A ja nie mam ochoty jeździć szrotem.piotram pisze:Jak sfinansujesz, to se kasuj. Ja nie mam ochoty na kolejną podwyżkęGlonojad pisze: Ostatnią rzeczą, której bym chciał, jest uchronienie ich od kasacji.
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dobra modernizacja tego szmelcu oznacza konieczność budowy pudła od nowa, wstawienia przegubów, sekcji niskiej, klimatyzacji, napędu asynchronicznego czyli de facto kupienia Moderusa Bety albo Protrama 205WrAs. Więc zamiast udawać, że robimy "modernizację", jak Szczecin czy Poznań, kupmy po prostu nowe wagony niskowejściowe za 40% ceny nowego niskacza, jeśli nas nie stać na zakup tychże.piotram pisze:Mowa była o "dobrej modernizacji", jak rocznik przeszkadza to możesz kupić sobie Lexusa.Glonojad pisze: A ja nie mam ochoty jeździć szrotem.
Wszystko inne to jest pudrowanie trupów, które podstawowego feleru - niedostępności pojazdu dla coraz większej grupy użytkowników - nie zapudrują.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czy ja wiem? To chyba zależy jak się sprzeda.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Panie Glonojadzie, ja pamiętam i o tym. Spróbuj wejść do linii jerozolimskich na pl. Narutowicza Okęcie, a do 35 w tymże kierunku. W pierwszym albo będzie "Zdrowa ci, daj co łaska...", albo tłok. W tym drugim będziesz mógł jeszcze usiąść. Tylko problem w tym, że NZŚ bądź co bądź ma jeszcze mało Swingów. Większość to 105 wszelkiej maści. Dlatego cieszę się z tego powodu, że modernizują (w szczególności chcą dodać klimę).Glonojad pisze:Przepraszam bardzo, a czy wymiana foteli (NGIII), oświetlenia (NGII i III), okienek uchylnych na przesuwne, sklejki na laminaty, instalacja przycisków otwierania drzwi przez pasażera to nie są działania na rzecz poprawy komfortu pasażera? O dostawie 186 swingów (i wcześniejszej 15 tramicusów, kursujących wyłącznie do pętli Okęcie z której korzysta m.in. Raszyn ) nie wspominając?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Naprawdę się dusisz jadąc stopiątką z otwartymi oknami i klapami dachowymi?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jeszcze napisz że to lawinowo rosnąca grupa...Wszystko inne to jest pudrowanie trupów, które podstawowego feleru - niedostępności pojazdu dla coraz większej grupy użytkowników - nie zapudrują.
Glonojadie nie baw się w populizm
Jak dla mnie w 105 kach mogliby zmienić silniki na bardziej wydajne dodać system oddawania energii - nie pamiętam jak to się nazywa i spokojnie mogą jeździć.
"Spóźniony pociąg przyspieszony relacji xyz, przyjedzie z opóźnieniem ok. 25 minut. Opóźnienie może ulec powiększe... zmianie"
Polskie społeczeństwo się starzeje i to nie populizm to fakty. Poza tym już dawno ktoś zauważył, że w taborze niskopodłogowym wymiana pasażerska odbywa się szybciej. Aha - no i byłbym zapomniał - jak dla mnie nie mogą jeździć. I kto ma rację w tym sporze? Ale wiem, że będą jeździć i to jeszcze długo, więc nie ma sensu nad tym zbytnio się rozwodzić.Aligator pisze:Jeszcze napisz że to lawinowo rosnąca grupa...
Glonojadie nie baw się w populizm
Jak dla mnie w 105 kach mogliby zmienić silniki na bardziej wydajne dodać system oddawania energii - nie pamiętam jak to się nazywa i spokojnie mogą jeździć.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Dla mnie też nie mogą. A przynajmniej powinno się je wycofywać tak szybko, jak jest to możliwe. Bo wysoka podłoga jakoś mi się kłóci z XXI wiekiem i stolicą dużego, podobno rozwiniętego, kraju. Tak samo jak kłóci mi się z tym miejscem i czasem wysoka podłoga w autobusach.fraktal pisze:Aha - no i byłbym zapomniał - jak dla mnie nie mogą jeździć. I kto ma rację w tym sporze?Aligator pisze:Jeszcze napisz że to lawinowo rosnąca grupa...
Glonojadie nie baw się w populizm
Jak dla mnie w 105 kach mogliby zmienić silniki na bardziej wydajne dodać system oddawania energii - nie pamiętam jak to się nazywa i spokojnie mogą jeździć.