Ok, ale czy nielegalna?Majusi pisze:Rozwiązania stosowane w Łodzi to inna bajka.
Inaczej: wiesz o którym skrzyżowaniu w Łodzi mowa? Wiesz jak ono wygląda, czy przygotować rysunek poglądowy?
Moderator: Wiliam
Skoro pieszy ma czerwone, to jest klarowna - ma stać.Majusi pisze: Pewny jesteś, że dla sądu jest klarowna? Zgodnie z czym?
Przy Conrada jest priorytet bezwzględny dla tramwajów a nie pojazdów (a nawet jeśli oficjalnie nie, to mniej więcej tak to działa). Czy Ty w ogóle wiesz, na jaki temat odpowiadasz?Majusi pisze:Teraz tak jest bo przecież wszystko jest dla pojazdów, ale jak wprowadzimy priorytet bezwzględny dla T jak prawie tu wszyscy chcą prowadzić to nie będzie tak różowo. I to chcę uzmysłowić co poniektórym.
Mówiliśmy o żółtym migowym na przejściu. Nie mieszajmy tematów.piotram pisze:Skoro pieszy ma czerwone, to jest klarowna - ma stać.Majusi pisze: Pewny jesteś, że dla sądu jest klarowna? Zgodnie z czym?
To była uwaga ogólna. Nie dotyczyło konkretnego rozwiązania. Z tego co wiem priorytet miał być na całym Powstańców. jeżeli jest na Conrada to Vialisowi sie udało. Ale może to być też odczucie subiektywne. Podkreślam może aby już nie drążyc tematu.piotram pisze:Przy Conrada jest priorytet bezwzględny dla tramwajów a nie pojazdów (a nawet jeśli oficjalnie nie, to mniej więcej tak to działa). Czy Ty w ogóle wiesz, na jaki temat odpowiadasz?Majusi pisze:Teraz tak jest bo przecież wszystko jest dla pojazdów, ale jak wprowadzimy priorytet bezwzględny dla T jak prawie tu wszyscy chcą prowadzić to nie będzie tak różowo. I to chcę uzmysłowić co poniektórym.
Ty pisałeś o klarownej sytuacji przy normalnym czerwonym. Sam nie wiesz na co odpowiadasz.Majusi pisze:Mówiliśmy o żółtym migowym na przejściu. Nie mieszajmy tematów.piotram pisze: Skoro pieszy ma czerwone, to jest klarowna - ma stać.
Ale ja się odnosiłem do tego skrzyżowania. Patrz lepiej na co odpowiadasz, bo taka dyskusja jest nielogiczna i nie ma sensu.Majusi pisze: To była uwaga ogólna. Nie dotyczyło konkretnego rozwiązania.
trzykomorowy? nic takiego nie wyczytałem. Bardziej rozumiałbym jako dwukomorowy (żółty migający i czerwony). Coś jak na jezdniach bocznych na Waszyngtona i Grochowskiej.Majusi pisze: trzykomorowy sygnalizator dla pieszych i wynikającą z tego sekwencją sygnałów
nie wiem, gdzie wyczytałeś, że pieszy ma dostać żółte migowe, jak jest tramwaj i czerwone, jak tramwaju nie ma. Prędzej na odwrót, na co wksazywałaby logika... Zbliża się tramwaj, to wtedy zapala się czerwone dla pieszych i tyle.Majusi pisze:Wtedy gdy wprowadzimy sekwencje z żółtym migowym w przypadku obecności tramwaju a przy jego braku czerwone to pieszy dostaje informacje, że może spokojnie przejść na czerwonym a to jest już łamanie przepisów.
Dlaczego to nie może być zielone i czerwone skoro i tak są dwa sygnały?MeWa pisze:nie wiem, gdzie wyczytałeś, że pieszy ma dostać żółte migowe, jak jest tramwaj i czerwone, jak tramwaju nie ma. Prędzej na odwrót, na co wksazywałaby logika... Zbliża się tramwaj, to wtedy zapala się czerwone dla pieszych i tyle.Majusi pisze:Wtedy gdy wprowadzimy sekwencje z żółtym migowym w przypadku obecności tramwaju a przy jego braku czerwone to pieszy dostaje informacje, że może spokojnie przejść na czerwonym a to jest już łamanie przepisów.
Ale ja pisałem o tym, ze piesi nie mają tam problemów teraz z dojściem pomimo istnienia priorytetu i na tą wypowiedź odpowiedziałeś. Po co mówić o tym w stosunku do Koszykowej, skoro tam nie ma priorytetu? Nie chodzi o to że obrażasz czy coś, tylko odpowiadasz zupełnie co innego na inną wypowiedź.Majusi pisze: Po drugie odnosiłem się do twojej wypowiedzi dotyczącej koordynacji Nowowiejska - Koszykowa itd a nie Conrada/Reymonta. Dyskusja była o ciągach a nie o pojedyńczych skrzyżowaniach.
No, tak samo jak na jezdni kierowca ruszy na pieszego skręcając w prawo, to winny jest kierowca. To Ci jakoś nie przeszkadza.Majusi pisze: Jak wejdzie i T ruszy to niestety, ale zgodnie z Kodeksem winny jest motorniczy
Sygnalizator dla T jest za przejściem. Jakoś to zrobili i chyba nikt się nie czepił, mimo, że potrącenia tam były (chociaż chyba przed zmianą sygnalizacji).Majusi pisze:A jeszcze na dodatek jak T ma swój sygnalizator to w ogóle jest problem natury patowej bo zgodnie z obowiązującymi przepisami żółte migowe nie zabrania na wejście a T ma zielone czyli pierwszeństwo.