Ankieta dla linii 503

Moderator: Wiliam

Linia 503 powinna

1. pojechać trasą przez most Grota, wg koncepcji ZTM
22
25%
2. jeździć obecną trasą bez zmian (most Gdański)
29
33%
3. pojechać mostem Śląsko-Dąbrowskim
11
13%
4. pojechać inną trasą - jaką?
3
3%
5. nie interesuje mnie to - nie korzystam z tej linii na tym odcinku
23
26%
 
Liczba głosów: 88

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 14 wrz 2011, 15:41

fik pisze:
bepe pisze:185 od Reala trasą 195
Bardziej myślałem o REAL - trasa 185 do Polinezyjskiej albo Strzeleckiego - Ursynów Płd - trasa 195, ale to do dopracowania.
Dobre, ale słabe. Taka długa linia jeszcze dodatkowo do powykręcania?
Zrobić przystanek dla wysiadających na Anody dla kończącego trasę 179/209/210 i objeżdżającego Statoila.
(Pewnie jakieś inżyniery od przystanków się nie zgodzą - będzie przynajmniej na kogo zwalić).
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 14 wrz 2011, 15:56

chester pisze:Zrobić przystanek dla wysiadających na Anody dla kończącego trasę 179/209/210 i objeżdżającego Statoila.
Też słabe. I tak straci się czas na światłach Bartoka/Jastrzębowskiego i będzie trzeba biegać przez Statoila. I w międzyczasie zobaczyć odjeżdżające 195. To już pomysł ze 185 jest lepszy.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 14 wrz 2011, 16:25

tarantula01 pisze:Skierowanie ruchu samochodowego z mostu Ś-D na most Gdański nie wydłuży tego korka na moście Gdańskim bardziej niż obecnie (długość), jedynie wydłuży czas jego istnienia (pewnie do ok. 10-tej). [...] Jest jednak pewna szansa, że kierowcy widząc problemy z dojazdem do mostu Gdańskiego przesiądą się do komunikacji miejskiej lub po 2-3 dniach sprawdzania jak jedzie się mostem Gdańskim, przerzucą się na inne mosty i tym samym aż takiego fatalnego zakorkowania nie będzie przy moście Gdańskim.
Po pierwsze zmorą kierowców będą korki na dojazdach do Mostu Gdańskiego, a po drugie korek z okolic tego Mostu prędko nie zniknie, ze względu na brak dobrej alternatywy w dojeździe do kolejnego dostępnego - Mostu Świętokrzyskiego (albo zakorkowanym Wybrzeżem Helskim, albo oberkiem przez Starzyńskiego, Szwedzką, Wiosenną i Ząbkowską, które też pewnie utkną).
Załóżmy, że ZTM skierowałby 503 na most Ś-D.
Nie skierowałby, więc takie dywagacje i wodzenie palcem po mapie można sobie darować. Organizacja ruchu na skrzyżowaniu al. "Solidarności"/Jagiellońska nie przewiduje skrętu dla pojazdów kołowych w relacji północ - zachód i odwrotnie. W tym miejscu i tak będzie dużo wykonywanych relacji i do tego tramwaj zjeżdżający z ulicy, można rzec w poprzek skrzyżowania. A nawet jeśli Inżynier Ruchu zgodziłby się na dopuszczenie skrętu specjalnie dla 503 (co realnie jest niemożliwe), to przeprojektowanie planów organizacji ruchu opóźniłoby zamknięcie Pl. Wileńskiego o kolejne miesiące, czyli prawdopodobnie dopiero po zimie wprowadzono by założenia. Tak więc trzeci punkt możesz sobie już z góry odpuścić, bo nikt nie poświęci budowy II linii metra, żeby przeforsować bezsensowny pomysł z 503. Także od razu odpada problem przywrócenia poprzedniego kierunku ruchu na Kapucyńskiej O-)
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 14 wrz 2011, 19:50

Może i fik ma rację jakby:
195 + 503 = 195 po trasie 503
185 GWIAŻDZISTA - ... - al. rodowicza "anody" - jastrzębowskiego - bartoka - surowieckiego - romera - herbsta - al. ken - indiry gandhi - ... - URSYNÓW ZACH
210 DW. CENTRALNY - ... - herbsta - al. ken - ciszewskiego - roentgena - płaskowickiej - al. ken - belgradzka - lanciego - plaskowickiej - NATOLIN PŁN.
192 przez KEN jak dawniej

