częściowym tego problemu będą "wtyczki", które skierujemy na tę linię. Ale stanie się to dopiero w maju, po zakończeniu remontu torów na Niepodległości. W czasie remontu wozy te musimy skierować do obsługi "Zetki". Gdy przybędzie autobusów w Warszawie na stałe, będziemy chcieli zwiększyć na stałe częstotliwość kursowania "stotrójki".
To jest odpowiedź.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Czemu w kółko? Ruch jednostajny prostoliniowy ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)