Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
i jak te vanhoole sie wewnatrz prezentuja?
btw, na stronie napisano, ze 'niektore udogodnienia moga nie byc zawsze dostepne" wiec z gwarancji jakosci uslug nici.
btw, na stronie napisano, ze 'niektore udogodnienia moga nie byc zawsze dostepne" wiec z gwarancji jakosci uslug nici.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dosyć wygodne fotele, rozkładane i rozsuwane - to najważniejsze. Super miejsca z widokiem przez przednią szybę.Glonojad pisze:i jak te vanhoole sie wewnatrz prezentuja?
Na minus - brak zasłon czy rolet, tylko dwa kosze na śmieci (które SZALENIE trudno znaleźć).
To tylko taki dupochron - muszą to napisać. Na Facebooku w dyskusji zapewniali, że to ostateczna ostateczność, że Van Hooli na dzień dzisiejszy bez problemu wystarczy, więc naprawdę musiałoby być bardzo źle, by zmuszeni byli do wypożyczania czego innego. Zapewnili też, że jeśli do takiej sytuacji dojdzie, autobus i tak będzie "komfortowy"Glonojad pisze:btw, na stronie napisano, ze 'niektore udogodnienia moga nie byc zawsze dostepne" wiec z gwarancji jakosci uslug nici.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
noidea
- R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Czy gdziekolwiek napisałem o przepisie?R-9 Chełmska pisze:A jaki przepis im nakazuje coś takiego pisać?To tylko taki dupochron - muszą to napisać
Chodzi o wizerunek - lojalnie uprzedzają, że czasem zdarzają się sytuacje awaryjne. Niestety, w naszym kraju ludzie rzadko kiedy to rozumieją, więc trzeba o takich rzeczach przypominać.
noidea
- R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
A widzisz - lepszym zagraniem wizerunkowym byłby zwrot kosztów za bilet w przypadku braku zapowiadanych udogodnień. A tak to zwolnili się od odpowiedzialności. Nieładna zagrywka i tyle. Im więcej takich furtrek, tym gorzej dla ich wizerunku...Adam G. pisze: Chodzi o wizerunek - lojalnie uprzedzają, że czasem zdarzają się sytuacje awaryjne. Niestety, w naszym kraju ludzie rzadko kiedy to rozumieją, więc trzeba o takich rzeczach przypominać.
Napisałeś, że "muszą" to napisać. A wcale nie muszą. Zmusić ich do tego mogą jedynie przepisy prawa.Czy gdziekolwiek napisałem o przepisie?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Lub nie zapowiadanie udogodnień w ogóle, jak to ma w zwyczaju niemal 100% polskich PKSów (z wyjątkiem dla PKS Express, które jednak również nie oddaje ani grosza gdy nie uda się owych udogodnień zapewnić)R-9 Chełmska pisze:A widzisz - lepszym zagraniem wizerunkowym byłby zwrot kosztów za bilet w przypadku braku zapowiadanych udogodnień.Adam G. pisze:Chodzi o wizerunek - lojalnie uprzedzają, że czasem zdarzają się sytuacje awaryjne. Niestety, w naszym kraju ludzie rzadko kiedy to rozumieją, więc trzeba o takich rzeczach przypominać.
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
noidea
- R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Ale w sumie to jest dobry pomysł... Podsunę w PKS propozycję, byśmy reklamowali darmowy posiłek, wifi, długonogie stewardessy, fotele z masażem i malutki dopisek: "niektore udogodnienia moga nie byc zawsze dostepne"
Nigdy to też "nie zawsze"![:D](./images/smilies/mg.gif)
ergo: Polskibus się kompromituje pisząc coś takiego. Albo gwarantuje te wygody, albo nie gwarantuje.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Nigdy to też "nie zawsze"
![:D](./images/smilies/mg.gif)
ergo: Polskibus się kompromituje pisząc coś takiego. Albo gwarantuje te wygody, albo nie gwarantuje.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Jak na razie, jedyną osobą która się kompromituje, jesteś Ty. Dowodzi tego pierwsze zdanie postu z 0:47.R-9 Chełmska pisze:Ale w sumie to jest dobry pomysł... Podsunę w PKS propozycję, byśmy reklamowali darmowy posiłek, wifi, długonogie stewardessy, fotele z masażem i malutki dopisek: "niektore udogodnienia moga nie byc zawsze dostepne"![]()
Nigdy to też "nie zawsze"
ergo: Polskibus się kompromituje pisząc coś takiego. Albo gwarantuje te wygody, albo nie gwarantuje.
