Jeśli przyjąć tezę:
To najbliższy sensowny koniec wychodzi na P3K.Zebra pisze:Moim zdaniem, w obecnej postaci 107 potrzebne jest jedynie na Kruczej i Muranowie.
Moderator: Wiliam
To najbliższy sensowny koniec wychodzi na P3K.Zebra pisze:Moim zdaniem, w obecnej postaci 107 potrzebne jest jedynie na Kruczej i Muranowie.
troche ludzi tak jezdzi, wsiadam do 108 na zawodziu i jezdze na rozbrat i jest sporo klientow ktorzy jada ze mna cala trase (wsiedli wczesniej czyli przy tvn albo na sadybie gdzies)michal J pisze:No nie wiem... Jeździ ktoś 108 z Bartyckiej na Sadybę czy Stegny?
Zaraz Ci napiszą, że nie ma miejsca w MW na kolejną linię.volviak pisze:A może to 107 powinno zastąpić na Powsińskiej 187, które z kolei mogłoby wspomagać 422 na trasie do MW?
A dlaczego nie? Dubluje tam wszystko. Ja bym widział dla 107 jakąś szansę na Bobrowieckiej, ale pod warunkiem, że pętla byłaby na Kierbedzia (jednak bez tych oberków z pustymi przelotami dookoła działki za Beethovena, za to w korkach na Witosa).Bastian pisze:Ja bym jednak dążył do poprawiania skróconego 167 i unormowania autonomicznego 108, z czego wynika wniosek, że na Bartyckiej na trzecią linię (107) nie ma miejsca). Zresztą moim zdaniem ona nie powinna kończyć lub opuszczać Wisłostrady przed Sielcami.