Wyświetlacze

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 08 wrz 2011, 13:41

304 :arrow: Kąty Grodzkie zamiast Kąty Grodziskie ](*,) ](*,)
5280

Awatar użytkownika
Klawisz
Posty: 599
Rejestracja: 11 sie 2011, 15:37
Lokalizacja: Saska Kępa / R-3

Post autor: Klawisz » 08 wrz 2011, 14:30

Dziś rano na 509 widziałem SU18 bez wyświetlacza z przodu. Zamiast tego tablica z linią. Z tyłu wyświetlacz działał normalnie. Niestety kompletnie zapomniałem jaki numer taborowy...
MotorMan :term:

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4922
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 08 wrz 2011, 14:32

Klawisz pisze:Dziś rano na 509 widziałem SU18 bez wyświetlacza z przodu. Zamiast tego tablica z linią. Z tyłu wyświetlacz działał normalnie. Niestety kompletnie zapomniałem jaki numer taborowy...
8432.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 wrz 2011, 21:13

W ostatni weekend nieczynne było skrzyżowanie Targowej z Kijowską, w związku z czym szereg linii wygnano na objazdy przez Brzeską lub Jagiellońską. Wszystkie multimedialne MANy były na tę okazję emo, czyli numer linii z kropką i brak jakiejkolwiek informacji o trasie przejazdu.
Nasuwa się pytanie: po jakę cholerę wydaliśmy szmal na tablice LCD, skoro ich obsługa nie jest w stanie wgrać na nie prostej informacji o objeździe? Nie mówię już o tym, żeby robić przystanki w koralach na żółto, ale można było chociaż umieścić jakiś krótki tekst w przeznaczonym do tego polu pod numerem linii. ](*,)

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 12 wrz 2011, 21:20

Paradoks polega na tym, że w tych nowoczesnych autobusach wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany jest trudniejsze niż w starych - w starych wieszało się kartkę, a dla nowych trzeba de facto przygotować nowe dane z odległościami przystanków itp. itd.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 12 wrz 2011, 21:23

Nie wiem, jak jest w MZA. Mobilisowy Macrosystem potrafi wypluć z siebie coś pod tytułem "Zmiana trasy". Knapik wtedy wypowiada formułkę o zmianie trasy, a na wyświetlaczu pojawia się numer linii, kraniec docelowy i komunikat "Uwaga! Zmiana trasy". Sterownik nie liczy metrów, więc po powrocie na trasę, na pierwszym przystanku trasy podstawowej, ustawia się ten przystanek, po czym Knapik czyta go na głos, a dalej działa normalnie, kończąc informowanie o zmianie trasy. I, co mnie zdziwiło najbardziej, bywa to nawet używane, w sobotę 175 z czymś takim widziałem na Bankowym.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 wrz 2011, 21:25

Dlatego napisałem, że wypadałoby przynajmniej na tym polu z prawej strony coś napisać, a korale zostawić tak, jak były. Po przejechaniu odcinka objazdowego, kierowca nareperowałby zagubionego Knapika na właściwy przystanek i takie 509 nie jeździłoby niczym widmo od Gocławia po Nowodwory.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 12 wrz 2011, 21:27

Pytanie, czy R&G tak potrafi.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

px33
Posty: 1593
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 12 wrz 2011, 21:39

To całe rozwiązanie i tak jest tworzone stricte pod wymagania Warszawy, więc mógłby gdyby ktoś chciał. I o ile w 3000/3100P mogłoby zabraknąć klawiszy, o tyle przecież 5000P ma dotykowy ekran, więc można tam zmieścić dowolne opcje.

Sam komunikat "Uwaga, początek zmiany trasy" można wgrać do gadaczek od razu i bez problemu (obsługa klawiszem '9')

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 12 wrz 2011, 21:40

Czyli R&G tego nie potrafi?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

px33
Posty: 1593
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 12 wrz 2011, 21:48

Standardowe 3000P/3100P na pewno nie. Jest wersja dla 3100P, która pyta przy ustawianiu brygady czy nr linii ma być w ramce/negatywie, ale na pewno nie pozwala na zmianę przebiegu/zawieszenie wykonania w trakcie realizacji kursu.

Olek007
Posty: 427
Rejestracja: 02 mar 2011, 18:51
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Olek007 » 13 wrz 2011, 20:34

Dlaczego Urbinetta z Mobilisu na niektórych wyświetlaczach, obok numeru linii, pokazują również strzałkę?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 13 wrz 2011, 20:34

Bo tak zostało ustawione w opcjach sterownika.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 13 wrz 2011, 20:38

Jaką znowu strzałkę ? Na wewnętrznych wyświetlaczach jest zawsze strzałka po numerze linii,do tego imieniny oraz data + godzina .
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 wrz 2011, 20:42

mobil one pisze:Jaką znowu strzałkę ? Na wewnętrznych wyświetlaczach jest zawsze strzałka po numerze linii,do tego imieniny oraz data + godzina .
Zewnętrznym. :roll:

ODPOWIEDZ