Aktualnie mogę się z Tobą założyć o to, że sytuacje w których PolskiBus podstawi coś innego niż Van Hoola, będą ekstremalnie rzadkie.
Podkreślam - zaznaczenie, że udogodnienia nie zawsze będą dostępne, jest w naszym społeczeństwie konieczne dla utrzymania względnie dobrego wizerunku w razie sytuacji awaryjnej.
Nam, Polakom, przecież SIĘ NALEŻY, bo płacimy! Nieważne, że 2 złote, nieważne, że sytuacja awaryjna. Po prostu się należy, a jeśli tego nie ma, to huzia z szabelką.
noidea
- R-9 Chełmska
- Posty: 7774
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Hmm, to nie jest usługa darmowa. Jest finansowana z moich, ciężko zarobionych, pieniędzy. Nieważne, czy to 2, czy 200 złotych. Skoro przedsiębiorca oferuje mi dobrze wykonaną usługę, to tego mam się spodziewać i tego od oferującego będę wymagał, bo powierzam mu MOJE pieniądze i oczekuję w zamian tego, za co zapłaciłem, czyli co sprzedający oferował przed zawarciem umowy. I nie jest ważne, czy zapłaciłem 2, 20, czy 80 złotych.Adam G. pisze:Nam, Polakom, przecież SIĘ NALEŻY, bo płacimy! Nieważne, że 2 złote, nieważne, że sytuacja awaryjna. Po prostu się należy, a jeśli tego nie ma, to huzia z szabelką
I owszem - ekstremalne sytuacje się zdarzają. Jednak ten przewoźnik mocno ograniczył odpowiedzialność. Co innego jakby postawili sprawę: "Nie możemy wam nic zagwarantować, poza tym, że dostaniecie się z punktu A do punktu B, ale za to pojedziecie bardzo tanio" - wtedy by było przejrzyście. A tak to polskibus nieładnie kombinuje.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Jeszcze nie zaczęli regularnie kursować, a Ty już wiesz, że nieładnie kombinują?
A może to oni wprowadzą właśnie nową jakość i za takim stwierdzeniem "niektóre udogodnienia mogą nie być zawsze dostępne" będzie się kryło właśnie to. To, co napisali. Że w 95% będą dostępne, a w 5%. Więc może po prostu poczekajmy.
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Nie rozumiem, jakbys byl managerem w jakies komercyjnej firmie nie chcialbys sie zabezpieczyc przed reklamacjami i skargami? Jak niska cena jest w stanie zrekompensowac Ci to, ze czasem moze nie podjechac Van Hool?R-9 Chełmska pisze:Hmm, to nie jest usługa darmowa. Jest finansowana z moich, ciężko zarobionych, pieniędzy. Nieważne, czy to 2, czy 200 złotych. Skoro przedsiębiorca oferuje mi dobrze wykonaną usługę, to tego mam się spodziewać i tego od oferującego będę wymagał, bo powierzam mu MOJE pieniądze i oczekuję w zamian tego, za co zapłaciłem, czyli co sprzedający oferował przed zawarciem umowy. I nie jest ważne, czy zapłaciłem 2, 20, czy 80 złotych.Adam G. pisze:Nam, Polakom, przecież SIĘ NALEŻY, bo płacimy! Nieważne, że 2 złote, nieważne, że sytuacja awaryjna. Po prostu się należy, a jeśli tego nie ma, to huzia z szabelką
I owszem - ekstremalne sytuacje się zdarzają. Jednak ten przewoźnik mocno ograniczył odpowiedzialność. Co innego jakby postawili sprawę: "Nie możemy wam nic zagwarantować, poza tym, że dostaniecie się z punktu A do punktu B, ale za to pojedziecie bardzo tanio" - wtedy by było przejrzyście. A tak to polskibus nieładnie kombinuje.