Komunikacja miejska w Wawrze
Moderator: Wiliam
Dobra, nieco błędnie zrozumiałem twój pomysł. Mnie chodziło o geometrię, a nie akumulację. Tak to wychodzi bliżej 70 m. Zobacz na rysunku, gdzie jest linia zatrzymania przed torami, a gdzie wylot z pętli - zaznaczona linia ma 67 m. Jeśli chodzi o akumulację, to nie powinno być z tym problemu - ruch z przeciwka (z ronda) jest poszatkowany światłami przy przejściu dla pieszych.
Co oczywiście jeszcze nie oznacza, że tego zrobić się nie da - ale to byłaby już większa inwestycja (i problem filozoficzny). Pod warunkiem, że wszystko się mieści z tym filarem.
Innym wariantem mógłby być przejazd na jezdnię w kierunku Marsa i zabranie jednego z 3 pasów jezdni południowej, jak strzałka na rysunku. Ciekawe, co na to inżynieria ruchu?
Co oczywiście jeszcze nie oznacza, że tego zrobić się nie da - ale to byłaby już większa inwestycja (i problem filozoficzny). Pod warunkiem, że wszystko się mieści z tym filarem.
Innym wariantem mógłby być przejazd na jezdnię w kierunku Marsa i zabranie jednego z 3 pasów jezdni południowej, jak strzałka na rysunku. Ciekawe, co na to inżynieria ruchu?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6963
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Szkoda, że nikt na to nie wpadł przy okazji remontu kładki, który przecież miał miejsce nie tak dawno. Filar pewnie można było wtedy nieco przesunąć.
Wydaje mi się, że rozwiązanie z zabieraniem północnego pasa z południowej jezdni jest trochę niebezpieczne. Należałoby uwzględnić "zachodzenie" autobusów, a te pasy przecież takie znów szerokie nie są.
Natomiast łuk powstały przy wybudowaniu dodatkowej jezdni oznaczonej na zdjęciu żółtą linią nie jest taki znów ciasny. Z kolei koszt inwestycji (w którym trzeba także zawrzeć odwrócenie kierunku miejsc postojowych na pętli - również niedawno remontowanej) zapewne w końcu zwróciłby się w zaoszczędzonej benzynie
Wydaje mi się, że rozwiązanie z zabieraniem północnego pasa z południowej jezdni jest trochę niebezpieczne. Należałoby uwzględnić "zachodzenie" autobusów, a te pasy przecież takie znów szerokie nie są.
Natomiast łuk powstały przy wybudowaniu dodatkowej jezdni oznaczonej na zdjęciu żółtą linią nie jest taki znów ciasny. Z kolei koszt inwestycji (w którym trzeba także zawrzeć odwrócenie kierunku miejsc postojowych na pętli - również niedawno remontowanej) zapewne w końcu zwróciłby się w zaoszczędzonej benzynie
Żadnych zmian przed grudniem bym się nie spodziewał. W połowie października będzie bałagan z Wileńskim, listopad to zawsze akcja cmentarna. Więc pierwszy wolny termin na jakiekolwiek zmiany do początek grudnia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5121
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A wtedy będzie już gotowy sondaż/ badanie ankietowe , chyba że unieważniono przetarg na to .pawcio pisze:Żadnych zmian przed grudniem bym się nie spodziewał. W połowie października będzie bałagan z Wileńskim, listopad to zawsze akcja cmentarna. Więc pierwszy wolny termin na jakiekolwiek zmiany do początek grudnia.
-
- Posty: 5121
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Jednak wybrano wykonawce. Badanie ankietowe dla obszaru na wschód od Modlińskiej i i dzielnicy Rembertów wykonanie badania do 31 października , złożenie raportu do 15 listopada oraz dla dzielnicy Wesoła i Wawer złożenie raportu do 12 grudnia . Zakończenie zlecenia 30 listopada.pawcio pisze:Skoro ma być badanie ankietowe, to w ogóle bym się zmian póki co nie spodziewał.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
person pisze:Według symulacji jakdojade.pl jest możliwe aby z użyciem pociągu i 103 dojazd zajął poniżej godziny
Ciekawe jak to wygląda w rzeczywistości (chociaż powiem, że nie spodziewałem się aż tak dobrego czasu jak przytoczyłeś...)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
I przez Siekierkowski jest najlepiej? Może jednak nie? Wyszukiwarka sugeruje połączenia typu 147>111>180, a ja to bym w ogóle koleją spróbował - co prawda 3 przesiadki, ale powinno wyjść szybko...cns80 pisze:Lucerny/Pielęgniarek - Powązkowska/Cm. Wojskowy.
Aha, zauważ, że jak wsiądziesz w 147, to powinieneś złapać na Wale poprzednie 119, zawsze 10 minut krócej...
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
MichalJ pisze:I przez Siekierkowski jest najlepiej? Może jednak nie? Wyszukiwarka sugeruje połączenia typu 147>111>180, a ja to bym w ogóle koleją spróbował - co prawda 3 przesiadki, ale powinno wyjść szybko...cns80 pisze:Lucerny/Pielęgniarek - Powązkowska/Cm. Wojskowy.
Aha, zauważ, że jak wsiądziesz w 147, to powinieneś złapać na Wale poprzednie 119, zawsze 10 minut krócej...
Dlaczego trzy Dwie przecież
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel