[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 sie 2011, 11:28

piotram pisze:
Glonojad pisze: Ostatnią rzeczą, której bym chciał, jest uchronienie ich od kasacji.
Jak sfinansujesz, to se kasuj. Ja nie mam ochoty na kolejną podwyżkę :P
A ja nie mam ochoty jeździć szrotem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 04 sie 2011, 11:36

Glonojad pisze: A ja nie mam ochoty jeździć szrotem.
Mowa była o "dobrej modernizacji", jak rocznik przeszkadza to możesz kupić sobie Lexusa.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 04 sie 2011, 11:44

piotram pisze:Nie, i jedna i druga ma uchylne. Z tym że w 105 się właśnie wymienia na przesuwne, w 116 nie, ale też można to bez większego problemu zrobić.
Rzeczywiście, teraz doczytałem. Poprzednim razem zerknąłem tylko na zdjęcie 1411, który ma przesuwne okna.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 sie 2011, 12:02

piotram pisze:
Glonojad pisze: A ja nie mam ochoty jeździć szrotem.
Mowa była o "dobrej modernizacji", jak rocznik przeszkadza to możesz kupić sobie Lexusa.
Dobra modernizacja tego szmelcu oznacza konieczność budowy pudła od nowa, wstawienia przegubów, sekcji niskiej, klimatyzacji, napędu asynchronicznego czyli de facto kupienia Moderusa Bety albo Protrama 205WrAs. Więc zamiast udawać, że robimy "modernizację", jak Szczecin czy Poznań, kupmy po prostu nowe wagony niskowejściowe za 40% ceny nowego niskacza, jeśli nas nie stać na zakup tychże.

Wszystko inne to jest pudrowanie trupów, które podstawowego feleru - niedostępności pojazdu dla coraz większej grupy użytkowników - nie zapudrują.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 04 sie 2011, 12:14

Ależ może tak być, tylko obawiam się że megalomania naszych władz nie pozwoli na to. Zwykłe remonty może można jakos "zamaskować" pod pozorem bieżącej działalności.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 sie 2011, 13:27

Czy ja wiem? To chyba zależy jak się sprzeda.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Ferest
Posty: 43
Rejestracja: 28 lip 2010, 10:22
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: Ferest » 04 sie 2011, 18:13

Glonojad pisze:Przepraszam bardzo, a czy wymiana foteli (NGIII), oświetlenia (NGII i III), okienek uchylnych na przesuwne, sklejki na laminaty, instalacja przycisków otwierania drzwi przez pasażera to nie są działania na rzecz poprawy komfortu pasażera? O dostawie 186 swingów (i wcześniejszej 15 tramicusów, kursujących wyłącznie do pętli Okęcie z której korzysta m.in. Raszyn :P ) nie wspominając?
Panie Glonojadzie, ja pamiętam i o tym. Spróbuj wejść do linii jerozolimskich na pl. Narutowicza -> Okęcie, a do 35 w tymże kierunku. W pierwszym albo będzie "Zdrowa ci, daj co łaska...", albo tłok. W tym drugim będziesz mógł jeszcze usiąść. Tylko problem w tym, że NZŚ bądź co bądź ma jeszcze mało Swingów. Większość to 105 wszelkiej maści. Dlatego cieszę się z tego powodu, że modernizują (w szczególności chcą dodać klimę).

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 04 sie 2011, 18:47

Cieszę się, że wreszcie pomyśleli o pasażerach :) Teraz człowiek się nie będzie dusił jadąc stopiątką :D Jeszcze żeby taką modernizacje zrobili tyrystorom i u-bootom... :dance:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 sie 2011, 10:00

Naprawdę się dusisz jadąc stopiątką z otwartymi oknami i klapami dachowymi?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 05 sie 2011, 11:00

Przy oknie jak smażyło słońce to tak.
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

robbo2k

Post autor: robbo2k » 12 sie 2011, 9:39


Ferest
Posty: 43
Rejestracja: 28 lip 2010, 10:22
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: Ferest » 12 sie 2011, 10:28

Fajne! Można pogratulować pomysłu.

Aligator
Posty: 927
Rejestracja: 17 wrz 2008, 9:34
Lokalizacja: Warsaw/Higashikurume

Post autor: Aligator » 12 sie 2011, 15:37

Wszystko inne to jest pudrowanie trupów, które podstawowego feleru - niedostępności pojazdu dla coraz większej grupy użytkowników - nie zapudrują.
Jeszcze napisz że to lawinowo rosnąca grupa...
Glonojadie nie baw się w populizm ;)

Jak dla mnie w 105 kach mogliby zmienić silniki na bardziej wydajne dodać system oddawania energii - nie pamiętam jak to się nazywa i spokojnie mogą jeździć.
"Spóźniony pociąg przyspieszony relacji xyz, przyjedzie z opóźnieniem ok. 25 minut. Opóźnienie może ulec powiększe... zmianie"

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 12 sie 2011, 16:24

Aligator pisze:Jeszcze napisz że to lawinowo rosnąca grupa...
Glonojadie nie baw się w populizm

Jak dla mnie w 105 kach mogliby zmienić silniki na bardziej wydajne dodać system oddawania energii - nie pamiętam jak to się nazywa i spokojnie mogą jeździć.
Polskie społeczeństwo się starzeje i to nie populizm to fakty. Poza tym już dawno ktoś zauważył, że w taborze niskopodłogowym wymiana pasażerska odbywa się szybciej. Aha - no i byłbym zapomniał - jak dla mnie nie mogą jeździć. I kto ma rację w tym sporze? :> Ale wiem, że będą jeździć i to jeszcze długo, więc nie ma sensu nad tym zbytnio się rozwodzić.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 12 sie 2011, 18:13

fraktal pisze:
Aligator pisze:Jeszcze napisz że to lawinowo rosnąca grupa...
Glonojadie nie baw się w populizm

Jak dla mnie w 105 kach mogliby zmienić silniki na bardziej wydajne dodać system oddawania energii - nie pamiętam jak to się nazywa i spokojnie mogą jeździć.
Aha - no i byłbym zapomniał - jak dla mnie nie mogą jeździć. I kto ma rację w tym sporze? :>
Dla mnie też nie mogą. A przynajmniej powinno się je wycofywać tak szybko, jak jest to możliwe. Bo wysoka podłoga jakoś mi się kłóci z XXI wiekiem i stolicą dużego, podobno rozwiniętego, kraju. Tak samo jak kłóci mi się z tym miejscem i czasem wysoka podłoga w autobusach.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