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 14 wrz 2011, 20:13

ZaciszaniN pisze:Po pierwsze zmorą kierowców będą korki na dojazdach do Mostu Gdańskiego, a po drugie korek z okolic tego Mostu prędko nie zniknie,...
Myślę, że ten korek po kilku dniach funkcjonowania mostu Gdańskiego dla samochodów dosyć szybko zmaleje - nie przypuszczam, aby kierowcy byli aż takimi masochistami.
ZaciszaniN pisze:
tarantula01 pisze:Załóżmy, że ZTM skierowałby 503 na most Ś-D.
Nie skierowałby, więc takie dywagacje i wodzenie palcem po mapie można sobie darować. Organizacja ruchu na skrzyżowaniu al. "Solidarności"/Jagiellońska nie przewiduje skrętu dla pojazdów kołowych w relacji północ - zachód i odwrotnie. W tym miejscu i tak będzie dużo wykonywanych relacji i do tego tramwaj zjeżdżający z ulicy, można rzec w poprzek skrzyżowania. A nawet jeśli Inżynier Ruchu zgodziłby się na dopuszczenie skrętu specjalnie dla 503 (co realnie jest niemożliwe), to przeprojektowanie planów organizacji ruchu opóźniłoby zamknięcie Pl. Wileńskiego o kolejne miesiące, czyli prawdopodobnie dopiero po zimie wprowadzono by założenia. Tak więc trzeci punkt możesz sobie już z góry odpuścić, bo nikt nie poświęci budowy II linii metra, żeby przeforsować bezsensowny pomysł z 503. Także od razu odpada problem przywrócenia poprzedniego kierunku ruchu na Kapucyńskiej O-)
Nie przewiduje relacji północ-zachód? A jak będzie jeździć np. 190? Przecież tam będzie co najwyżej komunikacja miejska. Autobusy nie będą przeszkadzać tramwajom tak jakby przeszkadzały osobówki. To most Ś-D będzie czy nie będzie tylko dla KM?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 14 wrz 2011, 20:15

tarantula01 pisze:Nie przewiduje relacji północ-zachód? A jak będzie jeździć np. 190?
Będzie jeździć w relacji wschód-zachód?

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 14 wrz 2011, 21:11

pl. Wileński ma być zamknięty, więc przez skrzyżowanie się nie przejedzie = objazd np. poprzez Wileńską - Cyryla i Metodego (ruch dwukierunkowy) - Jagiellońską - Al. Solidarności (z użyciem relacji północ - zachód)
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Shiom
Posty: 115
Rejestracja: 10 wrz 2010, 14:59
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

Post autor: Shiom » 14 wrz 2011, 21:35

185 GWIAŻDZISTA - ... - al. rodowicza "anody" - jastrzębowskiego - bartoka - surowieckiego - romera - herbsta - al. ken - indiry gandhi - ... - URSYNÓW ZACH
Po co linia która jest ogólnomiejska, miałaby kręcić się bo Bartoka itp?? Żeby opóźnienia na Marymoncie albo coś były??
Przecież od tego jest 195,które zostało ułożone tak, aby wszędzie jeździło, i na Ursynów Zach i na Metro Ursynów.....Dlatego jestem przeciw jego połączenia z 503, bo te linie inny charakter mają. No i jak już kasować nie zapominaj że jest na tej trasie silne 179, którym również można dojechać do reala i do metra..

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 wrz 2011, 21:43

tarantula01 pisze:pl. Wileński ma być zamknięty, więc przez skrzyżowanie się nie przejedzie
Co to za bzdury?!
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 14 wrz 2011, 22:21

Shiom pisze:Po co linia która jest ogólnomiejska, miałaby kręcić się bo Bartoka itp?? Żeby opóźnienia na Marymoncie albo coś były??
Akurat na Bartoka czy Surowieckiego opóźnienia złapać się nie da (chyba że byłyby wpisane po trzy przystanki na jedną minutę).

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 wrz 2011, 23:44

tarantula01 pisze:
ZaciszaniN pisze:Po pierwsze zmorą kierowców będą korki na dojazdach do Mostu Gdańskiego, a po drugie korek z okolic tego Mostu prędko nie zniknie,...
Myślę, że ten korek po kilku dniach funkcjonowania mostu Gdańskiego dla samochodów dosyć szybko zmaleje - nie przypuszczam, aby kierowcy byli aż takimi masochistami.
Jasne. A na moście Śl-D to teraz tylko przyjezdni stoją.

