Moderator: Wiliam
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36669
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 01 wrz 2011, 18:58
Paweł_K pisze:jak kończyło migać zielone dla pieszych, to poprzeczny ciąg samochodów miał już czerwone+żółte i równo z czerwonym dla pieszych było zielone dla samochodów. Czas ewakuacji - 0
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A to zależy - od tego, czy migające zielone jest tam dopuszczające, czy nie. Jeśli to drugie, to czas ewakuacji liczyłby się od początku migania
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Domino2001
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Post
autor: Domino2001 » 02 wrz 2011, 9:10
Wg Waszych informacji, która ulica ma więcej zielonego na Rondzie Jazdy Polskiej?
Waryńskiego czy Armii Ludowej? Jak powinno być?
Od 1.09 odprowadzam córkę do pobliskiego przedszkola i zacząłem korzystać z przejść dla pieszych. Przydałoby się wydłużenie o 10-15 s zielonego dla pieszych w poprzek Waryńskiego od strony pn-wsch. Bo teraz to trzeba chodzić na etapy.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36669
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 02 wrz 2011, 9:19
Waryńskiego. Główny potok na Armii Ludowej idzie dołem.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 02 wrz 2011, 9:22
Jest przejście podziemne, więc należy się cieszyć, że przejście górą w ogóle jest. Natomiast pole do popisu dla wyregulowania świateł też jest.
-
Domino2001
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Post
autor: Domino2001 » 02 wrz 2011, 9:26
Mam na myśli przejście spod Riviery na przyst. autobusowy w kierunku Dw. Zachodniego. Dłużej zejdzie się po schodach niż przejście górą. Ot taka wygoda.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
-
Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5310
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
-
Kontakt:
Post
autor: Paweł_K » 02 wrz 2011, 12:27
pawcio pisze:Paweł_K pisze:Popołudniami korek od strony Mostu Poniatowskiego nie dziwi, ale zator od Okrzei albo nawet od Ratuszowej w stronę Mostu Świętokrzyskiego to nowość.
To chyba nie to, bo ostatni jeździło się tam całkiem przyjemnie. Ja bym jednak większą winę za taki stan rzeczy zrzucał na dość drastyczne zwężenie (tylko dwa pasy) na Targowej przy przejeździe przez tory tramwajowe przy Al. Zielenieckiej.
Też zgoda. Nota bene, w tych okolicach lepiej już nie będzie, zwłaszcza po zamknięciu Wileńskiego...
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
-
Łukasz
- Posty: 10695
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 02 wrz 2011, 19:39
Paweł_K pisze:pawcio pisze:To chyba nie to, bo ostatni jeździło się tam całkiem przyjemnie. Ja bym jednak większą winę za taki stan rzeczy zrzucał na dość drastyczne zwężenie (tylko dwa pasy) na Targowej przy przejeździe przez tory tramwajowe przy Al. Zielenieckiej.
Też zgoda. Nota bene, w tych okolicach lepiej już nie będzie, zwłaszcza po zamknięciu Wileńskiego...
Korki zaczęły bywać zanim jeszcze zamknięto tak drastycznie Zieleniecką i są faktycznie związane zarówno ze zmianą układu świateł, jak i zabraniem jednego pasa (były 3 na wprost, jeden się kończył, ale dla płynności ruchu ma to kluczowe znaczenie, w dodatku pojawiła się faza w lewo także w tym kierunku - ten skręt był zabroniony do tej pory). Nie wiem w sumie jednak czy nie są bardziej związane z zamknięciem Świętokrzyskiej - stamtąd nie ma teraz po prostu gdzie jechać.
A mam pytanie dotyczące przeciwnego kierunku: czy światło do skrętu w lewo musi zapalać się aż sekundę przed tym dla głównego potoku?
ŁK
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 03 wrz 2011, 1:16
Nie miałem zielonego pojęcia, że światła na Nowym Zjeździe mogą być aż takie dłuuuugie i można na spokojnie wydostać się na Wisłostradę. To chyba tylko w szczycie jest tak ustawione, bo po 19 już były krótkie światła...
-
Jarek
- Posty: 2962
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Jarek » 03 wrz 2011, 11:21
Tam masz system adaptacyjny. Może po prostu dobrze działał?
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
Majusi
- Posty: 605
- Rejestracja: 08 lip 2008, 18:23
- Lokalizacja: Zielona Białołęka
Post
autor: Majusi » 03 wrz 2011, 12:45
Jarek pisze:Tam masz system adaptacyjny. Może po prostu dobrze działał?
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nowy Zjazd to Siemens i ma ograniczenia - to nie jest taka w pełni akomodacja.
-
Jarek
- Posty: 2962
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Jarek » 03 wrz 2011, 20:11
To Motion, prawda? Myślę, że nic dziwnego, że adaptuje się do wahań ruchu.
Chociaż z drugiej strony cholera wie, co tam w środku siedzi. Może jakaś usztywniona akomodacja i nic więcej.
-
Łukasz
- Posty: 10695
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 04 wrz 2011, 12:04
Ile taka akomodacja trwa? Ona rozpoznaje dni świąteczne? Bo w niedziele tam często nie dawało się przejechać.
ŁK
-
Majusi
- Posty: 605
- Rejestracja: 08 lip 2008, 18:23
- Lokalizacja: Zielona Białołęka
Post
autor: Majusi » 04 wrz 2011, 20:46
Po układzie detektorów to wyglada mi na preselekcje programów w pewnym ograniczonym zakresie akomodowanych. Typowy system z selekcją programów. Przynajmniej na Al.J.
Nie jest to system generacyjny.
-
Paweł D.
- Posty: 5329
- Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paweł D. » 06 wrz 2011, 21:15
alojz pisze:Zmiana na Okopową jest o tyle dziwna, że przy Feminie jest wydzielona faza do skrętu.
Pewien jesteś, że od strony Wisły jest wydzielona faza do skrętu w prawo dla tramwajów?
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 06 wrz 2011, 21:16
Tramwaj jadący od Bankowego nie ma wydzielonej fazy do skrętu. Znaczy faza jest (ta sama, w której 527 skręca z JP2 w lewo), tylko sygnalizator, który miałby zezwolić na jazdę tramwaju w prawo, jest zasłonięty czarną folią.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień