RozkĹad jazdy KM i SKM 2011/2012
Moderator: JacekM
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
mariow pisze:no to chyba jakaś kpina ten rozkład dla linii grodziskiej
ja wiem że jest remont ale takie przerwy jak (odjazdy z Ursusa)
7:39 - 8:01
8:09 - 8:31
8:38 - 9:08
to jakaś paranoja
nawet jeśli wcisnie się w to SKM to na tej linii powinny być pociągi co 5' żeby się wszyscy pomieścili a nie takie przerwy!
Widzę, że z Włoch nie lepiej np. z kierunku Sochaczew/Łowicz obecnie jest pociąg ok. 07:10 i ok. 07:20 (oba mocno zapełnione ale i tak luźne w porównaniu z tym co dzieje się w składach jadących z kierunku Piastowa - reasumując bardzo dobre odciążenie dla Włoch), a po zmianach zostanie jeden o 07:20 (wcześniejszy przed 7)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Koleje mazowieckie umieściły tabelki na swojej stronie
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... /1921.html
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... /1921.html
- marcin3001
- Posty: 316
- Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
- Lokalizacja: Młynów
Odnośnie linii nr 9. Skąd bierze się ten durny pomysł, aby pociągi przyspieszone zatrzymywały się na p.o. Warszawa Toruńska (gdzie wymiany pasażerskie są niewielkie i jest wiele innych sposobów dostania się do centrum, pomijam beznadziejną lokalizację), a nie na Warszawa Płudy, gdzie w tym momencie w szczycie wsiada koło 30-40 osób na kurs, również wieczorami zawsze ktoś się znajdzie, a sensownej alternatywy dojazdu do miasta nie ma..
Przesiadka z/na brodno zapewne.
Imho przypieszone tam nie powinny lapac zadnych choszczowek, bez tej torunskiej tez by sie obyly.
Po pierwsze dlatego ze skm jezdzi i KM tez beda dopychac ta linie z okazji modlina.
Po drugie ogarnianie plud czy choszczowki - nie rozbryka sie pociag do 160 na tym odcinku co powinno byc mozliwe chyba juz od czerwca (wiadkukty skoncza).
Po to jest przyspieszony na nowym taborze za ciezka kase zeby smigal ile fabryka dala jesli to mozliwe.
Imho przypieszone tam nie powinny lapac zadnych choszczowek, bez tej torunskiej tez by sie obyly.
Po pierwsze dlatego ze skm jezdzi i KM tez beda dopychac ta linie z okazji modlina.
Po drugie ogarnianie plud czy choszczowki - nie rozbryka sie pociag do 160 na tym odcinku co powinno byc mozliwe chyba juz od czerwca (wiadkukty skoncza).
Po to jest przyspieszony na nowym taborze za ciezka kase zeby smigal ile fabryka dala jesli to mozliwe.
A z linii nr 8 bombki znikają w zastraszającym tempie... Swoją drogą, kolej sobie strzela tym działaniem w stopę, bo (jak można zauważyć), ludzie wybierają bombki... Sam znam osoby, które jeżdżą pół godziny wcześniej po to, żeby się wyspać w piętrusie, a nie tłuc kiblem. I wyjdzie na to, że znowu płacimy najwięcej, a jeździmy w najlepszym wypadku tak jak inni (porównując do KD czy PR), nie wspominając o "szczęśliwcach", którym bombardierowe obiegi przypasują Pierwsza bombka do Warszawy o 5:35 (w niedzielę aż jedna o 18:55), ostatnia bombka do Radomia o 18... Fatalnie
Z czysto subiektywnego punktu widzenia, teraz już całkowicie przestaję mieć motywację, aby do pracy jeździć koleją. Kible to nie jest standard, którym warto tłuc się za jakieś 18 złotych (uwzględniając ulgę około 9 złotych bodaj) ponad 2 godziny.
[ Dodano: |16 Lis 2011|, 2011 16:55 ]
Z czysto subiektywnego punktu widzenia, teraz już całkowicie przestaję mieć motywację, aby do pracy jeździć koleją. Kible to nie jest standard, którym warto tłuc się za jakieś 18 złotych (uwzględniając ulgę około 9 złotych bodaj) ponad 2 godziny.
[ Dodano: |16 Lis 2011|, 2011 16:55 ]
Mam nadzieję, że po przebudowie TT wypadnie słowo "potencjalny".fik pisze:Toruńska to (potencjalny) węzeł przesiadkowy, na którym powinny się zatrzymywać pociągi wszystkich kategorii (tak samo, jak na Włochach i Rembertowie zresztą).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- marcin3001
- Posty: 316
- Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
- Lokalizacja: Młynów
Co z tego, że Toruńska to superwęzeł, a Płudy to zadupie, skoro na Turuńskiej wsiada jedna lub dwie osoby (nawet przed przebudową), a na Płudach 20-30? Przestańmy jeździć palcem po mapie..fik pisze:Toruńska to (potencjalny) węzeł przesiadkowy, na którym powinny się zatrzymywać pociągi wszystkich kategorii (tak samo, jak na Włochach i Rembertowie zresztą). Płudy to zadupie.
Przyspieszony pociąg obecnie, ktory jest o 7:31 na Centralnym, zatrzymuje się na Toruńskiej i Pradze. Trochę więcej luda, niż 1-2 na tych stacjach wysiada.marcin3001 pisze: Co z tego, że Toruńska to superwęzeł, a Płudy to zadupie, skoro na Turuńskiej wsiada jedna lub dwie osoby (nawet przed przebudową), a na Płudach 20-30? Przestańmy jeździć palcem po mapie..
Przyspieszone KMki są dla ludzi, którzy chcą parę(naście/dziesiąt) minut szybciej dotrzeć do Warszawy z Legionowa, Ciechanowa, czy Działdowa. Nikomu z nich na Płudach nie opłaca się wysiadać, bo stamtąd nigdzie nie dojadą. Zatrzymanie pociągu na Płudach zamiast na Toruńskiej byłoby bezsensowne - nikt na Płudach nie wysiądzie, a na Toruńskiej zabraknie możliwości wysiadki.
Dlatego dla Płud jest SKMka.
I woziły powietrze. Lepszym pomysłem jest trasa przez Warszawę Wsch., zawsze to jakieś zwiększenie częstotliwości. Akurat w południe i wieczorem VT byłby wystarczający jako "wtyczka" między kursami eztashir pisze:Czemu? Zwykłe podsyły, które w rozkładzie 2009/2010 też były.jasiu pisze:Te 2 pary Legionowo-Tłuszcz, po jednej w południe i wieczorem, to chyba tylko po to, żeby marszałek sobie na mapie w gabinecie kreskę narysował...
Chodziło o porównanie ogólne taryf KM, PR, KD, etc. Żeby chociaż KMy wprowadziły REGIOkartę, to już by było lepiej... Ale to nie ten temat, zeby o handlowej gadaćJacekM pisze:Jak to, taryfa na radomskiej jest jakaś inna niż na skierniewickiej?:>
A byłoby go gdzie upchnąć?jasiu pisze:Lepszym pomysłem jest trasa przez Warszawę Wsch., zawsze to jakieś zwiększenie częstotliwości.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Pan Bułkowski
- Posty: 36
- Rejestracja: 31 sie 2011, 10:19
- Lokalizacja: Świercze