[ Dodano: Sro 14 Wrz, 2011 ]
tarantula01 pisze:pl. Wileński ma być zamknięty, więc przez skrzyżowanie się nie przejedzie = objazd np. poprzez Wileńską - Cyryla i Metodego (ruch dwukierunkowy) - Jagiellońską - Al. Solidarności (z użyciem relacji północ - zachód)
Jagiellońska miała być tylko autobusowa przecież.

[ Dodano: Sro 14 Wrz, 2011 ]
Bastian pisze:
tarantula01 pisze:pl. Wileński ma być zamknięty, więc przez skrzyżowanie się nie przejedzie
Co to za bzdury?!
Sorry, ale ja też zrozumiałem, że tylko KM tędy ma jeździć.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 15 wrz 2011, 8:34

Bastian pisze:
tarantula01 pisze:pl. Wileński ma być zamknięty, więc przez skrzyżowanie się nie przejedzie
Co to za bzdury?!
Uf, już myślałem, że coś się zmieniło...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 15 wrz 2011, 8:37

Łukasz pisze:
Bastian pisze: Co to za bzdury?!
Sorry, ale ja też zrozumiałem, że tylko KM tędy ma jeździć.
I w ramach tej KM Tarantula wysyła 190 na Jagiellońską? Ewidentnie o co innego mu chodziło.

Ja w ogóle pierwsze słyszę o całkowitym zamknięciu Wileniaka - nie znam absolutnie żadnego wariantu z wycofaniem stamtąd autobusów w ciągu al. Solidarności.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 15 wrz 2011, 8:52

Shiom pisze:
185 GWIAŻDZISTA - ... - al. rodowicza "anody" - jastrzębowskiego - bartoka - surowieckiego - romera - herbsta - al. ken - indiry gandhi - ... - URSYNÓW ZACH
Po co linia która jest ogólnomiejska, miałaby kręcić się bo Bartoka itp?? Żeby opóźnienia na Marymoncie albo coś były??
Przecież od tego jest 195,które zostało ułożone tak, aby wszędzie jeździło, i na Ursynów Zach i na Metro Ursynów.....Dlatego jestem przeciw jego połączenia z 503, bo te linie inny charakter mają. No i jak już kasować nie zapominaj że jest na tej trasie silne 179, którym również można dojechać do reala i do metra..
O czym ty mówisz - a obecne 195 które też jest ogólnomiejskie nie kręci się jak gówno w przeręblu! 185 można powiedzieć zrobi jeden mały objazd.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 15 wrz 2011, 9:55

Lukasz436 pisze:Ludzie - jakie Bartoka, jaki KEN - nowe 195 nie ma prawa się tam pojawić. Linia kursująca co - 6-8 minut i kręcąca się znów jak smród w gaciach. A przesiadka na pętli Ursynów Płn. nie jest taka zła - bez przesady.
No tak, ale to nie dosć, że uciążliwe, to jeszcze ja tam przynajmniej mam takie dziadowskie szczęście, że jak na te pętlę zajeżdżam, to mogę cmoknąć w światełko odjeżdżające 179.
No i jednak, co potwierdziło się np. wczoraj, wcale nie jest tak, że to 195 wyludnia się do Warneńskiej-Nowoursynowskiej, a na nowo zaludnia dopiero na Metrze Ursynów. Ono wjeżdża na Ursynów całkiem nieźle zapełnione (naprawdę rzadkością są miejsca siedzące i wygodne miejscówki stojące), nawet jeśli jedzie za 503, i to też wiezie ludzi dalej niż metro. Więc ten pomysł na żenienie 195 z 503 to jest takie trochę wywalanie ludzi na siłę z autobusu do autobusu, wbrew potokowi - bo co innego, gdyby jednak ono na Ursynów wjeżdżało puste. Może jeśli już, to faktycznie 503 na Konwiktorską, 195 po staremu i skoordynować naprzemian (trzeba by tylko uzwyklić to pierwsze...) - wtedy by każdy wsiadał w to, co pierwsze podjedzie i się mógł przesiąść na Ursynowie Płn.
Popatrz, jaka franca!

Zablokowany