GĂłrczewska
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No tak, przecież pięćsetki nie służą do przesiadek...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ten 512 to jakaś totalna głupota, jeszcze numer powinni zmienić na 590 Jeśli 190 jest zapchane to poprostu należy mu zwiększyć częstotliwość, a nie nową linę tam pchać, ale wiadmo; trzeba się nowym buspasem pochwalić...
Co to za różnica czy te dodatkowe kursy na Górczewskiej będą się nazywać 190 czy 512? Tylko niepotrzebnie się linię dodaje...
Już myślałem, że zaraz zrobią z tego 119 i będzie git, a tu takie gówno. A co z tą ich polityką żeby linie się nie dublowały
Marszrutyzacja
A o 127 ( 173) do placu Trzech Krzyży nadal głucho...
Co to za różnica czy te dodatkowe kursy na Górczewskiej będą się nazywać 190 czy 512? Tylko niepotrzebnie się linię dodaje...
Już myślałem, że zaraz zrobią z tego 119 i będzie git, a tu takie gówno. A co z tą ich polityką żeby linie się nie dublowały
Marszrutyzacja
A o 127 ( 173) do placu Trzech Krzyży nadal głucho...
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Może gdyby rozsądnie poprzyznawać przystanki, dość rzadko i dodatkowo odprzystankowić odcinek prawobrzeżny, to linia tworzyłaby rozsądną ofertę polegającą na separacji potoków pasażerskich w szczycie. Podejrzewam, że takim 512 dałoby radę w drodze do metra wyprzedzić ze dwie brygady 190. Mi się podoba, tylko niech nie spieprzą.
ZEA_R-0 pisze:Ten 512 to jakaś totalna głupota, jeszcze numer powinni zmienić na 590 Jeśli 190 jest zapchane to poprostu należy mu zwiększyć częstotliwość, a nie nową linę tam pchać, ale wiadmo; trzeba się nowym buspasem pochwalić...
Co to za różnica czy te dodatkowe kursy na Górczewskiej będą się nazywać 190 czy 512? Tylko niepotrzebnie się linię dodaje...
Ja tam dostrzegam pewne różnice trasowe między 190 a 512, ale może Tobie się to nie udało, więc Ci wypisze podstawowe: po pierwsze nie ma konieczności pchania linii co 4 minuty do samych CHMarek. Po drugie nie będzie zawijasa przez Lazurową na 512. Po trzecie będzie jeździło Młynarską.
190 jest zapchane i należy mu się wzmocnienie, więc 512 spełni trochę rolę jego kursów skróconych.
I czy to znaczy, że 512 będzie jeździło z PATa wszędzie?
ŁK
Można. Można wszystkie linie nazwać 190 i je zwariantować na 256 sposobów.aaa pisze:To już nie lepiej wzmocnić 190, puszczając na przemian na Zacisze i do CH Marki (albo wersja na Zacisze jako 290), a 512 skasować?
Kolejny co nie zauważył końcówki na Górczewskiej i trasy przez Młynarską.
Nie wiem też co komu przeszkadza, że jednak ominie te kilka przystanków -
choć osobiście też bym wolał, żeby zatrzymywało się przy Rzeszotarskiej.
[ Dodano: Wto 22 Lis, 2011 ]
Nie spodziewam się jakichś wybitnie mądrych rozwiązańemyl pisze:Podejrzewam, że takim 512 dałoby radę w drodze do metra wyprzedzić ze dwie brygady 190. Mi się podoba, tylko niech nie spieprzą.
Raczej to co jest + przystanki 410
Wszystko inne byłoby zaskoczeniem1
ŁK
Proszę Cie... Takie różnice to i ja dostrzegam, tylko, że one w porównaniu do całej, długiej trasy 190 są raczej niewielkie.Łukasz pisze:Ja tam dostrzegam pewne różnice trasowe między 190 a 512, ale może Tobie się to nie udało, więc Ci wypisze podstawowe: po pierwsze nie ma konieczności pchania linii co 4 minuty do samych CHMarek. Po drugie nie będzie zawijasa przez Lazurową na 512. Po trzecie będzie jeździło Młynarską.
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 30 paź 2011, 16:19
- Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Naturalnym wydawało się uśmiercenie 410 w tej sytuacji.
Co do buspasa to się już wypowiadałem, jest on tu potrzebny jak świni siodło.
A może by przy okazji odprzystankowić E-2, skoro 512 ma być jego dublem na trasie metro-Bemowo? Przynajmniej jeden przystanek z pary Femina-Jana Olbrachta/Ciołka można by usunąć moim zdaniem
Co do buspasa to się już wypowiadałem, jest on tu potrzebny jak świni siodło.
A może by przy okazji odprzystankowić E-2, skoro 512 ma być jego dublem na trasie metro-Bemowo? Przynajmniej jeden przystanek z pary Femina-Jana Olbrachta/Ciołka można by usunąć moim zdaniem