Komunikacja miejska na zielonej Białołęce
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 226
- Rejestracja: 27 sty 2010, 10:13
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Kretynizm co poniektórych forumowych czubków zamieszkujących Zieloną Białołękę jest wprost proporcjonalny do jakości i poziomu utrzymania wozów, których nickiem markę i przewoźnika te osoby reprezentują.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Odswieże z deka temat
Widzialem dzis pisarza z ZTMuna Białołęckiej, spisującego linie 104 i 204, a chwile potem widzialem pelny woz 132 odjerrzdzający ze skarbka z gor i przyszedl mi do glowy taki pomysl.
Mianowicie czy ZTM, oczywiscie nie taki pisarz w matizie tylko pracownicy nadzorujący zapelnienie w wozach byli by w stanie sprawdzić jak obecnie rozkladają się potoki pasażerskie w porannych godzinach pomiedzy liniami 132 i 527 na starcie z petli skarbka z gor.Mam wrazenie że po przebudowie TT , gdzie w kierunku centrum na całym odcinku sa dwa pasy, linia 132 zaczela jezdzic regularnie i czas przejazdu rano jest zgodny z rozkladem jazdy, czyli okolo 17 minut do marymontu.
W związku z tym pasazerow sporo przybylo kosztem 527, ktory ma czas przelotu do m. ratusz duzo dłuższy, więc mniej atrakcyjny.
Gdyby by się okazało, że na 132 będzie potrzebny tabor wielkopojemny ZTM jest w stanie taki wygospodarować?
Widzialem dzis pisarza z ZTMuna Białołęckiej, spisującego linie 104 i 204, a chwile potem widzialem pelny woz 132 odjerrzdzający ze skarbka z gor i przyszedl mi do glowy taki pomysl.
Mianowicie czy ZTM, oczywiscie nie taki pisarz w matizie tylko pracownicy nadzorujący zapelnienie w wozach byli by w stanie sprawdzić jak obecnie rozkladają się potoki pasażerskie w porannych godzinach pomiedzy liniami 132 i 527 na starcie z petli skarbka z gor.Mam wrazenie że po przebudowie TT , gdzie w kierunku centrum na całym odcinku sa dwa pasy, linia 132 zaczela jezdzic regularnie i czas przejazdu rano jest zgodny z rozkladem jazdy, czyli okolo 17 minut do marymontu.
W związku z tym pasazerow sporo przybylo kosztem 527, ktory ma czas przelotu do m. ratusz duzo dłuższy, więc mniej atrakcyjny.
Gdyby by się okazało, że na 132 będzie potrzebny tabor wielkopojemny ZTM jest w stanie taki wygospodarować?
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
bartoni722 pisze:Byłby w stanie. Ale z której linii zabrać przeguby?
Nawet mi przez myśl nie przeszła linia 527 i aby z niej zabierać. Na skarbkach powstają to coraz nowe bloki, więc mieszkańców przybywa, więc temat 132/527 rozwojowy.SławekM pisze:527 nie zabiorą bo dowozi prawie do samego centrum
Teraz sporo wtyczek poszło na zetki, podobnie jak przeguby ze 120, ale za jakis czas wozy bedzie można rozdysponować, bo z tego co pamietam wtyczki na 511 miały być solowe, więc może by udalo się chociaż dodatki na 132 zrobić długie.
Podobnie było swego czasu na wspomnianej lini 511, najpierw solówki, które chyba odjezdzały z dąbrówki w okolicach 7 rano, niemalze parami, bo do jednego wozu pasażerowie się nie miescili, potem zrobiono dodatki na przeguby, aż docelowo wszystkie brygady przedłużono i jeszcze zaserwowano wtyczki.
Osiedle skarbka z gór i okolice mają podobna przyszłość.
132 jest teraz bardzo oblegane. Na Bródnie ciężko w nie wejść. Warto też wspomnieć, że obecnie prawie nie ma korków na Toruńskiej rano do metra, przez co 132 musi się wlec bo ma rozkład na korki. Gdyby jechał te 4 minuty krócej, różnica między 527 a 132 stałaby się jeszcze bardziej zauważalna. 527 jadące na około nie ma szans ze 132 jeśli chodzi o czas przejazdu. Tylko rzadko jeździ... (nie licząc wspaniałej częstotliwości co 10 przed 7)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Dantte pisze:132 jest teraz bardzo oblegane. Na Bródnie ciężko w nie wejść. Warto też wspomnieć, że obecnie prawie nie ma korków na Toruńskiej rano do metra, przez co 132 musi się wlec bo ma rozkład na korki. Gdyby jechał te 4 minuty krócej, różnica między 527 a 132 stałaby się jeszcze bardziej zauważalna. 527 jadące na około nie ma szans ze 132 jeśli chodzi o czas przejazdu. Tylko rzadko jeździ... (nie licząc wspaniałej częstotliwości co 10 przed 7)
To ja proponuję skasować 132, 527 przez Grota, a 120 zwiekszyć częstotliwość kursowania.
![:dance: :dance:](./images/smilies/eusa_dance.gif)
marekb