Planowe zmiany tymczasowe w funkcjonowaniu metra

Moderator: JacekM

Walas
Posty: 17249
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 22 lut 2010, 8:05

Wczoraj na Marymoncie jak na LCD była 1 minuta do wjazdu pociągu w kier. Politechniki to leciał komunikat z IVONY ogłaszał go jakiś facet.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
8917
Posty: 1279
Rejestracja: 19 mar 2007, 19:48
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Post autor: 8917 » 22 lut 2010, 10:36

MeWa pisze:W metrze nie ma żeńskich syntezatorów, zresztą chyba nie bardzo sobie zdajesz sprawę jak brzmią syntezatory. Tak więc, co stwierdzam, bo tam też byłem, komunikat o tej samej treści nadawany był przez dyżurną - początek był ucinany (w różnych miejscach), bo za wcześnie zaczynała mówić. Dyżurna z puszki nadawała jedynie komunikat o pociągu niezabierającym pasażerów (ale też nie z syntezatora, tyle że Ksawerego Jasieńskiego).
Ok, nie zaprzeczam, że akurat w tym momencie na A-11 komunikaty nadawała dyżurna. Jednak mam pewne wątpliwości, czy w metrze są tylko męskie syntezatory. :-k Jak już pisałem kilka postów wcześniej:
Ja, kilka postów wcześniej pisze:Chociaż wydaję mi się, że na Politechnice słyszałem ich dwie wersje. Jedna była w miarę poprawna, ale druga to tragedia.
Obie wersje były czytane na A-11 i obie ewidentnie przez głos żeński. (Skąd ta druga wersja? Czy w takim razie były dwie dyżurne, jedna z nich miała problemy z dykcją? 8-( Dla ścisłości obie były nadawane np. na przemian.) Pierwsza była w miarę poprawna - najprawdopodobniej akurat tą czytała dyżurna, ale druga już nie - brzmiała zupełnie inaczej, niektóre części wyrazów wymawiane były raz szybko, raz wolno. Polskie znaki czytane były w charakterystyczny dla syntezatorów sposób, do tego głos był jakiś dziwny, zatrzymania głosu również były robione w sposób, który możemy usłyszeć np. na ivona.com. Jednak mam pytanie, czy w trakcie Twojego wczorajszego pobytu na Politechnice ok. 17:00 słyszałeś komunikat z syntezatora? Ja przyznaję, że akurat tamte nie miały cech charakterystycznych dla ivony, więc zapewne czytała je dyżurna, ale nie te miałem na myśli. Chodziło mi o tą drugą wersję, której niestety wczoraj o tej porze nie było, a opisałem ją wcześniej. :-k
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 22 lut 2010, 18:59

Wczoraj na A-11 bylem kilkakrotnie, także wcześniej, komunikaty były nadawane przez dyżurną. Powtarzam - nie przez żaden syntezator, dyżurna ich nie stosowała.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 cze 2011, 14:19

Pierwsze utrudnienia rozpoczynają się na stacji Świętokrzyska w dn. 28 czerwca br.
  • A-1 Kabaty
    - stacja zamknięta w weekend 2-3 lipca br. Pociągi nie będą kursować na odcinku Kabaty – Stokłosy.

    A-2 Natolin
    - stacja zamknięta w weekend 2-3 lipca br. Pociągi nie będą kursować na odcinku Kabaty – Stokłosy.

