Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

Moderator: JacekM

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 04 wrz 2011, 18:27

zofey pisze:"Tu staje zawsze"
:-k
zależy... co? gdzie? i kiedy?

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 04 wrz 2011, 18:33

Jakaś część pociągu. Początek, środek lub koniec, ale zawsze jakaś.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 04 wrz 2011, 19:11

Jednak system z Berlina bardziej mi odpowiada: koniec/poczatek krótkiego pociągu... I oznaczenie na wyświetlaczach... A jak nie mamy wyświetlaczy (jeszcze długo), to oznaczenie w rozkładach.
Wiadomo, że planowo część pociągów jeździ w zestawieniu 1xEN57/EN71 więc od razu można je oznaczyć jako "krótki". Pozostałe (czy to 2xEN71, 75.. czy 3x57) będą długie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26931
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 wrz 2011, 19:26

To jest praktykowane w wielu miastach, ale często nawet tam, gdzie są wyświetlacze, pojazd krótki zatrzymuje się w środku peronu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 07 wrz 2011, 9:01

moonwalker pisze:Na p.o. Warszawa Powiśle pojawiły się ostatnio wskaźniki W32.
Na Ochocie również.
I Nobla można dać temu, kto zarządził wstawienie wskaźnika "100" dokładnie w połowie pomiędzy zejściem wschodnim a środkowym...
Człowiek ten na pewno tam nigdy z pociągu nie korzystał. Jakby korzystał to by wiedział, że większość ludzi idzie z Ochoty wejściem środkowym i to tam powinno być czoło pociągu 100-metrowego, a nie 50 metrów dalej w kierunku śródmieścia ](*,)

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 07 wrz 2011, 9:33

A na Śródmieściu większość ludzi z pociągów ze wschodu na zachód ma spacer przez cały peron. Będzie coś z tym zrobione?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 07 wrz 2011, 9:39

zofey pisze:A na Śródmieściu większość ludzi z pociągów ze wschodu na zachód ma spacer przez cały peron. Będzie coś z tym zrobione?
Zamontują ruchomy chodnik , cobyś za bardzo sobie nóżek nie nadwyrężył :D
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 07 wrz 2011, 10:24

ze wschodu na zachód to można się przesiąść na Wschodnim...

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 07 wrz 2011, 10:51

Raczej Zofeyowi chodziło o to że jak wsiądzie na początku składu to na Śródmieściu musi drałować cały perony żeby wyjść przy Centrum.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 07 wrz 2011, 11:45

Chyba to jest w ostatnio poruszanym temacie. Ja akurat nieraz idę w stronę Centralnego, ale razem ze mną garstka ludzi. 90%+ wali przez cały peron do metra. Tam powinien być właśnie ten znak 100.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 07 wrz 2011, 15:58

No i tam na początku byłyby jaja... Wyobrażam sobie te tłumy gnające z początku do środka peronów :)
Ale na Ochocie dali ciała i tyle.

kajo
Posty: 2819
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 07 wrz 2011, 17:44

przewoz pisze:No i tam na początku byłyby jaja... Wyobrażam sobie te tłumy gnające z początku do środka peronów :)
Ale na Ochocie dali ciała i tyle.
Przecież te wskaźniki nie pokazują gdzie ma się zatrzymać jaki pociąg, tylko ilość metrów jakie przejechał pociąg wzdłuż peronu i jest znakiem orientacyjnym. na alejach też coś takiego jest i w stronę Radomia żaden pociąg nie zatrzymał się w połowie peronu.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

fe91
Posty: 28
Rejestracja: 17 sty 2011, 10:14

Post autor: fe91 » 07 wrz 2011, 19:28

Wskaźnik W 32 „Wskaźnik czoła pociągu" oznacza miejsce
zatrzymania czoła pociągu o długości określonej tym wskaźnikiem
Ie-1 z roku 2007.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 wrz 2011, 20:25

przewoz pisze:A na Wschodnim "remontują" również schody na perony. Jak tak samo wyremontują tunel, to ja dziękuję...
a co robią?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

metron

Post autor: metron » 13 wrz 2011, 23:42

Glonojad pisze:To jest praktykowane w wielu miastach, ale często nawet tam, gdzie są wyświetlacze, pojazd krótki zatrzymuje się w środku peronu.
Tyle że jest praktykowane nie u nas, jednego dnia krótki skład potrafi się zatrzymać na końcu peronu, następnego dnia zatrzymuje się na początku lub też potrafi się zatrzymać na środku. Wszystko zależy od widzimisię maszynisty i powoduje jedynie chaotyczne biegi pasażerów za pociągiem

ODPOWIEDZ