    A-3 Imielin
    - stacja zamknięta w weekend 2-3 lipca br. Pociągi nie będą kursować na odcinku Kabaty – Stokłosy.
    - wydłużona przerwa nocna w dniach 5-6 lipca br. Od godz. 23.00 pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-4 Stokłosy
    - w weekend 2-3 lipca br. stacja Stokłosy będzie stacją końcową dla pociągów jadących w kierunku Kabat
    - stacja zamknięta w weekend 9-10 lipca br. Pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-5 Ursynów
    - stacja zamknięta w weekend 16-17 lipca br. Pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-6 Służew
    - stacja zamknięta w weekend 9-10 lipca br. Pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-7 Wilanowska
    - stacja zamknięta w weekend 30-31 lipca br. Pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-8 Wierzbno
    - stacja zamknięta w weekend 6-7 sierpnia br. Pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-9 Racławicka
    - stacja zamknięta w weekend 13-14 sierpnia br. Pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-10 Pole Mokotowskie
    - stacja zamknięta w weekend 6-7 sierpnia br. Pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-11 Politechnika
    - stacja zamknięta w weekend 27-28 sierpnia br. Pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-13 Centrum
    - wydłużona przerwa nocna w dniach 2-3 sierpnia br. Od godz. 23.00 pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-14 Świętokrzyska
    - wydłużona przerwa nocna w dniach 28-29 czerwca br. Od godz. 23.00 pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-15 Ratusz
    - stacja zamknięta od soboty 13 sierpnia do poniedziałki 15 sierpnia br. włącznie (długi weekend). Pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-17 Dworzec Gdański
    - wydłużona przerwa nocna w dniach 13-14 lipca br. Od godz. 23.00 pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-18 Plac Wilsona
    - wydłużona przerwa nocna w dniach 19-20 lipca br. Od godz. 23.00 pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-19 Marymont
    - wydłużona przerwa nocna w dniach 27-28 lipca br. Od godz. 23.00 pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-20 Słodowiec
    - wydłużona przerwa nocna w dniach 23-24 sierpnia br. Od godz. 23.00 pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-21 Stare Bielany
    - wydłużona przerwa nocna w dniach 23-24 sierpnia br. Od godz. 23.00 pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.

    A-22 Wawrzyszew
    - wydłużona przerwa nocna w dniach 17-18 sierpnia br. Od godz. 23.00 pociągi będą przejeżdżać przez stację bez zatrzymania.
    - w dniach 29-30 sierpnia br. po godz. 23.00 stacja Wawrzyszew będzie stacją końcową dla pociągów jadących w kierunku Młocin.

    A-23 Młociny
    - wydłużona przerwa nocna w dniach 29-30 sierpnia br. Od godz. 23.00 pociągi będą kursować z pasażerami na trasie Kabaty – Wawrzyszew
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5116
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 03 cze 2011, 16:08

Co dokładnie będą robić na tych zamkniętych stacjach?
Obrazek

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 cze 2011, 16:15

Instalować guzki (oznakowania dotykowe). Do tego na odcinku Kabaty - Stokłosy modernizowany będzie system sterowania ruchem.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Andrzej162
Posty: 2
Rejestracja: 30 cze 2011, 16:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Andrzej162 » 30 cze 2011, 17:09

Zamknięcie stacji METRO IMIELIN

od 05.07.2011 (wtorek) od godz. 23:00 do 07.07.2011 (czwartek) do godz. 04:00

W związku z modernizacją peronu w dniach:

od 05.07.br. od godz. 23.00 do 06.07.br. godz. 4.00
od 06.07br. od godz. 23.00 do 07.07.br. godz. 4.00

stacja IMIELIN będzie zamknięta dla pasażerów.

W tym czasie na w/w stacji pociągi nie będą się zatrzymywać.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 lip 2011, 14:10

Stacja Imielin nie będze wyłączana z ruchu pasażerskiego. Dzisiaj i jutro stacja będzie normalnie obsługiwana do końca kursowania pociągów metra.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 sie 2011, 11:26

Tu chyba pasuje najbardziej. :razz:
ZTM pisze:Zamknięcie stacji metra RACŁAWICKA, RATUSZ ARSENAŁ oraz STARE BIELANY
od 13.08.2011 (sobota) do 15.08.2011 (poniedziałek)

W związku z kolejnym etapem modernizacji peronów na stacjach metra w zostają wprowadzone następujące zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej:

1) Zamknięcie stacji metra RACŁAWICKA

W okresie od 13.08.2011 r. od początku kursowania linii dziennych do 14.08.2011 r. do końca kursowania linii dziennych stacja metra RACŁAWICKA zostaje zamknięta dla pasażerów. W podanym okresie pociągi metra będą przejeżdżać przez te stacje bez zatrzymania.

W związku z powyższym uruchomiona zostaje zastępcza linia autobusowa Z-4 kursująca na trasie:

METRO WILANOWSKA - al. Wilanowska - al. Niepodległości - METRO POLE MOKOTOWSKIE - zawrotka na skrzyżowaniu al. Niepodległości/Stefana Batorego - al. Niepodległości - METRO POLE MOKOTOWSKIE - al. Niepodległości - METRO WILANOWSKA;
2) Zamknięcie stacji metra RATUSZ ARSENAŁ

W okresie od 13.08.2011 r. od początku kursowania linii dziennych do 15.08.2011 r. do końca kursowania linii dziennych stacja metra RATUSZ ARSENAŁ zostaje zamknięta dla pasażerów. W podanym okresie pociągi metra będą przejeżdżać przez te stacje bez zatrzymania.

W związku z powyższym uruchomiona zostaje zastępcza linia autobusowa Z-3 kursująca na trasie:

PL. WILSONA - Mickiewicza - Andersa - PL. BANKOWY - Marszałkowska - zawrotka przed ul. Królewską - Marszałkowska - PL. BANKOWY - Andersa - Mickiewicza - PL. WILSONA;
Na trasie linii 520 uruchomione zostają dodatkowe przystanki

METRO ŚWIĘTOKRZYSKA 01 i 02, obowiązujące jako stałe.
3) Zamknięcie stacji metra STARE BIELANY


W okresie od 15.08.2011 r. od początku kursowania linii dziennych do 15.08.2011 r. do końca kursowania linii dziennych stacja metra STARE BIELANY zostaje zamknięta dla pasażerów. W podanym okresie pociągi metra będą przejeżdżać przez te stacje bez zatrzymania.

W związku z powyższym uruchomiona zostaje zastępcza linia autobusowa Z-5 kursująca na trasie:

METRO MARYMONT - Włościańska - Słowackiego - Żeromskiego - Kasprowicza - zawrotka na skrzyżowaniu Kasprowicza/al. Zjednoczenia - METRO STARE BIELANY - Kasprowicza - Żeromskiego - Słowackiego - Włościańska - METRO MARYMONT;

Postanowienia taryfowe

W pojazdach linii Z-3, Z-4 oraz Z-5 obowiązuje taryfa ZTM.

W przypadku korzystania z przejazdu łączonego (metro + komunikacja zastępcza):

bilet jednorazowy skasowany w jednym z pojazdów tych linii zachowuje ważność
w drugim, jak również w pojazdach linii, których trasa pokrywa się z trasą linii zastępczych;
bilet 30-dniowy imienny ważny na linię metra, zachowuje ważność w pojazdach linii zastępczych Z-3, Z-4 oraz Z-5 oraz w pojazdach linii, których trasa pokrywa się z trasą linii zastępczych.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5417
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 sie 2011, 8:36

Hmm... A nie można by było odgradzać połowy stacji (wzdłuż) i nanosić guziki tylko po jednej stronie jednorazowo? Obyłoby się bez zetek, po prostu trzeba by było przejechać metrem stację dalej niż się chce wysiąść i potem wrócić metrem w przeciwnym kierunku.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 11 sie 2011, 14:09

TGM pisze:Hmm... A nie można by było odgradzać połowy stacji (wzdłuż) i nanosić guziki tylko po jednej stronie jednorazowo? Obyłoby się bez zetek, po prostu trzeba by było przejechać metrem stację dalej niż się chce wysiąść i potem wrócić metrem w przeciwnym kierunku.
nie - wbrew wszelkim przepisom bezpieczeńśtwa. Ten rodzaj prac to przede wszystkim ogromny hałas, pył, kurz, opary toksyczne
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5417
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 sie 2011, 15:18

Ci panowie na zdjęciach jakoś nie mają masek. Uszu też chyba nie chronią. A hałas od borowania w takim miejscu faktycznie musi być nieziemski.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 11 sie 2011, 15:33

Uszu nie chronią, bo muszą usłyszeć ostrzeżenie o pociągu i ewentualne komunikaty o ewakuacji. Nie zmienia to faktu, że nie są to bezpieczne warunki, w których można obsługiwać podróżnych.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 sie 2011, 15:05

A ten montaż guzków to się odbywa tylko przez 1 ekipę? :-k Bo dziś na stacji Racławicka robota szła pełną parą, a na Ratuszu-Arsenał ani jednej żywej duszy, chyba wogóle nie ruszona.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 sie 2011, 17:57

przez jedną firmę i kilkudziesięciu pracowników. Na Ratuszu mają więcej czasu i mniej pracy na peronach (nie trzeba wykuwać linii ostrzegawczej), dużo jest za to różnych wyjść i przejść, więc tam mogą trwać prace.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